- Projektor topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Házimozi belépő szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Microsoft Surface
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WinstonWolf
senior tag
Zömmel belváros és a vár. Clark Ádám téren például rendszeresen van az, hogy szépen mutatja, hogy 5 4 3 2 1 percre van a busz, majd hirtelen 5 perc után az 1 percből 3 lesz és sorolhatnám...
Olyan mintha a menetrendet akarná követni a kijelző, nem a buszt...
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
Xaels
félisten
Nem mondtam egy szóval sem, hogy bajom van a BKV-val hisz gyönyörű égszínkék csíkos pizsamában dolgozom egész nap Viszont a BKK-t és a BKV-t nem szabad összekeverni, most nem írnék litániát arról, hogy miért.
A FUTÁR mint olyan nem csak a menetrendről való tájékoztatásra van. Például ha van valami a metróval akkor az azzal kapcsolatban lévő összes viszonylatra központilag tudnak tájékoztató hangüzenetet küldeni, így az is tájékozódhat az esetleges forgalmi zavarokról és tervezhet másik útvonalat akinek nincs okostelefonja. A 4-6-ossal rengeteg viszonylat kapcsolódik.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
darvinya
titán
Ha lerobban a busz rögtön tudja a diszpécser és küldik a pótlót, ha baleset van, azt is gyorsabban tudják kezelni stb-stb.
Ez kb. 20 éve van a buszon, még régi Ikarusz buszon fekete dobozka aminek az oldalán ott fityeg a cb.
A technikát leírtam 1-2 hsz-el ezelőtt.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Idézek 1-2 hsz-emből:
Ha ezek az adatok lennének kiküldve, akkor pontosan írná mikorra érne oda, és 5'-es várakozás után nem írna 4'-et érkezésére.
Ez kb. 20 éve van a buszon, még régi Ikarusz buszon fekete dobozka aminek az oldalán ott fityeg a cb.
Analóg rendszer is tud olyan jelet adni (ez nem digitális!) ami átváltják a kijelzőt.
De ezt csak a kijelzővel ellátott megállóban!(#74) x1port
Szegény sofőr barátotad jól megették ezzel.
(#75) Xaels
De tudná, ha a sofőr megnyomná a dugó gombot, stb. és ezt a rendszer fogadná.
Ami most egyedül működik a szerelő kérése.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
x1port
addikt
Ezt mondom én is.
Abban figyel a GPS.
Szomszéd buszsofőr barátom imádja is
A nagytestvér szemének hívja.És igenis szerintem az NFC-s jegyrendszer sokkal fontosabb lett volna.
Vagy például,hogy az ember ne fizessen 2 megállóra ugyanannyit mint ha egy teljes vonalon végigmegy.
Talán többen is vennének jegyet ha pl 70 forintból megteszi a neki szükséges távot.E-jegyrendszer mellett le lehetne építeni legalább az 50%-át a sok iskolázatlan antiszociális jegyellenőrnek.
A metróvonalon is állnak minden megállóban , legalább 2-3.
Az 2 irányba 4-6 "ember".
10 megállónál ez 40-60 ember . 1 vonalon !!
3 vonalon már 120-180 semmirekellő.ha ezt megszorzom a 100 ezres fizetésükkel az 12-18 millió forint egy hónapra.
És akkoör csak 1 műszakról beszéltem.Iszonyatos pénz megy el erre.
Kvázi pont leszarom,hogy tudom,hogy hol tart a 85 ös busz.Sokkal fontosabb dolgok lennének itt.
[ Szerkesztve ]
-
x1port
addikt
Szerintem nagyon el vagytok varázsolva.
Ezek szerint most is az állam tarja fenn a bkv-t. ( ezt írtad )
Kvázi a dolgozók kivételével mindenkinek ő állja az utazását.Szerinted ha a Bkv nak olcsóbban jönne ki ingyenesen utaztatni mint jeggyel bajlódni akkor már nem rég ezt csinálná ?
Így sem ő tartja fenn a vállalatot mert már szinte minden ki van adva alvállakozóknak.(#97) sing1ep1ayer : Ha ilyen emnóóberek gondolkodnának ott fent mint Te , akkor már ez a maradék kis tömegközlekdésünk is becsődölt volna.
Szerinted a budapesti dolgozó emberek fenn tudnának tartani egy komplett közlekedési rendszert a munkanélküliek , vidékiek , diákok ,egyetemisták , turisták számára??
Hol éltek ti ?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Nyaralás topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Synology NAS
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen