Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Strezi

    őstag

    válasz Abu85 #560 üzenetére

    A víz szimuláció minden platformon CPU-n megy (vagy SPU/VMX ill SSE2), és természetesen van hatása az autóra a bemerülő térfogatnak megfelelően. Ugyanakkor mivel DC csak DX11-alatt van, nem tehettük meg hogy csak ott működjön részletesen.

    Ami történik DX11 és DC alatt, az "mindössze" annyi, hogy a parametrikus alacsony felbontású víz vagy szövet felületet a shader tovább tesszelálja. Kb ugyanaz mint ami pl. az Unigine:Heaven - ben is látható, ha wireframe módba nézed.

    Én ezt nem hívnám GPU fizikának, csak ún. Eye candy ;) De igazából részletkérdés, mivel mi és az AMD is sokat profitált ebből a kooperációból, nem fogunk összeveszni rajta!

    Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

Új hozzászólás Aktív témák