- Gaming notebook topik
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoltanz
nagyúr
válasz Stukker1987 #40 üzenetére
Jó az NV sztem, máskérdés ezeknek a kariknak nemsok értelmét látom.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz _Volkovy_ #114 üzenetére
Fenetudja sztem a HD4xxx szériája jobb volt az AMD-ATI -nak néhol.
Azért mert az NV csak a belépőszíntű karikba rakta be az VP3 -at (ami 20-30 % -ot jelent a CPU -nak h.264 HD Blu-ray anyagoknál), sőt nemmindegyik Geforce 8xxx széria volt VP2 képes...[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Valamint az egálban volt az ATI a 8500 széria idején is az NV -vel, mert több feature -t támogatott, viszont kicsit lasabb volt, főleg tuninggal.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Butcher-HUN #124 üzenetére
"6800GT/Ultra VS. X800XT/XTX gyorsabb volt az Ati de az nV időt állóbb volt hála az SM3.0 és a DX9.0C támogatásnak."
Vigyázz a ATI Radeon X700, X800, X850 Shader Model 2.0b támogat.
Ott is van már sebességnövekedés. [link][ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Butcher-HUN #124 üzenetére
Ahogy nézem kb egál a 8800GTX vs X2900XT verseny.
[link]Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Butcher-HUN #124 üzenetére
"Vagy 7800GTX VS. X1800XT szintén nV győzelem, 7900GTX VS. X1900XT szintén nV volt a jobb."
Az lehet, csak kár, hogy nem ezek a kategóriák nyomnak sokat a latba eladott darabszám oldaláról vizsgálva. Akkor inkább már a belépő esetleg középkategória, ott pedig egyformák voltak akkor is kb. Persze presztizs, elismerem.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz Ł-IceRocK-Ł #212 üzenetére
Igaz CPU -ban, de voltak olyan esetek amikor nem működtek az autómatikusan a kikapcsolást lehetővé tevő funkciók, ilyenkor bizony kiégtek az AMD -k is. (lehet nem ők voltak a ludasok, hanem más chipset gyártó, de akkor is összefüggésbe hozhatók)
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Sztem semmi gond a DX9 -el mai szemmel is elmennek ezek a gamék, jó nem a csúcsokat képviselik, inkább az átlagot. Persze nem azt mondom előre kell gondolkozni, de nem ennyire. (DX9 30% DX10 30 % DX11 40 % körűl számítson bele az öszképbe kb.) A multiplayer -eknél a játszhatóság számít nem más.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
"Szerintünk sem gond a DX9, de DX11-es kártyáknál elsősorban arra vagyunk kíváncsiak, hogy DX11-ben mit tudnak."
Persze ebben egyetértünk írtam is, csak az arányokkal nem, illetve a DX9 üggyben én másképp gondolkozok.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
Ezt egy elismert szaklap írta a PS3 -ról és a játékok grafikai megvalósításáról, akkor ez bla-bla?
"A Sony szerdán közölt először adatokat az új programozási eszközökről, amikkel biztosítani akarják a fejlesztők számára a folytonosságot és a hatékonyabb fejlesztést anélkül, hogy új nyelvet hoznának létre. DeLoura elmondta, hogy a Cell grafikai képességeit az OpenGL grafikai függvénykönyvtár egy variációjával, az Open GL/ES-sel lehet majd elérni. Ez a technológia a PC-s alkalmazások és játékok esetében elterjedtnek számít. Az Open GL/ES-t a Sony és a Khronos Group közösen készíti, és a technológia elsődleges célja az Open GL kibővítése interaktív tartalmak kezelésének képességével."
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gaming notebook topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen