- TCL LCD és LED TV-k
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Melyik tápegységet vegyem?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Babetta-X
senior tag
válasz rob210 #26044 üzenetére
Valamennyire igaz amit mondasz, alapjában véve az a baj, hogy a károsanyagok nagy részét nem is az autók, hanem az ipar bocsájtja ki, nem tudom rájuk milyen emissziós normák vonatkoznak, de szerintem tuti nem ilyen nagy. Mivel ebbe nem látok bele annyira így inkább nem mondom ok nélkül, hogy szinte semmi.
A katalizátor eredetileg nem rossz ötlet, igazándiból csak felgyorsítja a kémiai folyamatokat, oxidál és redukál. Valójában a természetben is sok-sok év alatt visszalakulnának a kipufogó gázok olyanná, amiben a katalizátorban alakulnak tizedmásodpercek alatt.
Más a helyzet a tároló cuccokkal. Benzinesben -vegyük példának az FSI-t- azért kell pl NOx tároló katalizátor, mivel rétegzett üzemben nagyon kevés a CO ami alapjában véve nagyon nagyon jó lenne, de így az NOx-et a katalizátor nem tudja redukálni, így az NOx nőne meg kicsit, ami a környezetvédők szerint nem elfogadható, így most csináltak egy NOx tároló katalizátort és amikor rétegzett üzemben megy a kocsi ezt használja, majd időnként (nagyon kis intervallumokban dolgozik) visszaáll homogén keverékképzésre, sőőt el is dusít, ami a fogyasztást kb hazavágja, ellenben lesz jó sok CO aminek örülnek a környezetvédők mivel mostmár tudja redukálni az Nox-et és mindenki boldog.
Ha ez nem kéne, akkor mehetne sokkal sokkal többet rétegzettbe, ami nagyon jó hatásokkal jár, mivel csak az égéstér központjában van keverék, a hengerfal és a "lényeg" között, levegő, és más semleges gázok vannak ami azért nagy előny, mert szigetelést biztosítanak, nem lesz a sok energiából sok felesleges hő energia, ezért a motor nem is melegszik annyira, és kisebb fogyasztás mellett nagyobb teljesítményt érhetnénk el. Dehát jönnek a zöldek, így csak a töredéke lesz igaz ennek.Természetesen most nagyvonalakban próbáltam az fsit leírni, azért ennél bonyolultabb némileg a rendszer
Új hozzászólás Aktív témák
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Mobilinternet
- További aktív témák...
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen