Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz schawo #14391 üzenetére

    Nyilván ez napi sok-sok üzlet esetén átértékelődik, de én sem vagyok híve a "boldog tudatlanságnak".
    Ha nagyon kell a cucc pl. már kész a gép, de csak ez hiányzik, esetleg emiatt csúszik a régi eladása stb. 3 nap az már maga az örökkévalóság, és addig is csak idegeskedik az ember, hogy mi lehet.

    Nyilván a helyzet nem fog változni, ettől még nem lesz kézben a cucc, de mégis jobb tudni, hogy amúgy él az eladó, csak rajta kívül álló okok miatt csúszik a dolog. A tudat. (Meg hogy partnerként kezelik.).
    (Futárnál is szeretjük, ha nyomon tudjuk követni, hogy haladnak a dolgok)

    Persze, amikor nem sürgős, akkor kb. mindegy, és 1 héttel utána már nem is emlékszik rá az ember, ahogy írod, de ha legközelebb megint ahhoz az eladóhoz sodor az élet, aki így intézte/így kommunikálta a dolgokat, fenntartással fogom én is kezelni (vagy nem tőle veszek legközelebb). Az én korábbi esetemben az adott eladó volt messze a legolcsóbb, így elfogadtam, hogy ennyiért ez jár, és már tudom, mit várhatok tőle. Ahogy Gyuri írta, a szolgáltatás része.

Új hozzászólás Aktív témák