Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gusztáv

    addikt

    válasz sutszi #82 üzenetére

    Szerintem az ultrabook minden cégnél más és másként van pozicionálva. Például láthatóan a HP és a Dell megpróbálja a consumer és a business kategória közötti területre pozicionálni. Úgy kommunikálják, hogy íme itt a gép ami könnyű, jól néz ki, trendi, ergo a dolgozó is örül neki, de a helyi IT sem fog agyhugykövet kapni tőle, meg még biztonságos is.

    A Lenovo Thinkpad X széria emlékeim szerint mindig is elég húzós áron volt elérhető (főnököm E4200-e sincs 1,5 kiló, de anno 600e volt). Ahhoz képest ezek a gépek igen kedvező áron kaphatóak. Meg mégiscsak egy Thinkpad, szóval lehet, hogy a informatikával foglalkozó embereknek merevedése van tőle, de egy átlag sales-es dolgozónak meg hányingere. Ők olyan gépet szeretnének, ami jól mutat az asztalon, meg megy az öltönyéhez :DD .

    [ Szerkesztve ]

    Laci

Új hozzászólás Aktív témák