- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
icons
addikt
Én jelenleg a mobilprocik szempontjából nézem a dolgot, mert már hónapok óta arra várok, hogy kijöjjön az Ivy Bridge. De hogyha nem csak a saját szemszögemből nézem a dolgokat, akkor is kevés!
Azzal teljes mértékben egyetértek, hogy nincs értelme ennél többet fejleszteni. Nyilván a piacon levő többi termékhez érdemes viszonyítani. És mint azt írtam, azokat veri CPUban. De a tri-gate tranzit 10éve (!) fejlesztik, jelenleg 20%kal tud többet mint planáris társai.
Az általam idézett cikkben 37 és 50%ról beszéltek Még mindig min. 17%különbség van a valóság, és aközött, amit pl én elvártam Ha csak önmagában a tri-gate fejlesztést nézzük, már kétszer nagyobb növekedést "illett" volna elérni.
Véleményem szerint nincs itt semmi kockáztatás, egyszerűen nem volt többre szüksége a piacnak, ki tudtak volna olyat is adni, ami kenterbe veri a Sandy Bridge-t, csak nyilván nem érte volna meg nekik (esetleg így kevesebbet kell költeni a következő generáció fejlesztésére, plusz jóval előrébb léptek házon belül, mint amennyit kifele "mutatnak")