Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyszerű. Az IBM és az AMD már korábban egy lapkába dolgozta a CPU-t és a GPU-t. Abból kértek egy új verziót. Mivel ez nem olyan költséges, így bőven vállalható, továbbá ez azt is jelenti, hogy az MS továbbra is veszi a több éves fejlesztést, vagyis jön belőle folyamatosan a pénz. Tiszta haszon mindenkinek, mert túlzott R&D-t nem raknak bele.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD és az IBM ezzel kapcsolatban már megegyezett az elősző Xbox aktuális felújításánál. Azt a lapkát tovább modernizálják, és bekerül ebbe is a fő lapka mellé.
Annyiban egyszerűbb lesz, hogy egy csomó játékot, amelyek tényleg úgy kihasználják az új konzolokat, ahogy azt tervezték, le se hoznak PC-re.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eddig mindegyik Xbox Windowst használt. Kétséges, hogy most váltanak Linuxra, de persze nem kizárható.
Nem teljesen. Tudtommal lesz egy libGCM stílusú API, amit a top fejlesztések használhatnak, de a DX11.1 is bekerül változatlan formában.
Ha a kis Xbox X360 hardvert kap, akkor az komolyabb fejlesztéseket igényel az aktuális Windows Store tartalmaknál. Mi gondja az MS-nek az XBLA címekkel? Az tök jó extra a kis Xboxnak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #52 üzenetére
Eleve szükségük lenne egy alternatív lapkára, hogy elérjék azt, amit a PS4 tud, vagyis a kikapcsolt állapotban a letöltés, meg kell egy south bridge is. Húztak egy merészet és ezt a feladatot elláthatja a régi Xbox 360 lapkája.
Személyes véleményem szerint ez a fajta visszafelé kompatibilitás jobban tetszik, mint a Sony-é, mivel nem függ a felhőtől, amit annyira nem szeretek. Eleve rosszabb a képminőség a tömörítés miatt, illetve a lag is elég sok, na meg ott van az, hogy ha elmegy a net, akkor meg vagyok lőve.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abszolút tényt mondott pedig. Az arányokkal lehet vitázni. Ott valóban nincs pontos egyetértés. Nyilván ez függ a feladattól. Csak két szakmai vélemény:
Timothy Lottes: "I spend most of my days in frustration knowing damn well what I could do with the hardware, but what I cannot do because Microsoft and IHVs won't provide low-level GPU access in PC APIs. One simple example, drawcalls on PC have easily 10x to 100x the overhead of a console with a libGCM style API...."
John Carmack: "...the worst thing that kills Rage on the PC is texture updates. Where on the consoles we just say “we are going to update this one pixel here,” we just store it there as a pointer. On the PC it has to go through the massive texture update routine, and it takes tens of thousands of times longer if you just want to update one little piece."
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Rage-nek nincs problémája. Egyszerűen nincs hozzá olyan hardver PC-n, amin megfelelően futhat az ID Tech 5 motor. De már sokat javítottak rajta, ha figyelted az ID előadásait, akkor tudhatod, hogy már beépítették a PRT-t, és várják az integrációt. Ez majd fontos lesz, mert a Zenimaxot a technika érdekli az ID-ből és nem a Doom meg a játékok. Ők azért vették meg őket, mert kapnak egy csúcstechnológiás motorokat készítő céget, és a technikát oda tudják adni a Bethesdának és a többi fejlesztőcsapatnak. Carmack meg anyagi szempontból biztonságban érezheti a céget, és még a vezetéssel sem kell törődnie.
Azért az eléggé kiderült belőle szaktudás nélkül is, hogy a konzol komoly előnyben van a PC-hez képest a alkalmazott API szempontjából.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Főleg azt fogod látni, hogy kevesebb konzolport érkezik. És ez nem üzleti megfontolás. Szimplán olyan dolgokat tudnak az új konzolok, amiket a PC-k nagy többsége még nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az új konzolokat úgy fogják programozni, ahogy a Cellt. A gyenge teljesítményű processzormagok jórészt nem csinálnak majd mást, mint az IGP-t etetik feladatokkal, majd azokat visszakapják, hogy az IGP-nek esetleg újra odaadják további feldolgozás után stb. Magasan így a leghatékonyabb ezeket az APU-kat kihasználni, mert 50 GFLOPS a CPU oldalán manapság semmire sem elég, de az IGP tud 1,8 TFLOPS-ot, így ezt befogva a munkára már csuda dolgokat lehet csinálni. Ugyanez volt a Cellnél csak ott 25,6 GFLOPS volt a főmag és 153 GFLOPS a mellékmagok. És ez 5 éve volt. Tisztán látszik, hogy a CPU teljesítménye alig nőtt, ráadásul nyolc szálra lett osztva, így a jó eredményhez minden párhuzamosítható feladatot ki kell helyezni az IGP-re. Ezt az APU-n meg tudják tenni, mert nem kell adatot másolni, és az elérés nagyon gyors, de PC-n a GPU-k külön memóriát használnak, ami a driver mögé van rejtve, ráadásul még másolni is nagyon költséges. A next gen dedikált GPU-k képesek úgy kezelni a rendszermemóriát, mint a PS4 és az új Xbox APU, csak hát az adatátvitel 16 GB/s lesz és 300 ns a késleltetés, vagyis a funkció elvben meglesz, csak gyakorlatilag kihasználhatatlan.
Az AMD mondogatja a fejlesztőknek, hogy semmi para, mert a Kaveri pontosan azt fogja tudni, amit a konzolba helyezet APU-k, és lesz hozzá HSA is. Ez lehet, hogy a fejlesztők egy részének elég, de sokan meg fogják kérdezni, hogy oké-oké, de mennyit fogtok belőle eladni? Ezért tekintenek sokan most úgy az új konzolokra, hogy a PC-s port igen kérdőjeles. Ez az egész a második körben lesz komoly probléma. Az első kör játékai még a régi SDK-val készültek. Azokat már polírozzák, így alapjaiban nem változtatnak a kódon. Az új SDK-val már mélyebbre mennek a konzol képességeiben. Ha a játékmenetet befolyásolja az APU speciális kihasználása, akkor nem tudják letiltani a funkciókat. A pusztán grafikára használt dolgok kellemesebbek. Azokat szimplán kiszedik a PC-s portból, vagy ha az AMD nagyon ragaszkodik hozzá, akkor benne hagyják, de mindenképp lesz egy off kapcsoló ezekre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindig lesz igény az AAA játékokra. Viszont azt már a GDC-n is mondták, hogy kevesebb lesz belőle a jövőben. Az indie felvirágzik, onnan meg csak egy lépcső a mobil.
A mobil egyébként annyira nem kellemetlen a konzol szempontjából. Azon a piacon a gyártók között elég nagy az egyetértés abban, hogy a HSA az egyetlen értékelhető jövőkép. A HSA pedig tökéletes az új konzolok mellé. Az pedig, hogy az ARM, a Qualcomm, a Samsung, a TI, az Imagination, az LG, a Sony, a Vivante, a Mediatek ott van a HSA mögött igazából eldönti az egész problémakört mobilon. Ez kvázi a teljes piac. A többiek vagy beállnak támogatónak, vagy más piac után néznek.
A PC-n van probléma, mert az Intel még ma sem közölte, hogy igazából mit szeretnének a jövőben. Az NV pedig a maga platformját akarja látni az open platformok helyet.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyébként nem kizárható, hogy az MS pont a portok miatt ragaszkodik a Windows RT-hez. Az funkcióban nagyon hasonló operációs rendszer a nagy Windowshoz. Gyakorlatilag bármikor felfejleszthető arra a szintre, amit a Windows 8 képvisel. Azt kevesen tudják, hogy a Microsoft is a HSA támogatója, csak PC-n ez az egész bizonytalan. A mobilból viszont később születnek olyan HSA-kompatibilis hardverek, amikre lesz egy teljes értékű ARM-os Windows és arra pedig bármelyik konzoljáték átportolható. A hardver által támogatott funkciók meg fognak egyezni. Ez olyan 2015 környékén opció. Az biztos, hogy az ARM már képes olyan technikát kínálni ma, ami gyakorlatilag megegyező tudású azzal az APU-val, amit az AMD rak a konzolokba. 2014-ben hozható rá egy SoC. Pár Cortex-A57 kell hozzá és egy Mali-T678, illetve egy megfelelő NB, amit szintén lehet licencelni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A HSAIL-nek az a célja, hogy lecserélje a mai GPU-k különálló virtuális ISA-ját. Ilyennel mindegyik rendszer rendelkezik, csak a cégek között eddig nem volt megegyezés az egységesítés szempontjából. Most lett.
[link] - itt van a review róla
[link] - itt lesznek a publikus speckók.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #146 üzenetére
A CPU vektor egységeiben messze nincs meg az a flexibilitás, ami a GPU vektortömbökben. Más koncepció szerint tervezték őket.
A GCN-nek van OOO logikája a compute utasításfolyamokra. Ez is a GCN fejlesztésének része volt. Gyakorlatilag erre az architektúrára nem biztos, hogy GPU-ként érdemes gondolni. [link][ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS DUAL RX 480 OC 4 GB
- Új Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim "Kis Gamer" Laptop 16" -30% Ryzen 5 7530U 16/512 Radeon 2GB FHD+
- LG UltraGear 49GR85DC-B Gamer Monitor!49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/HDMI 2.1
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition
- Casio Edifice Karóra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen