Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #58 üzenetére

    És attól, hogy az AMD-től elment Bob Feldstein (aki állítólag az Xbox projectet intézte), az MS rögtön kidob kb. ~3 évnyi munkát, és újratervezi alapjairól az egészet? Ez az új Xbox megjelenését 2016-ra tolná. Persze csak akkor, ha nem NV-t terveztek eredetileg bele.
    Az Eurogamer Atomot írt.
    Akkor ne IGP-re gondolj, hanem heterogén módon programozható processzorra. Ezzel is lehet csúcsgrafikát csinálni, sőt, sokkal többre is képes, mint egy homogén többmagos processzor. A PS3-nak is ez volt az alapkoncepciója a Cellel, csak hat éve még nem volt meg hozzá a technika. De a Cell mindenkit lesokkolt, és meggyőződésem, hogy a Sony volt ennek az egész heterogén iránynak a katalizátora, mert megmutatta, hogy az elméletben ígéretes elv működik a gyakorlatban is. Ma már mindenki a heterogén érába tervez.
    Ebből a szempontból fontos, hogy a LOC és a TOC erőforrásokat úgy tervezzék, hogy egymást kiegészítsék. Ezt az Intel és az NV együtt képtelen megtenni, vagy csak akkor, ha az Intel ad az NV-nek licenceket. De ezt nem tették meg, így ha NV grafikus vezérlő lesz az új Xboxban, akkor kizárt dolog, hogy Intel processzor legyen mellette a lapkában, mert nem lennének képesek koherens módon megosztani egymással a rendszermemóriát, illetve értelme sem lenne, mert nem kezelnék az erőforrások ugyanazokat a pointereket. Ezeket a fejlesztők kérik, mert erre szeretnének haladni.
    Az pedig téves sztereotípia, hogy csak a dedikált GPU-val lehet elérni csúcsgrafikát. A szoros integráció jóval kifizetődőbb. Csak csorgatja az ember nyálát, ha megnéz egy PS3 exkluzív játékot, és annak technikai képességeit, és ma a Cell+RSX-nél már nagyságrendekkel erősebb SoC is fejleszthető.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák