- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen asztali médialejátszót?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mini-ITX
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corsa02
őstag
válasz Lefty #211579 üzenetére
Ez egy viszonylag normális cikk a témáról: [link]
Nekem EA211 1.5 TSI van, igaz már Evo2, manuális 6-ossal, de nagyon meg vagyok elégedve vele, egész jól megy, nagy fordulatszámtartományban erős, és nagyon jól fogyaszt kis odafigyeléssel.
Volt 2.0 TSi-m is , Gen3, jó volt, valamivel jobban ment, de fogyasztásban sokkal több.[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz diablo1984 #211797 üzenetére
Jól sikerült az Evo és az Evo2 is az 1,5 Tsi-ből. Felezd le az olajcsereperiódust, normális benzin és rendben lesz. 2023-nál gondolom az Evo 2-re gondolsz, egyelőre Salzgitter gyártja, Győrben novembertől készül, jók a tapasztalatok vele abszolút. (nekem is ez augusztus óta )
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz diablo1984 #211810 üzenetére
Mindig a 2-est és a 3-ast kapcsolja le.
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Tótotto #211822 üzenetére
Szia!
Ezekből egyik sem okoz indulási problémát, mi volt az amit kitöröltetek?
Amik itt vannak az nem nagy történet, az első, ha jól emlékszem az ülés memória, és ülés alaphelyzet (gondolom elektromos ülés van benne). Ezt egyébként OBDEleven-el lehet újratanítani, a másik meg valami kommunikációs hiba lehet.
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Tótotto #211830 üzenetére
"Amit kitorolt az meg ha jol emlekszik akkor a "levego minoseg nem megfelelo" vagy valami ilyesmi."
Ez volt a fél infó.
Utána írtad csak le, hogy ez igazából ez --> Levegominoseg-erzekelo B10AF04
Ezért írtam, hogy fél infó. Egyébként véleményem szerint, ezek közül egyiknek sincs köze az indítási nehézséghez.
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
-
Corsa02
őstag
válasz dellfanboy #211976 üzenetére
Írd már le pontosan akkor, hogy ez hogyan működik kérlek... köszönöm
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
Össze-vissza lett bevezetve, különböző Sorte-kal, különböző autókban, tipusokban, nem nagyon lehet pontosan megmondani, hogy mikortól...ha van motorkódod, első három betű belőle elég akkor ki tudom neked keresni, hogy az már az vagy sem. Ugye itt már mindenképpen EA211-ről beszélünk, bár EA211-ből emlékeim szerint már mind hengerlekapcsolós.
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
Sajnos ez nem a motorkód. 04E az eleje a Sorteszámnak/alkatrészszámnak, ebből csak annyi látszik, hogy otto motor, vagy kellene a vége, vagy a motorszám eleje.
Vagy ha van kiszemelt akkor egy alvázszám.
Nálunk a gyárban autóra sajnos nem tudok szűrni, hogy mi ment a Leonba...azt esetleg meg tudom nézni, hogy az adott intervallumban miket gyártottunk és azok közül melyik volt hengerlekapcsolásos.
Egyébként miért olyan fontos? Ilyet szeretnél mindenképpen?The Truth Is Out There --->
-
-
Corsa02
őstag
válasz Grande Ale #212191 üzenetére
Hali! Nézessétek meg a töltőlevegőhűtőt is, előfordul, hogy kilyukad. Olaj tiszta?
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Grande Ale #212195 üzenetére
Oké, akkor vízpumpa esélyes valóban.
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Khaosz55 #212296 üzenetére
Igen van, de lényegesen kevesebbszer mint a dízelnél. Ha esetleg lenne akkor írni fogja és arra kell figyelni, hogy többször magasabb fordulatszámról motorfékezve lassulj (tolóüzem). Ilyenkor tud csak megfelelő mennyiségű oxigént kapni, hogy el tudjon kezdődni a folyamat.
Egyébként, ha sokat motorfékezel akkor sokszor nem is veszed észre a folyamatot, mert "sunyiban" megoldja.The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Khaosz55 #212312 üzenetére
Nem tudom, hogy az az app látja-e, Odis látja ugyan úgy, ahogy a TDi-nél.
Otto motor esetében felesleges lenne az alapjárat emelés, nincs légfelesleg mint egy dízelnél, sztöchimetrikus keverékképzés van, nincs felesleges oxigén. Ezért kell motorféküzemben utóbefecskendezni mert akkor nincs főbefecskendezés viszont levegő(oxigén) van.
TSi-nél jelezni fogja, de ez sok ezer km után szokott jellemző lenni, addig is előfordulhat egyébként, hogy észre sem veszed és egyszer-egyszer tolóüzemben enyhén regenerál. Ez miatt előfordulhat, hogy akár 20-25e km is eltelik amíg jelez egy nagy regenerációt.The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Asbee #212351 üzenetére
Hát nekem más ezzel a tapasztalatom és pontosan az ingolstadti olajlabor viszgálatok alapján, de többször itt a Molnál is csináltattunk ilyet vitás ügyekben. 6-7000km-re még egy V8 BiTu-ban sem "fogy el" az olaj városi gyerek és zsemlehordós profillal sem. 10-12-nél érdemes már cserélni, de a 6-7e km az túlzás. Ezek a motorok nem azért kokszolódnak mert az olaj rossz, hanem mert nem túl jó konstrukciók sajnos. Ez mára azért sokat javult...lásd EA211 Evo/Evo 2 pl.
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Asbee #212353 üzenetére
Sajnos jegyzőkönyvet nem mutathatok mert nagyon gyorsan a kapun kívül találnám magam. Viszont a független, elérhető jegyzőkönyveket megnézném, hol érem el?
Igazából nagyjából ugyan arról beszélünk akkor csak az előzőekben nem részletezted ennyire.Az elfogy az olaj nem azt jelenti onnantól használhatatlan, hanem olyan mértékű az adalék csökkenés, savasodás, hígulás, hogy már sokkal nagyobb a kopás, lerakódás mint egy friss olajjal.
Leginkább a hígulás a baj, főleg egy városi "Fahrprofil"-nál, az kopást is okozhat ez igaz. TFSi-nél olyan Hotspotok vannak a motorban sajnos - itt most főleg 1,8T-től felfelé értem - , hogy sok esetben ez okozza a lerakódást.De régen a vw-nél is eldugva elsában ottvolt hogy bizonyos országokban, felhasználásra rövidített periódus.
Ezek olyan piacok voltak, ha láttad ELSA-ban akkor Te is tudod, ami forróégövi vagy éppen hidegégövi országok voltak, ahol pláne pocsék volt az üzemanyag minősége.De a gyakorlatnál maradva meglehet nézni a longlifeos városi rohangálós tsi-k vagy szívók már mikor kezdik enni az olajat, aki meg inkább költött rá és vitte évente azoknak semmi baja.
Ebben teljesen egyetértek, a 30e/2év egy baromság, itt a beszélgetés a "7-8e km-ként ledobni az olajatból" indult.Alapesetben 30e-res periódussal vannak járatva a motorok a padokon is, garancia lejártáig kb. tudják is, utána kezdenek jönni a bajok. Már a lefelezett periódus is elképesztő javulást mutat az élettartamra. Mellesleg az üzemanyagoknak legalább ekkora jelentősége van.
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
Az utóbbi 10 évben nagyot fejlődtek az üzemanyagok, sokkal jobbak lettek itthon is. Ha jobb minőséget akarsz akkor prémium 100-ast kell tankolni, de már az alap üzemanyagok is jók. Adalékolni sem az üzemanyagot sem az olajat nem szabad. Az valamilyen irányba mindig elbillenti, bizonyos tulajdonságok jobbak lesznek, bizonyos tulajdonságok viszont sokkal rosszabbak. (Ez az én tapasztalatom és véleményem)
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
-
Corsa02
őstag
válasz grizlisandor #212397 üzenetére
Az Opel ezen motorjait elégé érinti az LSPI. Amit később szoftveresen próbáltak megoldani, kb. sikerült is. Viszont 2019 előtti motorokhoz bizonyos időközönként érdemes additívot hozzáönteni, ami az injektorokat, égésteret, valamelyest a szeleptányérokat hivatott megtisztitani. Ez nem is egy adalék igazából, hanem egy "tisztítószer", egy teljes töltet tankhoz kell tölteni, és soha! nem állandó jelleggel használni. VW konszernnél is van ilyen, G17-nek hívják.
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Khaosz55 #212413 üzenetére
Teljesen jó szerintem is. Azért ez egy nagy és nehezebb autó.
Egyébként meglepően jól mutatja nekem a fogyasztást a BC a Skodában, általában stimmel a tankolassal vagy max 1-2 dl ide-oda.
Feleségem K Astraja szeret 0,5L-t elhazudni :D[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz CharlieDrop #212538 üzenetére
Már 1500-as fordulattól platózik elég hosszan, sokkal tovább mint a dizel...
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz tibbike01 #212574 üzenetére
Sajnos nem működik igazán jól ez a dolog...a Porsche Hungária mindent megtesz, hogy keresse a kiskapukat és beleálljon egy bármilyen garanciális javításba. Én a "Feld"-es motoranalízisekkel foglalkozom, a végfelhasználónál kiesett/meghibásodott motorokkal. Ha német reklamáció jön, bekérem a számlát, végigfutom, ha midenből megfelelő minőséget kapott az autó, akkor engedélyezem aztán mehet a javítás, visszaküldik, mi meg analizáljuk. De magyar javítás esetén beleszól az importőr és egy nagyon hosszas, papírtologatós, kötekedős, sokszor elutasítós huzavon kezdődik.
Arról nem is beszélve, hogy az országban talán 2-3 szerviz van a márkaszervizeken kívül aki töltheti a digitális szervizkönyvet.
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
-
Corsa02
őstag
válasz Szabo Janos #212748 üzenetére
Hát kellene egy rendes diagnosztika, egy endoszkópozás, mert a kokszosodás jele is lehet és még vagy 4-5 dolgot tudnék mondani, de igy csak tapogatózás.
Legutóbb egyébként befecskendező probléma volt ami szinte ugyan ezt produkálta. Én arra néznék szét...[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz SzilagyiTibi #212826 üzenetére
A nagynyomású szivattyúra gondolsz és feldúsuló olajra?
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz SzilagyiTibi #212828 üzenetére
Hát a pumpában lévő membrán átszakadás nagyban függ az üzemanyagtól is, meg volt párszor anyagváltozás is...van ami 80e-nél átszakad, van aminek 200e-nél sem. Nehéz erre tippet adni, folyamatosan figyelni kell az olajat...
Ha az enyém lenne 150e körül kicserélném, ha addig nem kellett.The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
-
Corsa02
őstag
válasz TrollBalint #212872 üzenetére
Hali! Milyen motor? Az, hogy benzines, egy jó kiindulás, de kellene közelebbi infó
Pikaa Autó alatt? Nyúlványokon, alkatrészeken glikol nyom nincs? Valszeg vízpumpa lesz a ludas, kiegyenlítőtartály tiszta? Mennyit futott az autó?
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
Új hozzászólás Aktív témák
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Dark Souls sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Politika
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen