- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali fotós kérdések órája
- Amazon Kindle
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve_Brown
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Első, elsődleges és egyben hétvégi autó vásárlásán töröm a fejem. Alapvetően karácsonyra/diplomaosztóra szeretném meglepni magam egy hot-hatch-el.
Habár olyan 1.200.000 - 2.000.000 Ft állna rendelkezésre tisztán autó vásárlásra, én 1.4 16V Lupo-t szeretnék venni, lehetőleg AUA motorkódot, faltdach tetőset és klímásat.
A terv az lenne, hogy az AUA motorkódot egy GTI főtengellyel átépíteném 1.6-osnak. AUB vezérműtengellyel, szívósorral, folytószeleppel, kipufogóleömlővel és chippel pedig csinálnék belőle egy hot hatch-et.
A kérdés az, hogy próbálkozott-e már valaki hasonlóval és mik a hátulütői a dolognak? -
Steve_Brown
aktív tag
Jó, akkor az átépítést kivéve. Milyen hátulütői vannak a Luponak?
2 hete figyelem a facebook csoportokat és a hasznaltautot. Az jön le, hogy nincs széles kínálat és a csomagtartó rohad. Nagyon figyelni kell, hogy akár ilyen milliós kategóriában is megjelenjen egy-egy rohadásmentes példány. De ha mondjuk megjelenik, mi az a hiba ami mondjuk a fennmaradó 500.000-1.000.000 Ft-ot megemésztheti? Esetleg ennyi pénzből mit érdemes megelőzni, figyelni?
Ritkán használós kocsi lenne. Hetente 1x-2x lenne beindítva.
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz zoo8800 #208896 üzenetére
1.) 2 gyári új vezérműtengely, plusz hozzájuk új vezérműtengely ház, csavarok tömítések kicsit kevesebb mint 200.000.
Bontott szívósor 20.000.Régi skodás fórumokon olvastam, hogy sokan csinálták ezt az AUA->AUB konverziót mert a szívósor tényleg csak keresztmetszetben különbözik.
Na most amin gondolkozok, hogy a gyári új AUB folytószelep az 40-100 ezer. Lehet, hogy első körben inkább vennék bontottat, vagy maradna a gyári, mert elvileg az AUA folytószelep bowdenes, az ABA pedig potis gázpedálhoz van. de számoljunk mondjuk 100 .000-rel.
Kipufogó leömlőben nem vagyok biztos, hogy van különbség, viszont ha szűk keresztmetszet lennne, akkor készítenék egyedit.
Ez a setup elvileg 100 LE-ig jó lehet.
A főtengely berakás egy érdekesebb kérdés, mert aranyárban van, rövidebb hajtókarok kellenek de a dugattyúk szerencsére ugyan azok, így az nem lenne probléma. Esetleg egy gyűrű szettet kapna mellé.Nagyságrendileg olyan 500.000-700-000 ft-tal számolok.
2.) 1-2 év csak alkatrészgyűjtésre nem probléma, de reálisan szemlélve szerintem 4-6 hónap.
3.) Igen, tudok.
4.) Megválaszoltam.
Volt már ilyen/hasonló projekt, de engem le lehet beszélni.
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz macilaci78 #208903 üzenetére
Amit esélye lenne észrevenni, az a szívósor, ha levenné és megmérné tolómérővel a belső átmérőjét.
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz macilaci78 #208905 üzenetére
9-12g/km-rel nőne a CO kibocsájtás jó katalizátorral. Ami még mindig megfelelne a számára előírt euro normának.
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz bul07 #208911 üzenetére
De hát gyári, kívülről ugyan úgy néz ki, ráadásul szerelték ugyan ezt a motort ugyan ezekkel a segédberendezésekkel. A cikkszámot, meg csak nem kezdi el keresni a folytószelepen és veszi észre, hogy hohó, ez nem az AUA, hanem az AUB! Vagy ha ez tényleg reális veszély akkor
kireszelem belőlevállalom a kockázatot.[ Szerkesztve ]
-
Steve_Brown
aktív tag
Sziasztok,
Van a családban egy 2005-ös évjáratú VW Polo 9N1. 1.2 6V Szüksége lenne egy kis törődésre. Folyamatosan jelen van egy hibakód, ami nem más mint a Cylinder 1 Missfire. A kocsi egyébként jól működik. Viszont ha hadja az ember alapjáraton járni az 1-es henger konrkétan lekapcsol. Ha megcseréljük az injektort vagy a gyújtótrafót a hiba ugyan úgy marad az 1-es hengerben. Miközben nem megy az 1-es henger az injektor nem kap áramot, lehúztam a csatlakozót és rámértem a stekkerre. Nincs rajta feszültség, pedig a multiméternek valamit mutatnia kéne, annak ellenére, hogy nyilván tudom, hogy nincs rajta folyamatos 12V hanem csak kapcsolgatja az ecu, de amikor éppen amúgy nem 2 hengerezne akkor lehúzva a stekkert megjelenik a feszültség.Mi lehet a hiba? Milyen élőadatot kéne figyelni?
-
Steve_Brown
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Óra topik
- Gumi és felni topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Aliexpress tapasztalatok
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen