Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
D4rkm4n
őstag
válasz T-master #196264 üzenetére
Szia!
Voltam vele szervizben, csináltak szoftverfrissítést és továbbra is kiírja minden indítás utám, hogy "Veszélyjelzés jelenleg korlátozva van". Az autó használatijában sincs erre semmi magyarázat vagy utalás.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
iceQ!
addikt
válasz T-master #196364 üzenetére
Végállást hogy lehet tanitani? A mostani ami benne van elfelejtette, ezen kívül más baja nincs, viszont ez nagyon hiányzik. Egyik azt mondja, hogy cserés, a másik azt hogy lehet tanítani (ez a "nyomd a gombot a végén 5-10 mp-ig" nem működött)
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
-
iceQ!
addikt
válasz T-master #196443 üzenetére
Köszi. Van működésben különbség a jobb és bal oldalon az állító motoroknál? Értem erre hogy pl egy jobbost be rakhatok balra? Külsőre nem látok rajta semmit, illetve nem tudom megkülönböztetni hogy melyik a jobb és bal oldali.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz T-master #196501 üzenetére
Nekem ez így megfelelő! Köszönöm. Elméletileg amúgy lehet őket cserélni is, tehát nincs kikötés hogy melyiket hova rakod, de így inkább oda rakom ahova kell.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
bul07
nagyúr
válasz T-master #196585 üzenetére
Nyikorog a ventilátor ez tény(amióta nálam van 2018)
De inkább cserélek pár évente egy ellenállást mert egy ventilátor ahogy nézem 28e Ft, abból jó sok ellenállást tudok venni
Ez már rég nem garis 2005-ös
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
embe
nagyúr
válasz T-master #196651 üzenetére
Köszi a tanácsokat!
Így terveztem. Ha nyűg lesz vele, akkor legfeljebb rendelek egyet, addig meg a garázsban pihen majd.
Ilyen szerelésekor az alkoholos filc és a telefon (fényképező miatt ) mindig kéznél van.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
-
iceQ!
addikt
válasz T-master #197259 üzenetére
Rendben van. Bal oldali nem is változott. Egyszer csak elfelejtette.
focvis
12.38 V nyugalmi állapotban az akksi. Most mértem reggel.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz T-master #197313 üzenetére
Rábízom valamelyik szerelőre, de azt nem értem hogy felejti el az indexet és ezt a funkcióját? Fura hogy mindkét oldalon csak ez megy el, nem?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
T-master
tag
válasz T-master #197324 üzenetére
Bocsánat, nem volt pontos a válaszom. A kézikönyv ezt írja:
"A gépjármű gyártása során érzékelőket építettek be a szőnyeg és a csomagtartó padló alatt futó vezetékekkel. Ezek az érzékelők csak a gyártási folyamat alatt vannak használatban. A gépjármű ügyfél általi üzemeltetése közben ezeknek az érzékelőknek nincs funkciójuk és nincsenek a gépjármű elektronikájához csatlakoztatva. A gyártási folyamat befejezése után ezeket a vezetékeket a borítások alá helyezik el."
-
Flowtation
őstag
válasz T-master #197340 üzenetére
Köszi megnézem ezeket. Az S pont mit jelent? Illetve a gyújtás szál az az lenne ami csak akkor működik, ha indítom az autót? Magyarán ha nincs elfordítva a kulcs akkor nem megy? Mert akkor ezt a kettőt esetleg meg lehetne fordítani? Vagy ez hülyeség?
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
Flowtation
őstag
válasz T-master #197344 üzenetére
Szia!
Hétvégén méregettünk, a 12V megvan, viszont volt még egy amelyiken mértünk 8 V-ot. Arra nem emlékszem pontosan melyik színű, de egy netes csatlakozó leírás szerint valami k-bus jelölésű.
Azt mondod, hogy ha marad az s-en áram, az baj, mitől maradhat?
Illetve az jutott az eszembe, hogy ne legyen nagyon barbár megoldás, a vészvillógó melletti vakdugó helyére tenném a kapcsolót. Oda egy olyan fér be, mint a hátsó ablak fűtés kapcsolója. Ha szerzek egy olyat, az jó lehet? Vagy az nem fogja bírni a terhelést? Esetleg a kapcsoló olyan, hogy lekapcsol egy idő után, lévén a hátsó fűtéses is kikapcsol?
[link]Ha ez nem jó, akkor milyen gyári kapcsolót nézzek?
[ Szerkesztve ]
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
macilaci78
nagyúr
válasz T-master #197982 üzenetére
Két dolog bónuszként: november végén cserélni kellett az ablaktörlő mechanikát, a folyamat része volt az ECU kivétele és a műanyag dobozának kivétele. A bontóban, ahol vettema mechanikát, megcsinálták, nem láttam gondot. Illetve a szegedi szerelőket is kérdeztem, de a dobozban nem volt víz, sem ázásnyom.
Tegnap a szokásos szerelőm tanácsára levettem az akkusarut (negatív pólust), ma visszatettem, pöccre indult. A garázsban álltában néhányszor megforgattam kb 3500-ig, szépen vette a fordulatot, előre, hátra gurultam vele kb 2 métert. Ennyiből látszólag semmi baja. Este munka után kerülök vele egyet.
12.-ére kaptam időpontot az injektor.hu-nál, őket ajánlották másik topikban.
Az eső nem 100%, máskor is ment esőben az autó baj nélkül, illetve gépi mosóban mosom.
pepucs: állításuk szerint az elektromos gázpedált dobta a hibakód, cserélték egy vélhetően bontottra, de a hiba ugyanúgy fennállt.
Következő lépésként kimérték a pedál és az ECU közti kábeleket, ahol hibát nem találtak.
Majd szereztek egy bontott ECU-t, az eredetiről átírták az adatokat és berakták.
Az autó azóta ennyit ment: Szeged-Budapest, Budapest-Esztergom-Budapest, még valamennyit Budapesten, összesen kb 700 km-t.Más kérdés: a motorháztetőt tartó gázrugó elgyengült. Innen melyiket javasoljátok? A gázrugó a sofőr oldalán van, de hogy az most jobb, vagy bal oldal.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
-
macilaci78
nagyúr
válasz T-master #199352 üzenetére
Én is ezért mondtam, hogy első út a márkaszervizbe vezessen, mert ha nem garis, azt szájbarágósan kell megindokolják konkrétumokkal alátámasztva. A javítási ráajánlat pedig jó lesz alkatrészlistának cikkszámokkal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Mauzes
őstag
válasz T-master #199766 üzenetére
Igen, ettől félek én is. Felhívtam 3 szervizt is, ilyeneket mondtak, hogy "leghamarabb július", "vigyem be és hagyjam ott, akkor esetleg 1 héten belül rá tudnak nézni, de nem biztos". Ja és persze addig az a biztos, ha inkább nem használom.
Hát na, ez van. De legalább nem a pár hónap múlva lejáró garancia után jött ki a hiba.
-
Bandit21
addikt
válasz T-master #200234 üzenetére
Köszi mindenkinek újra.
Hogy érthető legyen az aggodalom, számomra teljesen érthetetlen módon a napi 20 biciklisből aki felénk jön, heti 1-2 a járdán érkezik. A szomszéd fái jól látható módon lógnak be a járda fölé, így azon túl, hogy a kresz sem igazán erről szól, gyakorlati hasznát se értem részükről.
Nekünk ráadásul teli kerítésünk van ez a fa kinézetű lemez cucc tehát ha nyitva a kapu akkor elég egyértelmű hogy 3 m szélesen megszakad az egyébként 30 m hosszú kerítés, tehát ott mindjárt ki jön valaki.
Mivel nem bízok senkibe mégis kb 2 km/h-val szoktam kiállni, és a 15 év alatt amióta itt lakunk sose volt még baj.
Egy hónapja viszont egy e-biciklis csávó kb 40-el jöhetett a járdán, mert halszem-el kinéztem, nem láttam. A kerítés alatt van egy 10 cm csík a beton felett ott is néztem semmi. Mentem tovább erre persze nekem jött. Gyakorlatilag pattant egyet az autó orrán.
Lehúztam az ablakot, "Jónapot, hogy van, jól van-e történt-e baja?"
Fél lábról vissza pattant a bringára és húzott tovább, hátra kiabált, hogy semmi gond.
Utána szóltam, hogy ok és mondom a kocsi?
Semmi-semmi. ment tovább.
Mivel már 20 m-re járt, kiszálltam, látom a rendszám fele kilóg a helyéről és félbe van hajtva.
Nyilván akkor már zabos voltam, első a csávó nem tört e bokája stb. de ha a radart, kamerát fényezést szét cseszi azt se ártana megnézni.
2 sarokkal odébb értem utol, és egy elég szép ordítozás lett belőle.
Neki az volt a baja miért kiabálok. Mondtam, hogy talán, hogy a járdán biciklizve nekem jön majd válasz nélkül elhúz, mikor nyilván láthatta, hogy a rendszám minimum paff.
És eleve nem ártana ilyenkor nem azonnal tovább állni.
Veszélyes ez az e-autó, mert lehet Ő hang alapján hitte, hogy jöhet, de ennek a búgáson kívül nincs hangja.
De akkor se bringázzon a járdán, főleg ne ha nyitva a kocsi beálló. Meg álljon meg ha nekimegy valakinek.Jó tehát ez a bazi keret, mert a rendszámot vissza hajtogattam nagyjából egyenesbe és ment a helyére. Nem tudom amiket linkeltek, ok a 285-öt bírja, de a 40- el oldalról érkező biciklishez mit szólnak?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Lacess
tag
válasz T-master #200504 üzenetére
A javítási utasítás szerint az expanziós szelepet át kell fúrni mosáshoz, majd -értelem szerűen a mosás után- újat kell beszerelni helyette.
A szelep szintén nem egy elhanyagolható tétel.
A szárítószűrő (úgy tudom) jó pár modellnél nem cserélhető/kiszerelhető a kondenzátorból. Így sajnos együtt mennek az örök vadászmezőkre.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
ZolkoW
őstag
válasz T-master #201129 üzenetére
Ford, de nekem az új rádiónál valami kábelt máshova, vagy fordítva, vagy nem kellett bedugni, már nem emlékszem, és ez választott a két üzemmód között, az egyikben totál lekapcsolt, a másikban nem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
addikt
válasz T-master #201137 üzenetére
Sw update közbe elkezdi nekem csinálni ?
Cserélni = javíthatatlan?
Akartam valami applecaros megoldást mindig, de az ára és az integráció (kormányról vezérlés (telefon)) hiánya miatt elengedtem. Ha cserélni kell, akkor legalább remélem találok olyan újabb gyárit, amivel menni fog.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
szilchi
őstag
válasz T-master #201345 üzenetére
Köszönöm,ezt megnézem.Az külön jó hír,hogy nem kell műszerfalat bontani . Viszont lehet anyósülést kiveszem mert nem férek oda.
u.i: Van rá hibakód, tesóm kora este rátette a diagot.
" Front fresh air blower internal fault,permanent "....... Akkor ez csere lesz,kivesszük,nézünk cikkszámot aztán rendelek egy újat.[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
Lacess
tag
válasz T-master #201722 üzenetére
De igen, viszont javítási szerint nem bontható tovább a "pár". Alkatrészként is a "pár" szerepel a cikkszám alatt.
Az újabbaknak tudom, hogy nem "eldobós" a teteje (Octavia iV, Tarraco PlugIn, etc.) Régebbi Passat GTE-t nem tudom, de a Golf biztosan. (eUp! és barátai is eldobós)Jah, lehet, mindig sikerül összekeverni a HVT-t meg a HVE-t ...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz T-master #201725 üzenetére
Olyan rengeteg félét még mi sem csináltunk, GTE-t pl. csak egyet, szóval passz. De valahogy a GTE modul is balanszírozva lett, ez biztos, és nem emlékszem hogy tovább bontottuk volna. Sőt, szinte biztos hogy nem, szóval be kell férnie egyben a balanszerbe. Már rég volt, de nem rémlik, hogy olyan óriási darab lett volna, hiába "egy pár" modul.
Ahogy emlékszem, kb. pont akkora egy GTE modul (hiába egy pár), mit egy full elektromos (eTron) sima modulja.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs