- Micro Four Thirds
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Modding és elektronikai kérdések
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz stvnppp #177413 üzenetére
Nem turkálnám az egy hetes autó lelkét.
Miért zavar, hogy hátul nem ég helyzetjelző nappal? Beléd hajtani nem fog senki, sötétben / gyengébb látási körülmények között, meg úgyis felkapcsolod a tompítottat, vele a hátsó helyzetjelzőt is.
Egyébként kijelző fényereje állítható nálam (Golf7), gondolom Poloban is tudja az infotainment. -
Doki16
addikt
válasz stvnppp #177413 üzenetére
Nekem is be van kapcsolva, hogy világítson hátul. Mondjuk nálam már nem garis a kocsi. Én szinte mindig nappali fénnyel megyek így úgy döntöttem, hogy hátul is világítson. A gari miatt mondjuk nem biztos, hogy szívesen nyúlnék bele egy új autóba. Meg abban sem vagyok biztos, hogy az OBD eleven annyira jól kezel egy teljesen új kocsit. Meg kell kérdezni egy szerelőt a VW-nél, hogy Odis-szal, vagy valami mással be tudja-e lőni neked és, hogy a garit miként befolyásolja. Amúgy nem tökéletes megoldás amit be akarsz kapcsolni, mert az annyit tesz, hogy nemes egyszerűséggel a helyzetjelző lesz a +DRL funkció. Így a műszerfal meg minden világítani fog. Lehet paraméterezni, de ahhoz már VCDS kell és nem kevés tanulás
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
1stVikman
senior tag
válasz stvnppp #177426 üzenetére
Egy ideje vezetek már.
Életszerűtlen a gondolatmeneted. Minek is állnál meg az út közepén, árnyékos szakaszon vagy akárhol is?
Minimum, hogy lehúzódok és benyomom az elakadás jelzőt.
Hátulról meg senki nem fog neked menni, mert nem látja az 5 wattos pilácsaid. Nappal...
Mekkora sebességkülönbséggel kell mögéd érkeznie valakinek, aki nem látja az autót, ha nem pislákol két piros pont rajta?
Hidd el, nem hülyeségből ég csak elől.
Amúgy programozható, de felesleges.(#177436)Tin
+1[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stvnppp #177413 üzenetére
Ha rugalmas a munkafelvevő, talán ők is be tudják kapcsolni, vagy meg lehet próbálni hivatalos VCDS-sel rendelkező helyeken, talá fórumon amarton foglalkozik ilyesmivel (skoda-muszerfal.hu), vagy tempomatszereles.hu és társainál próbálkoznék. Leginkább a felelősség miatt próbálnám elintéztetni így (első helyen a márkakerrel), saját berhelésnél rád mutatnak és konyec filma.
-
d.tiborz
aktív tag
válasz stvnppp #177413 üzenetére
Szia,
Üdv az AW tulajok között! Grat az autóhoz!
Ami a kérdésedet illeti: azért csak elöl világít a DRL, mert jellemzően a közeledő autót kell kivilágítani -> időben észrevenni, nem a távolodót. Ezért nem kell a hátsóknak világítaniuk. A "Skandináv" DRL azért világít hátul is, mert az északi országokban a motor indulásakor kötelezően kell a tompítottnak is világítani, ez már hozza a hátsókat is. A fedélzeti rendszerben gyárilag nem található erre beállítási lehetőség, de utólag bekapcsolható. Én is aktiváltattam néhány opciót (a fentebb ajánlott Amarton kollégával), többek közt a hátsó DRL-t is - pedig fehér az autóm. Mondjuk Ő jogtiszta hardverrel és szofttal dolgozik, és profi. Tapasztalatom szerint (ahová én járok szervizbe) eléggé rugalmasak. Voltam már garanciális javításon (nagynyomású pumpa csere), és bevallottam, hogy cseréltem már olajat 4000km körül. Megvettem a gyári olajat és szűrőt, ismerőssel kicseréltük. Nem problémáztak rajta. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen