Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz zsigus #11 üzenetére

    az teljesen mind1 ma már hogy erősebb vagy gyengébb hardver , ha a játék multiplatform, de ez a gép a saját fejlesztésekbe odab@sz majd mindennek. nagyon isteni és megint sikerült valami olyan fergeteges újdonságot lerakni ami eladja a konzolt és a jövőbe mutat . na ez a fejlődés. nagyon szuper kis gép hihetetlen ötletekkel, már nagyon várom . tuti vevő leszek rá!

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz zsigus #11 üzenetére

    A PS3-at úgy kell vizsgálni, hogy exkluzív címnél nagyon is lehet a Cell heterogén felépítését használni, míg multiplatform címnél nincs annyi erő benne, mint az Xbox 360-ban. A Wii U felépítése inkább az Xbox 360-hoz hasonlít, így multiplatform címnél ezen a konzolon lehet a legszebb játékot csinálni. A direkt programozás miatt bőven lehetséges, hogy még a PC sem fog a grafikájával versenyre kelni.

    Az E3-on a technikai részleteket nagyon titkolják, de sok fejlesztő kapott már gépet. A szivárgások alapján könnyedén elérhető rajta a 30000 rajzolási parancs, 60 FPS-sel HD-ben. A PC-n DX11-ben a 5000-7000-et csak vért izzadva, speciális körülmények között tudjuk átlépni. A másik két konzol 15000-20000-re képes hasonló terhelés mellett.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák