- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
-
Ck.
addikt
válasz petyametyo #56008 üzenetére
Csak meg ne lássák a Megane tulajok. Különösen egy valaki...
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
válasz petyametyo #56008 üzenetére
Egyszer egy kb 5 éves megane után vezettem egy 10 éves borat 300k km-el (mind2 1.6i) és a bora kézreállóbb stabilabb halkabb kényelmesebb stabilabb volt.
Artengo TR 990 Pro
-
rob210
nagyúr
válasz petyametyo #56008 üzenetére
Ezt a cikket kár volt benyomnod.
Azt ugye mindenki tudja, hogy a Totalcar egy szakmaiságot mellőző német nyaller senkiházi banda?
Én simán a Megane-t választanám, nem csak azért, mert most is az van, hanem, mert ezerszer kényelmesebb a VW konszern kocsijainál.A sógorom átült a passat kombiból, az én meganeomba, pedig ez fapad, nem a full felszerelt és közölte, bazki ez de kurv@ kényelmes és tágas, pedig utálja a francia kocsikat és neki is csak a VW-az isten (most is egy 2 es golfja van hobby autónak és egy A6 osa /kombi/ közlekedni.
A Renault motorjairól meg csak annyit, a cikkre visszatérve, hogy szerintem elpusztíthatatlanok, ha szervizelik őket, ahogy a cikk kicsit kiforgatva a VW-re tér ki így.
Mekkora hülyeség már ez, amit szervizelnek az legyen akármilyen kocsi jó lesz."Ezzel szemben a Passat 1.9 TDI motorja, de különösen a régi még nem PDTDI, egy nagyon kiforrott, megbízható technika, örök, mint a nyomorúság, ha szervizelik sose megy tönkre. A Passat és a Megane méretében sincs egy kategóriában egymással, a Passat sokkal nagyobb autó, nagyobb utas és csomagtérrel. Én a Passatot venném."
Az összehasonlítás teljessége nélkül:
VW
Renault
Akkor melyiknek is nagyobb a csomagtartója és a kényelme?
Vicc a cikk itt is látszik.Egy nagyon fontos dolog még, a 106lóerős verziónál él egyedül a 150ezres csapágycsere, gyárilag elismert hiba az alul méretezettség.
De aki nem olvas utána a dolgoknak ennyire se, hogy tudja azt mikor kell cserélni az meg is érdemli, hogy megálljon a szekér alatta. Csere után pedig soha többet nem kell ezért szétszedni a kocsit.
Van a renault topikban nem egy nem két dci megane 300.000 felett apró cseprő hibákkal.Tehát nem azt mondom, hogy a renault elpusztíthatatlan, mert olyan autó nincs sőt egyre inkább nincs, de ez a cikk egy megalapozatlan f@szság és meg fogom védeni a márkát amikor ilyen szakmailag alaptalan blődségeket írnak le.
Egyébként még annyi, hogy a meganet a borával.
A passatot meg a lagunával illik összehasonlítani.
De itt most a cikk miatt ez nem számít.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest