Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz zippofcy #37713 üzenetére

    Szerintem nem, a mélységbuffer a 3D kép előállításához kéne, nem a szemüvegszinkronizáláshoz.

    Most találtam egy olyat, hogy Tridef 3D, ez AMD H3D (HDMI 1.4) módban az 1080p24 módot erőlteti (nem is találtam erre vonatkozó beállítást). Kalandjátéknál annyira nem is gáz a 24fps, főleg hogy maga a cucc is szívja az erőforrást.
    Furcsa, hogy a 3D ON módban még nincs semmi térhatás, és kb 5-6 fps-el szaggat, aztán ha rányomom még a "Virtual 3D"-t is, akkor felszalad az fps 24-re, és egész élvezhető a kép.
    Szerintem ez a cucc már tényleg használ valami mélységinformációt is, legalább is nekem semmit nem kellett beállítani és térbelinek hat a kép. Bár láttam egy érdekes bugot, ami a post-process 2D->3D-re utalna.

    Mondjuk ilyenkor már rá kell nyomni a Game módot is a TV-re, mert anélkül még az Assassins Creed-ben is necces időben counter attack-elni (mi lenne egy FPS játékkal? ;]), szerintem Game/PC mód nélkül még nagyobb az input lag 3D-ben, mint 2D-ben.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Aktív témák