Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zotya84

    őstag

    válasz Locutus #6 üzenetére

    Ez nem jó hír... :(

    Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

  • ElEvEn11

    senior tag

    válasz Locutus #6 üzenetére

    Remélem nem lesz igazad, de ha a béta teszt ilyen, az nem jósol túl fényes jövőt. Meglátjuk. A Train Fever és az első rész esetében is a kiadás utáni, első év vége körül jött egy olyan szignifikáns update, amivel a sebesség is sokat javult. Azért remélek még... :B

    [ Szerkesztve ]

    Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

  • cskamacska

    addikt

    válasz Locutus #9 üzenetére

    "Sosem szólt arról, hogy ez majd PC-n megváltja a világot."

    Pedig Abu cikkei pont erről szólnak minimum 6 éve. Majd jön a 100% GCN / Vega(mert a GCN5 külön kapott 2 év ajnározást) / RDNA kompatibilis nexgenapi, draw call limit azonnal megszűnik, és minden játék hirtelen ötször jobban fog futni. :K

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • Zotya84

    őstag

    válasz Locutus #9 üzenetére

    A rőkabőrön felröhögtem. Még ha azok közé is tartozok, akik fizettek érte. De igen, bízom benne, hogy a Vulkannal tanulnak annyi újdonságot, hogy végre megtanulnak szimulációt szinkronizáltan többszálúsítani. Mert ezen a játékon sokat dobna, hogyha lenne egy vezérszál, ami összefogná az akárhány egyéb szimulációt futtató szálakat.
    Ami egy zsúfolt, modern érás túlméretes mapon akár még a 16-32 szálas procikat is meg tudná fingatni. Igaz, ehhez rendkívül jó kód kéne egy kis csapattól egy sandbox játékhoz.

    #10 cskamacska: és te azon a szinten el is hitted? Tényleg lehet tőlük gyorsulást várni, helyenként nem is keveset, de ez a játék akármilyen processzorral is CPU-limites, mert nem tudja csak talán 2 szálon gyilkolni azt. (Ezt majd este megnézem, ha akarod.)

    Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

  • ElEvEn11

    senior tag

    válasz Locutus #9 üzenetére

    A sebesség gyorsulásába vetett reményem nem feltétlenül a Vulcan API-ra alapozódik, hanem erre a konkrét fejlesztőre és a korábbi tapasztalataimra velük. Ők az egyetlen fejlesztő, akinél hajlandó voltam elővételben megvenni a játékot. Éppen a korábbi tapasztalatok miatt. Most sem bántam meg és szeretném hinni, hogy ez a váltás is hoz némi gyorsulást a konyhára. Ha nem, akkor marad az, hogy majd egy másik, új konfigon próbálkozom legközelebb. Addig nem annyira sűrű, telerakott mapon simán élmény a játék. Vagy akkor, ha csak építeni akarsz és kikapcsolod a kihívásokat, anyagi vonzatokat a játékban. :K

    Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

  • ElEvEn11

    senior tag

    válasz Locutus #15 üzenetére

    Azt a bőrlehúzást én úgy élem meg, hogy a játék újabb verziói valóban használható és jó funkciókkal bővültek és a szimuláció is szélesedett. A Train Fever-ben váltórendszereket és lámpákat telepíteni kín volt például. Szerintem bővül az a szimuláció, de kinek mi az. Én mindegyik részbe minimum 200 órát tettem bele. A részletesség nem csak a grafikára, de a szimulációra is kiterjed. A környezet, az állatvilág is szimulált már. Vannak még vágyaim a fejlődésre, de remélhetőleg a következő részben már az is javulni fog. Itt azért egy kis fejlesztőcsapatról van szó, akik nem tudnak mindent egy lépésben megcsinálni, de nem is bánom, mert szívesen játszom a játékkal és használom az új funkciókat. Nem hibátlan, de fejlődik.
    A járműszimuláció érezhetően bonyolultabb lett, mivel eleve a járművek is nagyobb felbontást, részletesebb animációt és funkciókat kaptak sok esetben. Ezért persze áldozni kellett a hardver oltárán is. Nekem például egy konfig-frissítés tett jót anno a Train Fever-hez. Na de azért ez mégsem egy FS 2020. A másik oldalról meg, amikor kijöttek az egy évvel későbbi frissítések, akkor én például minden alkalommal előkaptam egy sűrűn mapot és kipróbáltam. A különbség nálam annyira volt jelentős, hogy abszolúte nem kellett mérni, mert szabad szemmel látható volt a sebességbeli gyorsulás. A mostani gépem nem acélos. Egy i5-4670 csücsül a közepén, de még így is láttam javulást a patch-ek után. Nem mindegyiknél, de a nagynál, ami általában egy évvel a kiadás után jött, ott igen. Ezek persze nyilván 1000 mod nélküli térképekre értendők, mert a modokkal megint más a szitu.
    Te figyu! Én nem tudom, hogy te mivel játszol, de akár a saját fórumukat, akár a Steam-est megnézed, a nagyon nagy többség éppen attól van elalélva, hogy figyelnek a felhasználókra és sokat javítanak a játékon a kiadás után is. Ezt nagyon sok helyen lehet olvasni, nem csak én mondom és találom ki. Nézd, nem tudom, de lehet, hogy akkor nem a te játékod. Próbálj meg más ilyet a piacon! Nyilván sok ilyen jellegű játék van. Ha azok jobbak, akkor hajrá. ;)
    ...és tényleg, no offense, de nekem nagyon sok órám van bennük. Ezt pedig nevezhetjük tapasztalatnak, azt hiszem. Az is igaz, hogy rajongója vagyok a vonatoknak és általában a Trasport Tycoon-féle játékoknak, de ettől még látom, hogy nem egy tökéletes játékról beszélünk. Na de mi az? A Cyberpunk 2077 például, vagy egyéb bughalmazok, amikben olyan glitchek vannak, hogy a fal adja a másikat? Itt a szimuláció óriási mennyisége, a párhuzamosítás nem tökéletes programozása az, ami egy idő után (tehát bő 20-30-40 óra játékidő után) kezdi el megfogni a gépet egy nagyon sűrűn telepakolt mapon. Nem értelek. Ettől akkor ez már fostalicska? Semmi gond. A TTD ingyenes és bizonyára tökéletes akkor. disc.: Nem az. Azzal is játszottam és ma már nosztalgiából sem nevezném szépnek, pedig én igencsak a pixelkorszakban váltam gamer-ré. De a szimuláció szintje sem olyan faszagányos ott sem. Szóval...? What's your point? Fos és kész. Értem. A fejlesztők meg rohadékok, mert csak lehúzzák a pénzt rólad? Világos. Nem kötelező megvenni minden részt. Engem sem kényszerítettek. Megvettem, mert érdekelt és még 25% kedvezményt is kaptam. Nem veszek minden héten játékot 48 évesen. Szóval belefért. Nekem.
    A Mac felhasználókról annyit, hogy van egy exkollégám, barátom, aki iszonyat odavan a játékért, de nem tudott vele játszani még. Most csak ezt várja, mert az utolsó, amit tudott nyomni az a Train Fever. Igaz ő sem időmilliomos tinédzser már. Plusz azok a Mac felhasználók hálásak, hogy lesz egy újabb játszható játék a platfromjukhoz a Steam-en. Azt viszont nem hinném, hogy ez akkor eladásokat generálna a fejlesztőknek, amiből majd a kövi sportkocsijukat veszik. Szóval kicsit erős ezt is lehúzásnak titulálni, de te valamiért haragszol erre a játékra és a fejlesztőire, úgy látom. Legyen neked.
    Szerintem a magad nézőpontjából igazad van. ;)

    Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

  • Kansas

    addikt

    válasz Locutus #24 üzenetére

    Igaz ami igaz, én 4K-ban tolom AA nélkül, úgy lehet más a terhelés eloszlása...

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Zotya84

    őstag

    válasz Locutus #24 üzenetére

    Nekem is visszaesett az 50-60fpsről a dolog 18-30 közé ugyanazon beállításokkal egy nagy mapon. Mondjuk a 7950-m épphogy üti a minimum igényt, és hát, öööö... QHD-ban játszom, igaz medium/low-n. De ilyen videokártya árak mellett...

    Viszont az tetszett, hogy automatikusan átváltott rá, mert már csak a mapon jöttem rá, hogy át kéne állítsam, és ott vettem észre, hogy azon van.

    Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

  • Kansas

    addikt

    válasz Locutus #28 üzenetére

    Bánom is én, van-e terhelése, az fps-em hova tűnt?

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Kansas

    addikt

    válasz Locutus #30 üzenetére

    Persze hogy számít, hogy ne számítana, attól még, mert van egy másik probléma, ezt is meg kéne oldani. Meg azt se bánnám, ha lenne komolyabb város-fejlődés(és startkor is nagyobb települések) illetve ha tudná a mentéseket háttérben végezni a játék megakasztása nélkül... esetleg törlés nélküli reptér upgrade/downgrade a nagy és kicsi közt, illetve folyhatna lassabban is az idő a játékban(akár több lépésben állíthatóan a menüből), szvsz túl gyorsan el lehet érni az 1800-as évektől a 2000-es évekig...
    Sőt, az se lenne rossz ha lenne esetleg TTD-szerűen konkurencia vagy valami egyéb kihívás, mert tapasztalataim szerint ha 1930 környékéről indítok, a 2030-as évekre annyi pénzem van, hogy elunom a francba az egészet, eltűnik minden kihívás Hard-on is...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Zotya84

    őstag

    válasz Locutus #30 üzenetére

    Igazából, igen, számít, mert én emiatt ma este visszatettem OpenGL-re, azt hiszem, marad így a következő videokártyáig. Mert arra nem számítottam, hogy ennyit fog rajta rontani, még akár az üres mapen is. De attól még elsődlegesen a szimuláció sebességén kellene javítaniuk, ezzel egyetértünk.

    [ Szerkesztve ]

    Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

  • Kansas

    addikt

    válasz Locutus #36 üzenetére

    No igen...
    Másrészt: azt a büdös mindenit, micsoda térképek... főleg az első, de az utolsó is tetszetős... gondolom nem random generált és játékidőben kinőtt(legalább is nekem még soha nem sikerült hasonló se), hanem kézzel gyártott. :C :R

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • ElEvEn11

    senior tag

    válasz Locutus #38 üzenetére

    1) Szuper térképek. Állati faszán néznek ki. Gratula! Azt hiszem ékes bizonyítéka, hogy lilára játszottad magad a játékkal és az átlagnál jobban ismered. Megkövetlek. :R
    2) Azért ezek már eléggé a játék határait feszegeti, ahogy nézem.
    3) Én személy szerint 1920×1200-ban játszom, bár én is úgy látom, hogy nem a grafikus kirajzolással van itt a baj.
    4) Az utóbbi hetekben beletoltam vagy 100 órát még. Kipróbáltam ugyanazokkal a mapokkal, amikkel korábban játszottam. Azt vettem észre, hogy a Vulcan alatt, amíg a nagyon elején vagy a játéknak, ott egy-két FPS-t, ha hoz, de az első évtized után már azonnal látni, hogy lassul és lagol. Őszintén meglepődtem. :Y
    5) Tegnap kijött egy bejelentés, hogy nyáron nagy patch várható. Még remélek. :B

    Kérdés: achik megvannak mind, ugye? ;)

    Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

  • ElEvEn11

    senior tag

    válasz Locutus #40 üzenetére

    Tegnap direkt visszatettem a most játszott térképek alatt OpenGL-be és konkrétan gyorsabb volt. Szóval itt azért bőven van mit csiszolni, mert az OpenGL-nél is elkezd akadni az olyan nagy, vagy telített térképeken, mint amiket posztoltál és ahogyan korábban is beszéltük. Én is ezt gondolnám most inkább a prioritásnak, azok után, hogy láttam és kipróbáltam ezt a Vulcan implementációt. Igaz, hogy nem új a vasam, de ezzel nem az a baj. A többszálúsítás. Csomó frankó funkció van, amit a játékba be lehetne még építeni, de díjaznám, ha ez lenne inkább legelől. Azt hiszem el is kezdek rinyálni emiatt a fejlesztői fórumokon.

    [ Szerkesztve ]

    Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

Új hozzászólás Aktív témák