- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Milyen notebookot vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisharsany
tag
Sziasztok!
2011-es Golf VI, 1.6 CR TDI, 105 LE, CAYC motorkód.
Motorkód alapján mit lehet tudni erről a motorról, mik a jellemző gyengeségei (gondolom főleg az EGR). Bármi hasznos infónak, tapasztalatnak örülnék.(Sajnos újabb autó nem nagyon fér bele, így is 2,5-3 milliót karcolgat egy-egy 10 évnél idősebb autó és többet nem szeretnénk kiadni rá házfelújítás előtt.)
-
kisharsany
tag
válasz pepucs #200559 üzenetére
Te mit vennél amivel kevesebb a gond, ha ezek a kritériumok:
-2 méteres ember el tudja forgatni a kormányt
-férjen el 4 felnőtt és egy kutyabox, csomagok
-legyen benne legalább ABS, ködlámpa
-ne fogyasszon 7-8 liternél többet
-ne kelljen az autóban kiabálni, ha beszélgetni akarunk
-a keret kb. 3 millió. -
kisharsany
tag
válasz molnarpeter #200566 üzenetére
Sajnos 2.0 TDI sem túl gyakori. Ha nézem a hirdetéskódokat, viszonylag friss alig van.
Octavia nem játszik, próbáltam és hozzáért a térdem a kormányhoz. -
kisharsany
tag
válasz pepucs #200569 üzenetére
No igen, Zafira... Igazából nem nagyon tudok vele vitatkozni, inkább csak kifogásaim vannak.
Furcsa, hogy szinte nincs 200 ezer km feletti benzines B Zafira hahun. Ennyi lehet a benzines motorok vége, vagy annyira jó autó, hogy senki sem akarja eladni 400-500 ezer km-el?
Az a középkonzol olyan mint egy birodalmi csatahajó irányítópult a Star Warsból, legalább ennyire komor hangulatú is.
...és a családban van 2 Ecoteces Astra G, mindkettőbe rendesen tölteni kell az olajat.[ Szerkesztve ]
-
kisharsany
tag
válasz grizlisandor #200571 üzenetére
Ennyire rossz egyébként az 1.6 CR TDI?
-
kisharsany
tag
válasz molnarpeter #200575 üzenetére
Oké és még ott van a turbó, lendkerék, stb.
Gondolom ezek a 2.0 CR TDI-ben is ugyanúgy hibalehetőségek.
1.9 PD TDI-t ajánlották ismerősi körben, de ott is ugyanúgy megvannak ezek a hibalehetőségek - gondolom.
Marad az 1.6 szívó, lenne is ilyen Touran ami még érdekelne, de egy közel másfél tonnás autóhoz, személyekkel, csomagokkal gondolom kihívás lenne nyaraláskor egy Vrsic-hágó és sokat is fogyaszt.
1.4 TSI-ből 2013 utáni nem jön ki 3 millióból, hogy legalább a láncos vezérlést megússzam.Ha elvetem a VW csoport járműveit, akkor mi marad? Ford S-Max 2.0 TDI-vel, Citroen Berlingo 1.6 szívó, 1.6 HDI, esetleg Qashqai 2+ beleférhet 2.0 szívóval, vagy valami francia dízellel, Mazda 5 2.0 szívóval de gyakorlatilag esélytelen találni nem szétrohadt vagy frissen a rozsdára ráfújt bitumenes alvázvédelmest, régi Toyotákok számomra idegesítően középre elhelyezett műszerfallal.
Szerencsére nincs semmi hitelünk és jó lenne ha nem autó miatt kellene felvenni, főleg ebben a kamatkörnyezetben, de 3 millió alatt nem hiszem hogy lesz bármi olyan amire nem kell majd költeni. -
kisharsany
tag
válasz grizlisandor #200735 üzenetére
Román piachoz képest messze a legdrágább használt autók ott vannak (Das WeltAuto).
[ Szerkesztve ]
-
kisharsany
tag
válasz SzlobiG #201163 üzenetére
Meg azt se hagyd ki a képletből, hogy akik nem tudják majd fizetni a rezsijüket, azok valószínűleg nem az a kategória, akik nyolcas Passattal járnak, hanem akik még jobban fognak vigyázni az F Astrára meg az Ignisre, mert ha bármi baj van, esélyük sincs másik autót venni...
