- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Memóriakártya topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Üdv. És amíg kép nincs, csak jelölt vagy, majd ha bizonyítod az állítás h van, akkor lehetsz tag És végre vki aki kombival van rajtam kívül! Mér kezdtem feladni a reményt h van még nem-bojrészer (mint Raist meg MekkElek )
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
lucifer31
csendes tag
Sufni szervíz azt jelenti, hogy ismerős... viszem/visszük ami kell és a szemem előtt kicseréli. Olaj/szűrők.
A 30.000-s olajcsere periódus nem épp a hosszú élet titka.Szóval így:
15.000nél sufniban csere
30.000nél márkaszervízbenMost lesz 120.000benne ahol megy vezérléscserére meg egyéb nyalánkságokra márkaszervizbe. Aztán 135nél ismét sufni.
-
Kicker
senior tag
Ott a video mp3-as átalakítására irányul, de van abból sima is. Fúrni kell egy kis jack dugót a műszerfalra, és pl okostelefonról küldhető a muzsika... AZ én cimbimnek is sima audio-os van, és rossz kábelt rendelt...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha bemész a menübe, ahol a hangerőket lehet szabályozni, próbáld meg felcsavarni az aux-on a hangerőt, ha valaki letekerte teljesen 0-ra, akkkor kikapcsolja az aux bemenetet.
Ha megvan hozzá a gyári használati útmutató, könnyen megtalálod a menüpontot.
tomcsi23 Nem vált át, neked kell átkopcsolni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Meg is van:
Megnyomod a Hangjegy jeles gombot és tartod, és megynomod a jobb oldalon lévő memória gombok egyikét, mondkuj a felsőt. Ezzel a hangerő beállítások 2. szintjén találod magad, ha még 1x megnyomod a memória gombot, akkor a 3. szinten találod magad.
1. szint:
treble, midtone, Bass, loud, mono2. szint:
gala, pdc vol, ph vol, ta vol, on vol3. szint
illum, ac, aux, backA tekerő gommbal lehet beállítani az alap hangerőt, amit a rádió megjegyez. gondolom a nyilakkal lehet váltani a hangerők között.
Ha beállítasz mindent amit akartál, 10 másodpercig ne babráld, ekkor elteszi a beálljtásokat és kilép ebből a menüből.
[ Szerkesztve ]
-
Lall
veterán
No, megnéztem. Be van állítva a hangerő, de így sem működik az aux. Viszont, ha kétszer megnyomom a CD gombot, hogy aux-ra váltson bejön a cd tár menü, pedig az nincs a kocsiban és nem is volt. Én már így vettem és van egy sejtésem, hogy a gyárból már így jött ki. Valamit elbarmolhattak ott és rosszul kötötték be?
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem gyári tartozék volt a fejegység(valami navi lehetett benne, csak eladás előtt azt szokás kivenni ), vagy az aux bemenet nincs bekötve, esetleg kiesett a kábel.
Próbáld meg elindítani az egyes CD-t, csak egy tipp, nekem is az szimulálja az AUX- kábelt. Ha gondolod csinálok egy videót neked, bár az enyém egy régebbi modell.
-
Mágus2
Közösségépítő
Lehet, hogy csak falábú vagy, és nem tudod, hogyan kell bemelegíteni a motort mielőtt elkezded tiporni a gázt.
Magasabb fordulaton kis terheléssel kell haladni, amíg el nem éri az üzemi hőfokot az olaj, nem a víz, hanem az olaj.
2000 fordulat fölött de 3000 alatt simogatni a gázpedált. A sofőr azért ül az autóban, hogy dolgozzon, nem azért, hogy bedobja városban az 5-öst és aludjon.
Nem kell hogy üsd, minden kigyorsításnál kap a pofájára a turbó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Sokan azt hiszik, hogy a turbó sokat kap pályán, pedig ez nem igaz, akkor kap sokat, ha gyorsítasz vele.
Ha csak tartod a 140-et akkor minimális nyomáson üzemel. De ha megtaposod, mindjárt a maximális nyomást adja, amíg el nem éri a kívánt sebességet.
Múltkor mértem a tdi-t pályán tartós 130-nál 0,2 bar nyomással mentem tempomattal. Amint gyorsítottam, 1 bart nyomott. Gondolom ez a benzinesnél is így van.
Ez a longlife csak azoknak jó,akik sokat mennek hosszú utakat, üzemi hőfokon kis terheléssel.
Van itt pdtdi a kollégának, napi használatban 300 000km fölött 15 000-ként cserél olajat, és 2 csere között egy litert eszik meg, ezért is gondolom, hogy nem normális ekkora olajfogyasztás.
5w 40-et próbálj ki, valami rendes márkát.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
-
14adam
addikt
lakik itt ahol élek egy érdekes ember. Baziszép cayenne turbó-ja van. Aztán még mellé gyűjti az uralokat mert erdész. Az uralokkal kihozza az erdőből a fát a cayenne-el meg elviszi ahhoz akinek kell... Egyszer lövök róla egy képet, hogy hogyan néz ki megrakottan
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen