- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kikikirly #52 üzenetére
Ahol jól észrevehető a sugárkövetés hatása, azok pont az árnyékok, mert hagyományos megoldásokkal nagyon nehéz megfelelő minőséget hozni. Ha megnézed, akkor sok esetben az árnyékok lehetnek nagyon hasonlók sugárkövetés nélkül, de egyes esetekben szinte lehetetlen normálisan megoldani ezt raszterizálással. [link] - hónapokig kellene rajta dolgozni, arra meg nincs idő, és a befejtetett munka mellett sem biztos, hogy meglenne a minőség. Sugárkövetéssel ez tényleg csak napok kérdése.
A tükröződés annyiban egyszerűbb, hogy ott az SSR szintén gyorsan ad elég jó eredményt, nincsenek olyan nehézségek vele, mint az árnyékoknál, de persze nem is működik úgy, mint az RT-s megoldás, hiszen screen space. De a befektetett munka szempontjából nem igényel több hónapos munkát, mint az árnyékok. Ezért repültek rá sokan inkább az árnyékokra, mert ott a minőségbeli eltérés tényleg nagységrendi lehet, és egy csomó munkát is spórolnak vele.
Az, hogy külön optimalizálnak a gyártókra teljesen érthető. Ezzel nincs különösebb baj, hiszen az a cél vele, hogy mindkét gyártó hardverein jól működjön.
--- A PhysX-hez ---
Mert hülyeségnek tartják a fejlesztők. Egy csomó memóriát pazarolnak vele. De ettől teljesen megvalósítható bárhol, hiszen vannak rá szabványos API-k, van rá CPU-erő is, csak inkább költik olyan dolgokra a memóriát, amire megéri. Például jobb minőségű megjelenítésre, hogy ne nézzen ki olyan ocsmányul egy játék, ahogy a videón.
Láthatod te is, hogy manapság mennyi GPU-s PhysX játék érkezik. Gyakorlatilag semmi, ennek a fő oka, hogy a CPU-s kód utolérte teljesítményben a GPU-sat. Utóbbit már nincs értelme alkalmazni. Nem is használják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen