Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabor970

    addikt

    válasz Dexar007 #22783 üzenetére

    amennyiben szállítás során ment tönkre, ami nem lehetetlen, az eladó sem tehet róla. Olyan, hogy új készülék 1 év hivatalos samsung garanciával, ugye te is tudtad, hogy nincs, hiszen csak két klikk bármely hivatalos samsung viszonteladó lapjára és látható a 2 év teljes körű garancia. na mindegy, én sajnálom, hogy ez lett, de könnyen megeshet, hogy senki sem akarta a másikat átvágni, csak most egy mindenkinek kényelmetlen helyzet alakult ki.

    én nem érdeklődnék a samsungnál, legalábbis addig biztos nem, mig van esély egy gyári garpapirra. Azzal szépen be lehet vinni a samsung szervizbe, és meg lehet remélhetőleg javíttatni. Mondjuk tény, hogy egy eladási bizonylat is kell a garpapir mellé (blokk vagy számla) anélkül nem nagyon állnak szóba az emberrel.
    Azokon a hozzászólásokon tudok mosolyogni, hogy azonnal vissza a pénz, meg feljelentés stb, ezzel nem lesz megoldva a gond. Kicsit próbáljátok átgondolni az egészet. Vatera, használt cikk, bizonyítani kellene, hogy az eladó tudatában volt a hibának. Nem lesz könnyű, pláne, ha szállítási probléma. Aztán lehet pereskedni a szállító céggel esetleg, ki a pöcsöm kínlódik ezzel el éveket???

    [ Szerkesztve ]

    Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda

Új hozzászólás Aktív témák