Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Petyyyyy #31 üzenetére

    Lehet itt sarat dobálni egyik meg másik gyártóra, de végső soron a kutyát nem érdekli a support, ha egyszer nincs rá szükség. Okos ember más kárán tanul, ha tudom, hogy nem megy Vistával a kártyám, nem teszem fel a Vistát - nem csak a Creative termékeire nem volt anno driver, ne feledkezzünk meg róla, hogy mindenki a "Vista compatible" logós hardvereket kereste mindenütt. Szóval értem én, hogy jó pont egy márka megítélésénél a garancia, terméktámogatás, ügyfélszolgálat, stb - de egy valamelyest hozzáértőnek ítélhető személy (márpedig aki ilyen kaliberű hangkártyákat vesz, valószínűleg bír némi szakértelemmel) első gondolata hardveres/szoftveres probléma esetén ne a support legyen már. Tény persze, hogy az alaplapi integrált hangkártyák világában nem egyszerű a gyártók dolga - mint X-Fi tulaj ezt sajnos saját bőrömön tapasztaltam - de a hangminőség általában kárpótol az esetleges kellemetlenségekért. Szóval ez a support-istenítő hozzállás olyan, mintha egy Stradivarius hegedű vétele után keresgélnénk az ügyfélszolgálati telefon számát.

Új hozzászólás Aktív témák