- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - nem rossz. Kicsit tekerni kellene azért azon a DRM-en, hogy mindig bekapcsolja a Gameworks effekteket, mert így az egyiken nincs, a másikon van. Jelen esetben elfelejtette bekapcsolni a Turfot a GeForce-on, de mintha az SSAO is hiányozna a GeForce-ról.
Szerk.: 4:26-nál látszik, hogy a shadowlib is csak a Radeonon aktiválódott. Sosem növi ki a GameWorks ezt a bekapcsolom, de mégsem mindig megy gyerekbetegségét. Ilyenkor újra ki, majd be kell kapcsolni, hátha a következő körben sikerül az aktiválás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos ez előfordul. Van a GameWorksben egy DRM, ami megakadályozza a bekapcsolást, ha úgy látja, hogy nem teljesülnek a feltételek. Na most ez néha meghülyül, és akkor sem aktiválja az effekteket, ha amúgy elvileg minden rendben van. Ezért rühellünk GameWorksszel tesztelni, mert sosem lehetünk biztosak benne, hogy amit a menüben aktiváltunk, az a benchmarkra is aktiválódik-e. A ComputerBase csak beleesett egy olyan körbe, amikor a GameWorks DRM meghülyült a GeForce-on, és nem aktiválta az amúgy bekapcsolt effekteket. Ilyenkor általában az a megoldás, hogy a játékot újra kell indítani, és újra be kell kapcsolni. Jellemzően menni fog. Ugyanúgy bugzik Radeonon is, csak az AMD-n pont aktiválta az effekteket a tesztre. Az újabb GW verzióknál ez sűrűbben történik meg, mint régebben. Igazából maga a DRM egy faszság, annyira felesleges ezzel ilyen formában szenvedni, amikor ezer és egy bugot vonhat maga után, ahhoz képest mintha szimplán natívan bedobnák a forráskódra építve. Ha az NV félti a forráskódját, akkor írjon rá speciális licencszerződést, ami amúgy is megakadályozná a fejlesztőknek annak a módosítását. Senki sem fogja azt átírni. Az AMD és az Intel pedig úgyis visszafejti egy hónap alatt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
.LnB
titán
Ebben tényleg lehet valami, mert az összes bench-ben ki van kapcsolva. Gondolom akkor nem véletlenül.
Otthon (23 óra játék után) még nem vettem észre, hogy ne aktiválódna szerencsére. Bár csak a Hair ás Turf-öt látnám. A másik kettőnél már nagyon kell direkt arra figyelni, hogy ott van e az effekt.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Lacccca87
addikt
Tehát van 1 alap DRM a játékon amit véd még legalább 1 DRM, de nem ritka esetben még van 1 DRM ami random ellenőriz ha van net kapcsolat + GW DRM ami még bugzik is.
Aham ja - 30% teljesítmény simán.......... Ilyen árak mellett én fogok kérni kárpótlást hogy ilyen szinten pazarolják az erőforrásaimat."Emellett az újabb profil megszünteti a részecskeszimulációknál tapasztalható apróbb akadásokat is." Ez is csak a FF-re vonatkozik vagy általános?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen