Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz HUTCHDB #31996 üzenetére

    Tapasztalatom ugyan nincs, de szinte 100%-ig biztos lehetsz benne, hogy ez is rajta van a szervizben a cheklist-en, amit végignéznek a javítás során. Szóval ha matatsz a szervizmenüben, azt csak akkor tedd, ha tudod, hogy mit csinálsz és adott esetben később vissza is tudod állítani eredeti állapotába!

    Get Moded!

  • gban

    Közösségépítő

    válasz HUTCHDB #31996 üzenetére

    DM-Fannak nem akarok ellentmondani, de máshogy látom, így kénytelen vagyok :B
    Nekem ugyan van szerviztapasztalatom, de 100%-osan nem tudnám megmondani hogy mi történik egy adott esetben.
    Ami valószínűsíthető, a mobil területből kiindulva:
    - előírás szerint először meg kell nézni hogy fizikai sérülés van-e
    - aztán meg kell nézni, hogy mi is a jelentkező hiba
    - ezt követi első szervizlépésként a szoftverfrissítés, gyári beállítások visszaállítása, függetlenül attól hogy a legfrissebb van-e rajta vagy sem
    Vagyis nem marad nyoma hogy mit tettél, de egyértelmű eseteket kivéve (mint amikor pl. az Alcatelen bekapcsolták az auto kikapcsolást, 1 percre időzítve, és bepróbálkoztak 1 héttel a gar lejárta előtt hogy kikapcsol - na ekkor egyszerű szervizesnél sw frissítés, teszt ok volt a javítás leírása, aztán lehet újra próbálkozni, de aki odafigyelt, attól hiba nem tapasztalható, be volt állítva az auto kikapcsolás, stb. szöveggel ment vissza, hogy elejét vegyük a visszafordításnak, újbóli bepróbálkozásnak) nem is lehetne bebizonyítani hogy a sw hülyült meg vagy te tetted, illetve inkább egy elégedett ügyfél mint a lehet hogy indokolatlan garmegvonás. (mondjuk ez utóbbi néhány szervizben pont fordítva működik sajnos, de ebbe nem mennék most bele, és nem is tv vonalról beszélek elsősorban)

    [ Szerkesztve ]

    Postázást nem vállalok.

Aktív témák