- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Videós, mozgóképes topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
ph Az 32GS95UE-B a korábbinál nagyobb fénysűrűséggel kecsegtet, és itthon is elérhető.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Szia! Rásegítés nélkül az agymotorost hajtani elég nagy szopás. Pont ott van a plusz tömeg ahol a legjobban visszafoghatja a bringát, a hajtott keréken. Ebből a szempontból a középmotoros jobb, azt el lehet tekergetni síkon, rásegítés nélkül. Bár amikor megindítod 0-ról, a középmotoros is lomha, érzed, hogy ez bizony nem 16 kiló mint egy normál trekking hanem inkább 23. Viszont ha bekapcsolod az a legkisebb rásegítési fokozatot, az még elég gazdaságos és akkor már a plusz terhet a motor viszi, plusz ad is hozzá egy keveset. 300 körül, ha szerencséd van, ki lehet fogni egy régebbi középmotorosat, 400-as akkuval 60-70km körül biztos tud, mert gondolom nem fogtok 1000m vagy feletti szinteket mászni.
-
Runner_fxr
Ármester
Valamennyi ellenállása van az agymotornak is, meg a középmotornak is. De az agymotornál az a plusz pár kiló brutális ám, amikor nincs bekapcsolva a motor. Hajtott keréken 3-4 kiló az nagyon sok. Sokkal szarabb azt tekerni rásegítés nélkül mint a középmotorosat. De épp ezért mondtam, hogy egy eco mód még bőven olyan fokozat azért ahol te is beleadsz erőt, de kényelmesen haladsz síkon. Semmi értelme az agymotorost kikapcsolni. Agymotorosban úgy kell gondolkodni, hogy végig be van kapcsolva a rendszer, máskülönben hamar meg fogja utálni a barátnőd. Amúgy a bionx egy megbízható rendszer, nincs vele baj, aszfalt használatra teljesen jó. Ami nem szól mellette, hogy épp most ment csődbe a cég, így az alkatrész utánpótlása egy idő múlva kérdéses lesz, bár lehet helyettesíteni egyéb alkatrészekkel.
Én inkább egy újabb Bosch motoros felé hajlanék. A 4-500m szintet és 60-70km-t simán kibírja még a 400-as kisebb akku is, nem kell hozzá sehol se kikapcsolni a rásegítést.
[link][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Agymotorosnál azt a plusz pár kilót ne úgy képzeld el, mintha a komplett bringa lenne pár kilóval nehezebb, a hajtott keréken teljesen másképp viselkedik az a plusz tömeg. Sokkal jobban érvényesül a negatív hatása mintha mondjuk a csomagtartón lenne az a súly. Nem véletlenül adnak emberek akár több ezer eurót egy pehely könnyű, karbon kerék szettért. És nem véletlenül terjedt el inkább a középmotor.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Rossz otlet ez a kikapcsolosdi, csak allitsd legkissebb rasegitesre, es maradjon akkor ugy amig dombbal nem talalkozol. Foleg a bosch motoroknak, amiknek pici az elso fogaskerekuk jelentos ellenallalsuk van kikapcsolt allapotban. Megnyugodhatsz, ugy is lesz mit erolkodni boven rasegittessel is.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
A kozepmotorosok szetkapcsolodnak igen, ha a motort is hajtanad azt eszrevenned es hallanad. Amire a motorrol a kulso fogaskerekre jut a mozgas, 2-3 atteten keresztul megy, ebben kulonboznek a rendszerek, hogy hanyadik fokozatnal szakitjak meg ha a motor nem hajt, soknal eszre sem veszed. Latom, hogy bar bosch, ez nem a pici fogaskereku valtozat, nem lehet veszes.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Bekapcsolt rásegítéssel biztos, hogy nem lesz csalódás, egyik se. Akár agymotor, akár középmotor. Kikapcsolva, síkon hajtva, a középmotorost egész jól lehet tekerni, az agymotorost szar. De azok a távok, szintek amiket mentek, nem teszik szükségessé a rásegítés kikapcsolását. Tehát tulajdonképpen mindegy, hogy agymotorost, vagy középmotorost vesztek, de én inkább a középmotorost ajánlom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Apple watch Series 9 45mm Apple garancia + 2028-ig biztosítás!!!
- Dell Precision 5570 ( XPS 9520 ) 15.6" FHD+/i7-12700H 14mag/16-32G/512G/Quadro A1000/IR/FPR
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
- Eladó iPhone 13 Mini 128 GB Blue 100% aksi szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1324
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen