Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fiery
veterán
Nem csoda, hogy nem erted a kulonbseget, hiszen nem ebben az iparban mozogsz, igy nem is lehet teljes ralatasod arra, hogy mennyire nagy kart okoz a kalozkodas, mekkora overheadet tud generalni. Pl. ha van 10 ezer ugyfeled (akik legalis licencet vasaroltak), de a szoftvert valojaban 200 ezren hasznaljak, akkor teljesen maskepp kell meretezni az online infrastrukturat. 200 ezer ember nem ugyanazt a forgalmat fogja bonyolitani a website-odon, ill. az esetleges online szolgaltatasaidban. Aztan ugye ott van az a problema, hogy a kaloz juzerek is elvarjak a supportot, hiszen a legtobb esetben a szoftver keszitoje nem fogja authentikalni a supporton a juzert, hanem mindenkinek segit, akinek baja van a szoftverrel. Ezeket a problemakat felvetette a fentebbi postomban, a 3. linken lathato oldalon is a fejleszto.
-
Fiery
veterán
"Viszont azt nem értem, hogy a szoftver készítői miért nem hitelesítik a felhasználót support nyújtásakor"
Mert ha van shareware/trial verzio is a szoftverbol -- az pedig pl. utilityknel bevett gyakorlat --, akkor a kaloz egyszeruen azt mondja, hogy trial verziot hasznal, es ha javitjak a szoftverben talalt hibat, vagy beepitik a megalmodott uj funkciot, akkor vesz majd licencet. Szamtalan esetben, amikor megadja a juzer a nevet is ilyen support ticketeknel, nagyon jol lehet kovetni azt, hogy vegul 10-bol 9 esetben ilyenkor -- me'g ha a hibat ki is javitjak a szoftverben -- sem lesz belole vegul vasarlas. Az igazan "vicces" az, amikor jonevu ceg jon ugyanilyen support keressel, amihez persze a legtobb fejleszto maskepp all hozza (hiszen megsem csak Kis Pista, hanem X Zrt. vagy Inc. mondjuk), csak aztan vegul a ceg folytatja tovabbra is a kalozverzio hasznalatat es/vagy megsem akarja vegul megvenni a licencet...
Aztan vannak a kevesbe furmanyos, mondhatni koca kalozok, akik kepesek a support ticket kuldesekor a "Product Key" mezobe megadni a kaloz kulcsukat, amit egy keygennel generaltak. Aztan amikor az ember (supportos) rakerdez, hogy ezt megis mikor es hogyan vasarolta, akkor hirtelen eszbekap, es kuld egy masik kulcsot, hogy az a jo kulcs. De persze az is kalozkulcs A sztorikat me'g lehetne folytatni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs