Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrhitoshi

    veterán

    válasz hombre[EU] #9079 üzenetére

    Én a high tech computational világból jövök, numerikus matek, fizika stb.. és ahhoz képest, hogy manapság mekkora forradalom megy végig a szimulációs szoftverek világában, lsd Numerikus áramlástan, végtelen gyenge a játékokban a fizika. Itt egy rendkívül erős példa, mire gondolok: [link]

    A GTA 4 fizikai motora óta nem volt kvázi fejlődés pl rigid body dynamics terén szerintem. És ez is először PS3-on futottt!!
    Manapság egy telefonon/tableten tudsz rapid prototípust gyártani bármihez, a rendelkezésre álló szoftverekkel, és numerikus módszerekkel, és mit ki nem lehetne hozni egy dedikált gyorsítóval konzolon ebből.
    Nem állunk messze a real time deformation számításoktól, és ennek ellénére még mindig gyerekesen szarok a deformációs modulok a játékokban.

    Szóval szerintem, nem mernek lépni, mert azért annak rohadt nagy hátránya volt, hogy ps3-on szakítottak minden addigi dizájntól. Évekig nem tudtak fejleszteni ps3-ra, majd pedig mire kiismerték magukat a fejlesztők, addigra ment a levesbe a konzol, mert elöregedett/beérte technikailag a PC. Most meg ott tartunk, hogy lesarkítva egy assembly PC-t adnak. Na ez a baj, szerintem. :(

    [ Szerkesztve ]

    PS4

Új hozzászólás Aktív témák