-
kisharsany
tag
válasz focvis #201168 üzenetére
A 6-12 milliós autók árait nem követem, lehet ott úgy van. Én 4 millióig keresek autót, mert hitelt nem akarok, de gyakorlatilag nincs semmi. 18 hirdetésfigyelésem van beállítva hahun, ebből van olyan is, ami a környező megyék összes autóját figyeli és ma is egyetlen egy olyan autó volt az értesítések között, amit érdemes volt a böngészőben megnyitni. És én nem a 100 ezer km futás alatti kategóriát nézem...
Ilyen körülmények között nagyon sokáig nem kell arra számítani, hogy normalizálódik a helyzet, főleg hogy a hozzám hasonlók sok-sok hónapon, éven át azonnal vinni fogják a jobb autókat, amint piacra kerülnek - de ugyebár nem kerülnek...[ Szerkesztve ]
-
kisharsany
tag
Sziasztok!
2011-es 1.6 CRTDI (CAYC) motornál 220.000 km felett normális-e, ha a kipufogócső vége zsebkendővel megtörölve kormos? Néztem régebben, hogy a Varga Tibi (autovizsgálat), Kroneraff István (Becsületesnepper) rendszeresen mutogatja a fémtiszta dízel kipufogókat és hát az enyémen nem olyan... Egyébként az autó szemmel látható füstöt sosem produkált.
[ Szerkesztve ]
-
kisharsany
tag
válasz ZolkoW #203014 üzenetére
Az nem kizárt, hogy ebben is kétszer annyi van, nem újonnan lett véve.
7000 km óta van meg, nagynyomású, vezérlés, vízpumpa, termosztát, összes szűrő meg olaj (váltó is) cserélve lett, de annyira nem örülnék, ha mondjuk részecskeszűrőt is kellene. Nem tudom műszakin mennyire jelentene adott esetben gondot (megfelelne-e az érték), mert ugyan friss műszakis volt vételkor, de ugyebár Magyarországon vagyunk és minden hatóság feddhetetlen, tiszta erkölcsű. -
kisharsany
tag
válasz imyourfriend #203019 üzenetére
Ezalatt a 7000 km alatt még nem akart regenerálni. Főleg főúton van használva, kevés a városozás, meg pár hetente kap 230 km-t oda, 230 km-t vissza megrakott utánfutóval, elvileg ez elég jó módja a tisztításnak. De simán el tudom képzelni, hogy nincs benne szűrő, vagy kiírták.
[ Szerkesztve ]
-
kisharsany
tag
válasz imyourfriend #203025 üzenetére
Minden normális vezetés közben, nincs rángatás, csendes, stb. A fogyasztás 4,4-4,9 liter szokott lenni, megrakott utánfutóval volt 5,1-5,3 (Touran 1T3). Jött már mögöttünk többször családtag, nem látott semmi füstöt, hideg motoros indításnál sem volt sosem füst.
Hol lehetne ennek amúgy utána járni, hogy mi van a részecskeszűrővel? Átlag autószerelő műhely meg tudja nézni vagy inkább márkaszerviz? -
kisharsany
tag
Gondolom ki kellene írnia a regenerálást. Ilyen még sosem volt. Szóval gondolom nincs benne, vagy ki lett írva.
Ha így van, gondolom a kereskedő úgy is tagadni fog mindent, meg hogy én szereltettem/írattam ki. Ahogy gondolom a műszaki vizsgapont is tagadni fogja, hogy ők látták volna a rosszabb értékeket/elfogadtak volna egy kis kenőpénzt a havertól.
Summa summárum ha a következő műszakin mondjuk bukna az autó és elvennék a rendszámot, nekem kellene minden költséget állni. -
kisharsany
tag
válasz simonjoe #203034 üzenetére
Sajnos szoftveres nem, mivel a szerviz ahova el tudtuk vinni, ők elsősorban Suzuki szerviz. Minden mást átnéztek, azt mondták nem tudnak belekötni. VW szerviz 2 héttel később tudta volna csak vállalni az átvizsgálást, addig meg korábbi tapasztalataink alapján elviszi más.
Helyi autószerelő is átnézte, hiba csak a termosztáttal volt, az cserélve lett a kötelezőkkel, meg amiket fentebb írtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs