Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • big-J

    őstag

    válasz Runner_fxr #818 üzenetére

    Bomber klonok alatt ezeket a vazakat ertem, sok jot mondanak az eeb-rol:
    [link]
    Egymas mogott ket tabla 18650 elfer a beljeseben, ami azt jelenti jo penzert 320 cella, ~4kwh sem lehet akadaly. :O
    Parositva egy gondozasmentes hub es a vizallo zarhato belso resszel... :B
    De van egy millio, vector, nyx, olyan noname ocskavas is amirol a festeket a kormoddel le lehet pattogtatni, meg ugye az eredeti.

    Lattam ezt, van freeride e-sm ami ugyanez csak supermoto model. Talaltam boltban elado bemutato darabot, egy eros 20%+ kedvezmennyel(~5500 eur). Pont iden valtottak 30%-al erosebb akksira, azt kellene majd megvarni, hogy hasonlo akcioba keruljon. Igen tetszik ez is.
    Amit epitettem, az $2000 alatt van akksi elott, az $840 volt.

    [ Szerkesztve ]

  • Ironizer

    tag

    válasz Runner_fxr #818 üzenetére

    "Ezeket a fékeket tízen pár kilós kerékpárokhoz tervezték."

    És az hol van leírva, hogy hány kg-s bringásokhoz tervezték őket? Egy pedelec mondjuk 8 kg-val több, mint egy sima mtb, így kvázi azt mondod, hogy ha egy 70kg-s (tegyük fel, hogy ennyire "tervezték") ember helyett ráül egy 78kg-s, akkor már nem lesz elég a fék alá. Ez nyilván nincs így. Vagy ha fogynál 8 kg-t, akkor visszaállnál deore fékre?

    Számít a tömeg, de nem ez a ~10%. Én elhiszem neked, hogy a te felhasználási módoddal kevés a deore a pedelec-re, de sztem egy sima mtb-re is kevés lenne. A hangsúly itt a felhasználási módon van, nem a tömegen. Lásd autók, nem véletlen, hogy egy adott típus 1.4-es változatán kis tárcsa van elöl, hátul meg dobfék, addig a 2.5-esen meg nagy tárcsák elöl hátul. Pedig a tömege az 1.4-esnek is ugyanannyi, azt is meg kell állítani biztonságosan. Csak nem mindegy, hogy mekkora sebességről. Ugyanis a fékerő a súllyal lineáris, a sebességgel viszont négyzetesen (!) kell, hogy nőjön, ha ugyanakkora fékutat akarsz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák