Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #24845312

    törölt tag

    válasz Enzolord #83810 üzenetére

    Nem is értem, mit ugrál valaki 30 nap után? Mi kb fél éven át szívtunk a Digivel. Abból állt nekik a hibaelhárítás, hogy küldtek egy SMS-t, hogy a hibát elhárították. Közben meg nem csináltak semmit, ki sem jöttek.
    (A routerük döglődött, egyszer volt net, egyszer nem, de leginkább nem. Küldtünk képeket, videókat, de hiába. E-mailekre olyan válaszok jöttek, mintha csak egy robot válaszolt volna, teljesen figyelmen kívül hagyva azt, amit mi írtunk. Mindeközben mindig más személy neve szerepelt az emailekben, tehát látszólag mindig más válaszolt, ellenben gyanítom, hogy csak automatikus válaszok jöttek, annak látszatát keltve, mintha tényleg olvasta volna bárki is az e-mailt.)
    Fél év után végre aztán kijöttek, és kicserélték a hibás routert.

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog (1)

    válasz Enzolord #83810 üzenetére

    LOL

    @Krisztianby : Másnak meg van :D És sokan mondják azt is, hogy jaj, vállalja a felelősséget, aztán nem vállalja, meg nem veszi át, stb.
    Én sem szeretem, ha nem postáz, de ezek miatt nem szoktak.
    Ja, meg ha simán idióta az eladó. :DDD

    @opr : Te valahogy nagyon érzékeny vagy a macerára :) Amúgy mostanra már nem olyan gáz postázni, meg ugye vannak automatás cuccok is :)

    " Erre közölték kedves ups-ék, hogy nem kapunk szart se, mert rossz volt a csomagolás, nem tettünk meg mindent, hogy megvédjük a terméket..."
    Nekem ilyet a posta közölt, törékeny csomagra... de végül fizettek :D

    @BiP : A csomagolás azért nem nagy macera. Postát egyéb mászkálásokkal kell megoldani - én pl. mindig mondom, hogy pár nap amíg feladom, mert pár nap alatt tuti elmegyek posta közelében.
    1-2 ilyen hülye volt, aki hisztizett, hogy neki tegnapra kell, az meg nem vett tőlem semmit végül :D

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák