- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez azért lehet a véleményed, mert még nem láttad, hogy mennyire gyorsan fut ez a játék RT-ben 6800 XT-n. 1440p-ben 105 fps-t tud. RT-t kikapcsolva 121 fps. Szóval nagyon gyors az RDNA 2-re az implementáció. Az egyetlen gond, hogy két pofára zabálja a memóriát, mert nem csak pár virtuális méterig engedik futni, ahogy a régebbi játékokban, hanem nagyon messzire lövik a sugarakat. Így viszont sok objektumból kell betölteni a legrészletesebb verziót a memóriába.
A Cyperpunk fejlesztői már megírták, hogy a megoldásuk teljesen szabványos. A Godfall azért megy csak az AMD-n, mert nem is szabványos, csak a DXR 1.1-re építettek egy kiegészítést, ami leviszi a memóriahasználatot. De ezt csak AMD-n tudják alkalmazni, mert NV-nek nincs olyan szervizkönyvtára, ami detektálná a találatokat a DXR-ben. Valószínű, hogy lesz, mert ezt a problémát pusztán a DXR 1.1 alatt nem lehet megoldani, tehát muszáj lesz valami NV specifikus API-t bevetni, hogy levigyék náluk is a memóriahasználatot. Jó eséllyel ez már létezik, csak még nem publikus, de ők bőven elérhetik, mert szükségük van rá. Ha van a találatra szervizkönyvtár, akkor onnan már át lehet vinni a munkát mondjuk az OptiX-ba. Az már egy sokkal kevésbé kötött rendszer a DXR-hez viszonyítva, és ott meg lehet csinálni ugyanazokat az optimalizálásokat, amiket az AMD-re megcsinálnak. Azzal már mehet is a kód, de az sem lesz szabványos. Viszont legalább jól fut, és ez a fontos. Megtehetnék azt is, hogy szarnak bele, és akkor vegyél 3090-et, ha be akarod kapcsolni, de az nem a normális hozzáállás, neki pont ugyanolyan fontos egy NV VGA-val rendelkező felhasználó, és ha ki tudnak dolgozni az NV-vel erre egy optimalizálást, akár az NVAPI-n keresztül, akkor megcsinálják.
#44 arn : Őket semmi, de tesztelni, és production ready szinten effektet szállítani elég nagy különbség. Utóbbi esetben ugyanis számít, hogy mennyire gyorsan fut.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen