- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz Corsa02 #212124 üzenetére
Kifelé menet azért belefutott egy két dologba egyik helyen ahol megállt nem is töltött
(#212127) IntelKiller7
Hát nem tudom az otthon töltést
Mert egy komoly töltőn kell neki 1óra mire teljesen feltölt akkor az otthoni hálózatról, még ha három fázis is van mennyi idő egy teljes feltöltés, nap vagy napok.......
Amúgy szerintem az ilyen Kona 64 kWh a maga ~500Km hatótávjával már teljesen vállalható
És az se mindegy hogy ezeknél volt visszahívás és garanciában cserélték a akkumulátorokat
Így lehet hogy 4-5éves kocsik de akár csak 10-20e Km van az akkumulátorában( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Khaosz55
addikt
válasz Corsa02 #212302 üzenetére
2.0 TDI-m volt ott használtam diagnosztikát a VAG DPF alkalmazást. Nem tudom, hogy 2.0TSI esetében is működik-e progi illetve milyen gyakran fog regenerálni. Még nem tapasztaltam, hogy a megemelte volna a fordulatot a TDI esetén mindig észre vettem még alkalmazás nélkül is. Na az nem hiányzik nekem.
"Ha esetleg lenne akkor írni fogja és arra kell figyelni, hogy többször magasabb fordulatszámról motorfékezve lassulj (tolóüzem). Ilyenkor tud csak megfelelő mennyiségű oxigént kapni, hogy el tudjon kezdődni a folyamat."
Ezt hogy érted? TDI-nél nem írta TSI-nél jelezni fogja ? -
Asbee
veterán
válasz Corsa02 #212352 üzenetére
Mutass jegyzőkönyvet Amikről én beszélek mindenki számára elérhető, független jegyzőkönyvek. Az elfogy az olaj nem azt jelenti onnantól használhatatlan, hanem olyan mértékű az adalék csökkenés, savasodás, hígulás, hogy már sokkal nagyobb a kopás, lerakódás mint egy friss olajjal. De ez is motor függő. Egy modern biturbo nem biztos rosszabb ilyen szempontból mint egy régebbi szívóbenzin. Én nem a hagyományos kokszosodásról beszéltem, hanem a lerakódásokról. Nem minden motorba megengedett az agyonadalékolt olaj. Azt sem mondtam 6-7 ezernél cseréljen mindenki olajat. Az 1 év / 10 ezer km egy jó kiindulás. A városi rohangálós úgysem megy 10 ezret 1 évben, így szinte felénél lelesz dobva az olaj. Ha meg megy 10 et nem csak hidegen megy rövid utakat városban. Nissan, Honda pl még pár éve beleírta a gépkönyvbe ilyen felhasználásra a felezett csereperiódust, ami akár fél év volt. Ők biztos rossz helyen vizsgáltattak. De régen a vw-nél is eldugva elsában ottvolt hogy bizonyos országokban, felhasználásra rövidített periódus. De a gyakorlatnál maradva meglehet nézni a longlifeos városi rohangálós tsi-k vagy szívók már mikor kezdik enni az olajat, aki meg inkább költött rá és vitte évente azoknak semmi baja.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
-
veterán
válasz Corsa02 #212399 üzenetére
Ez a G17 infó nagyon hasznos* volt.
cikkszáma: G001770A2
kapcsolódó szerviz bulletin: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2017/MC-10157307-9999.pdf*Megerősít abban, hogy nem hülyeség a Liqui Moly Pro-line Direct Injection Cleaner.
(Múlt héten kapott a Golf TSI és a Mazda Skyactiv is 1-1 flaskával, mindkettő 5000 km-rel az előző adag után.) -
Qru
MODERÁTOR
válasz Corsa02 #212393 üzenetére
Jah erre csak félig válaszoltam, egy öreg Subaru. Sztem nem ismeri a 100-ast. Legalábbis semmi jelét nem adta amikor azt kapott (nem ment jobban, nem evett kevesebbet). Ősöreg MPI motor, lehet majd kap vmi injektortisztítót de amúgy normál (E10) adalékolt benzit kap.
#nincsbennetarcsi
-
Khaosz55
addikt
válasz Corsa02 #212360 üzenetére
Ma hosszabb útra mentem, motor 2.0 TSI Evo4 ahogy írtad.
Szinte végig pálya. Győr-Zsolna oda vissza. Pozsonyba volt oda és visszafelé is araszolós dugó kb 20 perc. 560km 100-átlag (ebbe a város is bent van) 6.6 liter fogyasztás. Sebességhatárok betartva max +10km/H több.
Arteon, szóval nem is kicsi, illetve 245-ös gumi.
A 6.6 liter szerintem rendbe van. Városban araszolós tempónál van étvágya.[ Szerkesztve ]
-
-
enddav
aktív tag
válasz Corsa02 #212827 üzenetére
Én a tankban lévő pumpának hallom már régóta a morgását, amikor gyújtásra rakom. Azt mikor érdemes cserélni? '13 Golf 7 CMBA 124k km
[ Szerkesztve ]
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
TrollBalint
addikt
válasz Corsa02 #212876 üzenetére
Jelenleg ~76.000 km van benne, mi 69.xxx -el vettük. Most a parkolóházban áll a kocsi reggel 7 óta, az vízszintes is, és volt ideje lecsillapodni az olajnak
Olajcsere után, néztük persze, még "mérgelődtünk" is, hogy 4+1+1 liter kiszerelésben vettük az olajat és nem kb. fél liter nem ment rá.
Magát az autót viszonylag ritkán használjuk, heti egyszer bevásárlás (kb. 2 km-re van a bolt) és havonta 1-2 alkalommal hosszabb távok (ez változó, de legalább 100 km-t jelent), és nagyon ritkán munkábajárásra. Ez korareggel kb. 10 km (meg délután haza), de ez nagyon ritka, mert jobban szeretem a buszt. Ha havonta 1x így jövök melóba, már lehet sokat mondok.
Most mondja haver, hogy szerinte nem volt maxon az olaj cserekor, pedig én emlékszem, hogy láttam De az biztos, hogy felénél több volt benne. De akkor marad az, hogy feltöltöm most és nézegetem. De akkor sem értem, hogy olajcsere előtt miért nem fogyott kicsit se a 3000 km alatt...https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
aktív tag
válasz Corsa02 #212897 üzenetére
1.5 TSI (2019-es), 2023. január 2-án volt olajcsere 47.xxx km-nél.
2 havonta 1000 km autópálya, nyáron 1600 km Olaszország autópálya.
Múlt héten néztem (60.xxx km), hogy min jelölésnél van az olaj, rátöltöttem kb. 2 decit.Decemberben úgyis jön a 60k-s szerviz gyertyacserével egybekötve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bestbuy játékok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- EAFC 24
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest