Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Whit3Rav3n #7296 üzenetére

    Erre már válaszolt régebben az AMD. Azt akarják, hogy a fejlesztők írjanak normális AA-t a játékhoz, ha már DX10/10.1/11-es a program. Akár adnak is MLAA-t, vagy optimalizált MSAA-t beépítésre tök ingyen. Szerintük az SSAA nem megoldás, mert csak a csúcskategóriás kártyákon futna az adott program, és az a piac 1% sincs. A piac 80%-a sosem vesz alsókategóriásnál drágább terméket. Az AMD szerint réteg nagysága miatt olyan megoldás kell, amit ők is élvezhetnek.
    Az NVIDIA helyzete egyszerűbb számukra ez a réteg mindegy, mert még nincs hozzá hardverük, hogy lefedjék. Nekik az a jó, ha a fejlesztők nem raknak AA-t a-játékba, és akkor az SSAA, meg az ubersampling az egyetlen út. Ezzel a piac 80%-os játszótere az AMD Fusionnel elmehet a fenébe, mert kell a diszkrét VGA ... amolyan igenis fizess a látványért politika van, és ne elégedj meg a procis IGP-kkel.
    Ez két ellentétes nézőpont, amit a piac alakított ki. Az AMD-nek az a célja, hogy a lehető legtöbb dolog legyen bekapcsolható Fusion procin, vagyis a játékokat agyon kell optimalizálni. Az NVIDIA nagyobb gépigényt akar, hogy meg se nyikkanjon a program IGP-s procin, ilyenkor ugyanis van esély arra, hogy a felhasználó beruház egy VGA-ra, az NV szemszögéből remélhetőleg GeForce-ba.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák