Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oncsi

    őstag

    válasz Kernel #81550 üzenetére

    Nem szeretnék off-ba menni, de a kondenzátorok cseréje szükség szerű. Te autoban is csak akkor cserélsz olajat, ha már beállt a motort? Volt már erről itt szó. És mivel egy kondenzátor "kopó" alkatrész, érdemes cserélni hiba előtt.
    Vajon miért van az olcsóbb Plazmákban relative olcs "de azért még jó ESR értékű elektrolit kondenzátor, míg A drágábbakban kifejezetten túlméretezett és sokkal drágább kondi?
    Egy közép kategóriás elkó 3-6e üzemórát bír. Mennyi is van a TV-d ben? És a tápban az az idő is beleszámít, amit készenlétben tölt. Javaslom olvasd át EZT
    Ezzel félre ne értsd, nem téged akarlak cáfolni (szerintem sem kell otthon nekiállni barkácsolni) de én kb 30 éve foglalkozom elektronikai fejlesztéssel, és a magam, részéről kötelezővé tenném (mint az autóknál) egy 5e óránkénti bevizsgálást. Persze ez esélytelen, mert nem érdeke a gyártónak.
    Egy nagyon off példa:[ A Mercedes 1996 óta gyártja a 722-es sorozatú automata váltóit. Kezdetben 50e KM-es olaj cserét írt elő. El is mentek a váltói 1MKm-t ha betartották az olaj cserét. Majd 2002-töl kitalálták a gondozás mentes váltót. Ebbe nem kell olajat cserélni. Nem is lehet, mert ledugozták a betöltő nyillást. De semmit nem változtattak a váltón. Az új mercikben sorra halnak meg 200e Km után a váltók, miközben a szerviz még kérésre sem hajlandó lecserélni az olajat.

    Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél

Új hozzászólás Aktív témák