Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schwartz #58 üzenetére

    Gondolom 2007-ben még úgy gondolta, hogy minden frankó lesz a megjelenésre az integrálással. Hát rosszul gondolta. :)
    A késleltetés nem 10x nagyobb, hanem nagyjából 200-300x.
    A GPU nyers számítási teljesítménye a Rage esetében nem nagy kunszt. Gyakorlatilag egy 20k-s VGA-n is elfut maxon, ha raksz alá egy kellően erős procit és egy gyors rendszermemóriát.
    Nyilvánvalóan túlzott, hogy keveset kell polírozni rajta. Eleve 10000x tovább tart egy pixel update a PC-n, mint a konzolon. Ez a Rage nagy problémája. A PCPer-nek nyilatkozta Carmack, hogy az AMD csinált egy algoritmust, amivel 50 pixel update megy le egyszerre PC-n. Ezek párhuzamosan már használható eredményt adnak, így PC-n nem kellett a grafikát butítani. [link] - itt elolvashatod.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák