Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PandaMonium #58 üzenetére

    A specifikációk implementációja térhet el. De ez az OpenGL velejárója.

    A zárt driver nem baj, de az OpenGL specifikációja olyan felületes és szakszerűtlen, hogy bizonyos dolgokat simán megenged teljesen eltérő módon implementálni a driverben (leghíresebb az ES 2.0 pufferformátum botránya). A végeredmény az, hogy pár cég ugyanazt a fícsőrt eltérő driveres és hardveres implementációval támogatja, ami ahhoz vezet, hogy a kód csak az egyik terméken fog működni, holott elvileg szabványos minden. A nyílt driver pl. arra lenne jó, hogy minden driver ugyanúgy implementáljon dolgokat, így ugyanaz a kód mindenkinél működhet. Ma annyi történhet, mint az ES 2.0-nál, hogy a Khronos kijelenti, hogy mindenki szabványos, csak ugyanaz kód nem fog működni mindenkinél.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák