- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen monitort vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Bluetooth hangszórók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Projektor topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Obi-1
őstag
Jogos piaci félelem, hogy csak az expert felhasználóknak jön jól a második mag.
Only a Sith deals in absolutes.
-
killahdrums
senior tag
Ez tök jogos.
Egy nagy *asz az Intel, vagy legalább is jól játsza. Akinek nincs ''érzelmi'' kötődése az Intelhez és játékos az 1000%, hogy valami jó kis AMD konfigot vesz vagy fejleszt... meg persze ez a dolog, hogy új lap kell hozzá, maguk alatt vágják a fát... igaz én ha konfigot cserélek ill. fejlesztek a jövőben én tuti nForce+Pentium D kombót fogok választani, ez van, hülyén halok meg!There is no God, just Technology...
-
Esmein
nagyúr
Rájuk jár a rúd 1 éve. Szegény intel
"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson
-
kantor
tag
szerintem aki ezt gondolja nem ismeri a tobbprocesszors rendszereket.
akar winfos alatt is jo lehet, pl a vga driver meg az oprendszer fut az egyik procin a masikon meg a quake, akarmi. es ehez nem kell atirni a programokat. nem lesz 2x-es gyrosulas de erezheto lesz az biztos.apaaaa. igen? milyen szaga van az antianyagnak? apaaaa. igen? miert hivjak a Foldet foldnek? hat ugy neveztek el.. dehat a vizbol van tobb!!!
-
dabadab
titán
Ez az erezhetotol nagyon messze van, gyakorlatilag semmilyen gyorsitas nincs ilyen esetben, tekintve, hogy a driver az nem nagyon fut, amikor meg megis, akkor meg addig a program all, vagyis parhuzamos futasrol szo nincs (volt SMP rendszerem, jatekoknal nagyjabol semmit nem ert a masodik proci).
Szoval lehet, hogy inkabb te nem ismered a tobbprocis rendszereket
[Szerkesztve]DRM is theft
-
BRinyo
aktív tag
Méghogy nem kell újraírni az alkalmazásokat... hmm-hmm
Nincsenek optimalizálva a mai napig az alkalmazások többszálú működésre. Minimális azoknak az alkalmazásoknak a száma, melyek 100%-ot gyorsulnak még egy proci jelenlététől. Az meg már elég nagy baj, ha egy processzor kell az op.rendszer + vga driver futtatásához. Ez a programozókat minősíti.... -
faster
nagyúr
Alapból talán a rendszer válaszideje javul egy kicsit, de ha fut egy játékprogram, az nem fog felgyorsulni attól, hogy hirtelen két processzor lesz alatta. Egyébként a mai napig nem használnak több szálat a programozók, ha nem feltétlenül és nagyon muszáj, mert az implementálása nem egyszerű, egy újabb potenciális hibaforrás.
[Szerkesztve] -
Obi-1
őstag
A PH tesztjéből is kiderült, hogy csak kevés helyen gyorsabb a több processzor.
Ezek akkor jönnek majd jól, ha otthon elég lesz egy bika szerver, és ahhoz kapcsolva 2-3 terminál, vezeték nélkül. Amíg apuka dolgozik, a gyerekek tolják az NFSU8-at, anyuka meg netezik. A Vanderpoolt legalábbis ilyen használatra is lehet majd alkalmazni.Only a Sith deals in absolutes.
-
LordX
veterán
Jah kérem.. így jár, aki maga alatt vágja a fát.. Vegyék már észre, hogy az új proci - új alaplap nem éppen pozitív megítélésű, még az OEM-ek esetében sem. Ha az eddigi 915/925-ben mennének, tuti jobban tudna felfutni, mert nem kell új alaplapot gyártani hozzá, csak a régit nagyobb tételben -> olcsóbb lenne, az OEM-ek is szívesebben vennék.
-
dabadab
titán
Erdekesseg: az elso Unreal Tournament alatti Unreal Engine az pl gyakorlatilag tobbszalu volt, csak olyan sok szalat hasznalt, hogy azt a windowsos schedulernek sok lett volna, ezert sajat maguk implementaltak vmi multithreadinget az engine-en belul (ami igy aztan nem vette elonyet a tobb processzornak).
DRM is theft
-
dark bit
tag
Aha, ahogy azt te optimistán elképzeled... szerintem hessegesd el a rózsaszín felhőket, mert ez nem fog megvalósulni azzal, hogy belehelyezed a csillivilli kétmagos cuccot a rendszerbe.
Eltekintve attól, hogy valaki mindig a firss leg-kihegyezettebb, leg-erőforrásigényesebb játékkal akar nyomulni, egy 2.4Ghz-es P4 (ill ennek megfelelő A64) körül van az a határ ahonnan már nincs értelme gyorsabbra cserélni.
Az Intel nagy kockázatot vállal, mert csomót beleköltöttek ebbe, és semmi sem fogja kéztetni az embereket arra, hogy cseréljenek.d[-_-]b Cool Walley
-
GombócArtúr
senior tag
remélem jól megbukik a proci! Kiábrándultam az új processzorokból... kiábrándultam abból, ha játszani óhajtanék pc-n(mostmár kábé egy hónapban egyszer), akkor mindig valami méregdrága szart kell vennem, mert ha nem a proci, akkor a vga lassú, vagy a memória kevés. Ennyi erővel minden évben válthatnék platformot, mert elkészült a legújabb proci, aminek a használatához a házat a tápot, az alaplapot, a vga-t, és a ramokat is természetesen le kell lecserélni... Hát köszi... Netezni, filmezni a P3as celeronoktól kezdve minden proci jó. (játékra meg ott a Sega MegaDrive II. ami -az én szememben- sosem avul el.
köszönöm, hogy a nem épp a szűken a témához kapcsolódó mondandómat, és morgolódásaimat megoszthattam!''Ha meghalok, az angyalok, a dossziém láttán, fejüket csóválják hogy bizony, ez csúnya látvány.''
-
dabadab
titán
válasz GombócArtúr #13 üzenetére
Ha a Megadrive jatekai jok, akkor mi a gond a par eves PC-s jatekokkal? Azok siman mennenek a gepeden, ha meg mindenkeppen ragaszkodsz a legujabbakhoz, akkor meg a Megadrive sem segit.
DRM is theft
-
GombócArtúr
senior tag
van néhány játék pc-re, amivel szivesen játszom, de ezek száma nagyon minimális. Viszont az a pár játék sem hajlandó szépen menni (pl: NFS UG1), mert már egy roncs konfigom van ilyen szempontból... A részleteit meg még dúrván két évig fizethetem...
''Ha meghalok, az angyalok, a dossziém láttán, fejüket csóválják hogy bizony, ez csúnya látvány.''
-
kantor
tag
/*
Ez az erezhetotol nagyon messze van, gyakorlatilag semmilyen gyorsitas nincs ilyen esetben, tekintve, hogy a driver az nem nagyon fut, amikor meg megis, akkor meg addig a program all, vagyis parhuzamos futasrol szo nincs (volt SMP rendszerem, jatekoknal nagyjabol semmit nem ert a masodik proci).
Szoval lehet, hogy inkabb te nem ismered a tobbprocis rendszereket
*/
van par kozmodans amit jo lenne ismerned...
1. hallgatni arany.
2. aki nem tud arabusul ne beszeljen arabusul.
miert?
szerinted amikor a jatek fot a oprendszer kilep a memoriabol es nem csinal semmit?
akkor mi csinalja a tcp/ip-t az opengl-t a directx-et? bezony, bezony az oprendszer!
ha kulon procin fut mint a jatek akkor tobb cpu ido jut a jatekmotornak.apaaaa. igen? milyen szaga van az antianyagnak? apaaaa. igen? miert hivjak a Foldet foldnek? hat ugy neveztek el.. dehat a vizbol van tobb!!!
-
kantor
tag
-
BlackWoOd
aktív tag
Kantor, nem nagyon értelek.
Azt írod, hogy már írtál valóban többszálú programot. Hát, akkor biztos szembesültél olyan gyakorlati problémákkal, mint az egyes szálak megfelelő szinkronizációja, az a tény, hogy ha 1 szálban egy másik szál adataival akarsz valamit kezdeni, akkor bizony várni kell a másik szálra, meg ilyen apróságok.
Ha a te gondolatmenetedet követjük (1 proci game engine, 1 proci openGL/directX/akármi), akkor az azt jelentené, hogy a játékengine épp küszködik azzal, hogy fejbelőttek, de az openGL eljárás meg még csak az előző történést rajzolja ki. Ahhoz, hogy a game engine átszabhassa az openGL által megjelenített dolgait (tetemet pakol az eddigi manusod helyére, vagy mittudomén) meg kell várnia, amíg az olyan belső állapotba kerül, hogy átvehesse az adatokat, amivel dolgoznia kell.
A kulcsszó: megvárni. Ha nem direkt úgy írsz meg egy programot, hogy több szálat igényeljen, akkor bizony ez fog bekövetkezni. Várakozás a másik szálra, mindegy, melyik procin (virtuális procin, akármin) fut is az.
dabadab nagyon helyesen rávilágított, hogy csak az erre felkészített programok (bármi, nemcsak játék engine) használhatják ki a több proci jelenlétét.< ..kevés az ember, sok az emberszerű lény... >
-
Detonator
aktív tag
Az új Intelek egyre silányabbak...mondjuk a prescott vízhűtés mellett villanybojlernek is jó, ha már az összes áramot elszívta a többi háztartási fogyasztótól! Mennyit tankol a dual-core?
Rise and shine, Mr. Freeman. Rise and shine.
-
kisfurko
senior tag
Nem kell ennyire nagy arc...
Amennyiben a windows kernel preemptálható, akkor tényleg jól ki tudná használni a másik processzort egy többszálúsított driver. Sajnos nem tudom sem azt, hogy preemptálható-e, sem pedig azt, hogy a driverek többszálas működésűek-e.
Más. Amit te operációs rendszernek hívsz, az a kernel, ugye, és nem az szokta jó esetben lezabálni a rendszererőforrásokat, tehát ha másik processzorra kerül a kernel, akkor sem gyorsul a program számottevően. És itt erről volt szó, ezért kell a programnak is többszálúnak lennie, mert az idő 99%-ában programok futnak, nem a kernel. -
BlackWoOd
aktív tag
Elképzelhető, nem írtam még game engine-t.
Viszont ettől függetlenül, ha a programkód nincs felkészítve többszálú futásra, akkor nem fog jelentősen profitálni a több processzoros környezetből.
Mondjuk ha fel van készítve, akkor sem feltétlenül fog, de az már más kérdés.
Mondjuk akkor legyen más példa: vizet cipelsz A hordóból B hordóba. Van 2 vödröd, amit simán tudsz cipelni (2 kezed van). Kapsz még 2 vödröt, ami ugyan ott van, elvileg megnövelhetné a teljesítményed duplájára (vízhordás, mértékegysége legyen vödör/perc, nem SI mértékegység ). Sokra nem mész vele, mert változatlanul csak 2 kezed van, nem lettél felkészítve 4 vödör szállítására.
Persze ha a ''fejlesztő'' ad a kezedbe valami eszközt (pl. hosszú, speciális rúd), akkor más a helyzet, így közel 2x-re növekedhet a szállított víz mennyisége.
Na, milyen párhuzam?
Egyébként bonyolíthatjuk a többszálú játék problémát azzal, hogy algoritmus szintre bontjuk a konkrét engine-t, kiválogatjuk, melyik algoritmus profitálhat jelentősen a párhuzamos végrehajtásból (pl. sok adattal dolgozik, nagyban számít a válaszideje), az adott problémára minél egyszerűbben szerettem volna rávilágítani techno-blabla nélkül.
Értem, mit mondasz, valóban nem működhet igazán jól így 1 játék-engine, de itt egy idézet kantor hozzászólásából : ha kulon procin fut mint a jatek akkor tobb cpu ido jut a jatekmotornak (a directx-re és hasonlókra írta).
Erre válaszoltam azt, hogy ''Ha a te gondolatmenetedet követjük (1 proci game engine, 1 proci openGL/directX/akármi)''. Valamit ebből kellett rittyentenem, hogy megpróbáljam leírni a gondot ezzel a működési elvvel (ami eleve téves).
Mindegy, lényegtelen. Lehet, hogy egyből a vödrös példával kellett volna kezdenem. (Ha ez sem tetszik, akkor linkelheted a láma/vicc topikba.)< ..kevés az ember, sok az emberszerű lény... >
-
faster
nagyúr
A TCP/IP még hagyján, abban előfordulnak nem blokkoló függvények, de a grafikus függvények mind blokkolóak, ugyanaz a végrehajtási szál fogja neked végrehajtani a rajzolást, mint amelyik meghívja azt. Ha nem így lenne, az OpenGL függvényhívás még a végrehajtása előtt visszatérne, de ez nem így van. Ha te nem készíted fel a programodat arra, hogy többszálon fusson, nem fog csak egy szál futni, akármilyen DirectX/OpenGL függyvényeket is hívsz meg.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
Ezzel nem mondtál semmit, nem attól függ, ki mekkora programozónak állítja be magát, hanem hogy milyen programot írsz. Ha egyszer nehezen párhuzamosítható folyamatokat akarsz több szálra bontani, akkor az szopás lesz, mégha a NASA-nál fut a programod, akkor is.
Ott, ahol eddig egy paraméterátadás volt, vagy egy változón végzett művelet, egyszercsak critical sessionok, mutexek fogják felütni a fejüket, meg rosszabb esetben deadlockok.
Ezek azok a dolgok, amiket a PC-s programozók eddig elkerültek, pontosan azért, mert nem igazán volt értelme, hiszen úgyis jellemzően egy processzoron futott az összes szál.
[Szerkesztve] -
kantor
tag
válasz BlackWoOd #18 üzenetére
/*
mittudomén) meg kell várnia, amíg az olyan belső állapotba kerül, hogy átvehesse az adatokat, amivel dolgoznia kell.
A kulcsszó: megvárni. Ha nem direkt úgy írsz meg egy programot, hogy több szálat igényeljen, akkor bizony ez fog bekövetkezni. Várakozás a másik szálra, mindegy, melyik procin (virtuális procin, akármin) fut is az.
*/
de ugye ezzel nem azt akarod modnani, hog ynem lesz gyorsdabb ha a masik proci zenel meg rajzol mikozben az egyik csinalja a jatekmotort?
szerinted igy megy?
1.rajzolj egy kis vert.
2.ok.
1. akkor varok.
2 kesz.
1 akkor most zenelj.
2.ok.
1akkor varok.
stb.
most ne menjunk bele az oprendszerek feladataiba meg a mukodesebe, de a program egszeruen nem tudja, hogy egy vagy ket procin fut, leven a multitask miatt ugy gondolja parhuzamosan fut egy proci eseten is es az oprendszer az ami a program reszeke futtatja. hol ezt hol azt mivel csak egy proci van. vagyis a jatekmotor, zene stb szakaszosan fut
de ha ket proci van akkor belathato, hogy a tcp/ip es az elozoleg leirtak _egy idoben_ parhuzamosan futhanak a jatekkal, igy jelentos gyorsulas erheto el.
az teny, hogy tobbszalas progiknal amik direkt erre vannak optimalizalva nagyobb merteku a gyorulas de itt se megvetendo. jopar fps-t es jelenthet.apaaaa. igen? milyen szaga van az antianyagnak? apaaaa. igen? miert hivjak a Foldet foldnek? hat ugy neveztek el.. dehat a vizbol van tobb!!!
-
kantor
tag
/*
Nem kell ennyire nagy arc...
Amennyiben a windows kernel preemptálható, akkor tényleg jól ki tudná használni a másik processzort egy többszálúsított driver. Sajnos nem tudom sem azt, hogy preemptálható-e, sem pedig azt, hogy a driverek többszálas működésűek-e.
*/
hat ember. ha nem tudsz valamit de feltetelkbe bonyolodva okoskodsz ahoz mi kell? lekozzelebb akkor irj ha nem csak talagatsz vagy legalabb valapszinten ismered a temat.
/*
Más. Amit te operációs rendszernek hívsz, az a kernel, ugye, és nem az szokta
*/
nem annak lefeljebb te hivod.
/*
jó esetben lezabálni a rendszererőforrásokat, tehát ha másik processzorra kerül a kernel, akkor sem gyorsul a program számottevően. És itt erről volt szó, ezért kell a programnak is többszálúnak lennie, mert az idő 99%-ában programok futnak, nem a kernel.
*/
latod write only vagy. nem kernelrol van szo hanem a opengl-rol es a directx-rol.apaaaa. igen? milyen szaga van az antianyagnak? apaaaa. igen? miert hivjak a Foldet foldnek? hat ugy neveztek el.. dehat a vizbol van tobb!!!
-
kantor
tag
/*
Ezzel nem mondtál semmit, nem attól függ, ki mekkora programozónak állítja be magát, hanem hogy milyen programot írsz. Ha egyszer nehezen
*/
hat ize... nem lehetsz tul hopzzaerto, ha eg ytobbszalas program emliteset menozesnek erzed....
/*
Ott, ahol eddig egy paraméterátadás volt, vagy egy változón végzett művelet, egyszercsak critical sessionok, mutexek fogják felütni a fejüket, meg rosszabb esetben deadlockok.
Ezek azok a dolgok, amiket a PC-s programozók eddig elkerültek, pontosan azért, mert nem igazán volt értelme, hiszen úgyis jellemzően egy processzoron futott az összes szál.
*/
man' megint. ne legyetek mar ennyire write only-k vazzeg.apaaaa. igen? milyen szaga van az antianyagnak? apaaaa. igen? miert hivjak a Foldet foldnek? hat ugy neveztek el.. dehat a vizbol van tobb!!!
-
kisfurko
senior tag
Mondtam már az előbb, hogy vegyél vissza az arcodból...
hat ember. ha nem tudsz valamit de feltetelkbe bonyolodva okoskodsz ahoz mi kell? lekozzelebb akkor irj ha nem csak talagatsz vagy legalabb valapszinten ismered a temat.
Akkor halljuk a nagyokos kantor profeszort, preemptálható a windows kernel? Érdemes-e többszálú drivert írni? Mert válaszolni nem tudtál, csak üres mondatokkal vagdalkozni. Mi miért higyjük el neked, hogy értesz hozzá? Nem kinek nagyobb a pöcse fórum ez...
nem annak lefeljebb te hivod.
Ismét egy konstruktív hozzászólás...
latod write only vagy. nem kernelrol van szo hanem a opengl-rol es a directx-rol.
Te beszélsz itt hozzáértésről...
Még a windows üzenetkezelője is azt igényli, hogy ugyanaz a szál poll-ozza az üzeneteket, mint aki létrehozta az ablakot; és a DX-szel is ez van, csak ugyanaz a szál szarakodhat vele, mint aki létrehozta a D3D object-et. Emellett meg ahogyan faster is írta, a legtöbb DX hívás blokkolódó. És képzeld, a driverek kernel módban futnak.
Mindezek fényében, ha nincs több szálad, akkor hogyan futna más rész a programodból, programod által hívott függvényekből?
Miért mondanánk biztosra azt, hogy a windows jól ki is tudja használni a többszálú működést alapból, ha már a win32 API sem támogatja teljeskörűen?
Az meg engem nem érdekel, hogy pl. megszakításból tolja ki az Ethernet csomagot a hálókártya, a megszakításos, ütemezős részek, mint már írtam, nem terhelik számottevően a rendszert, egy 386-os is elvégzi problémamentesen őket. Nem gyorsul a rendszer, ha ezek másik procin futnak.
Szóval vegyél vissza abból a hatalmas pofaméretből, mert nagyon felhúztál
Csak akkor válaszolj, ha írsz is valami konkrétumot, vagy valami elvet, hogy miért igaz, amit állítottál. -
lenox
veterán
Szerintem is nagy az arcod, a kozmondasaidat inkabb neked kene ertelmezned...
Legyszi hivatkozd le, hogy altalaban a jatekok mennyire gyorsulnak dual core-os gepeken a single core-osokhoz kepest. Megmondtak neked, hogy jatekok gyakorlatilag nem gyorsulnak semmit. Tobben ki is probaltak mar, es ezt tapasztaltak. Te meg itt magyarazol, hogy mindenki hulye, es nem ert hozza, mert ilyenkor tobb ido jut a jatekmotornak. Akkor hivatkozd le, hogy mennyit gyorsulnak. Ha nem megy, akkor meg kerjel mindenkitol bocsanatot, akinek beszoltal.
Pl. Itt egy link:
Bővebben: link
Erdekes, hogy ok is azt irjak konkluzionak, hogy jatekoknal semmi gyorsulas nincs... Nyilvan ok is hulyek, ugye? -
karib
addikt
Látszik, hogy megijedt az Intel is, hogy kapkodnak az Apple után
A kérdés igazából a chipsetek elterjedése lesz. Ha az Intel úgy dönt, hogy pikk-pakk áttolja a termékpalettáját, és többnyire dual core procikat fog árulni, nem sokkal többért, akkor senki sem fog nagyon panaszkodni.
Az Intelnél pont az a taktika, hogy hétköznapi technológiává akarják tenni a dual core-t, ezáltal elmosva az AMD lehetséges előnyét, miszerint az AMD dual core jobb, mint az Intel, csak kevés van belőle. Ha az Intel is a high-endre tartogatná a dual core-t, akkor verseny lenne az Intel és AMD között. Ha az Intel bedönti a piacra, akkor az AMD-nek sokkal nehezebb lesz megmagyarázni, hogy miért kér vaskos felárat a dual core cuccaiért és miért nincs belőle elég...
Taktika az egész, nem arról szól itt a játék, hogy neked vagy nekem mi kell... Feature listában gondolkozzatok és eladási volumenben: ha a nagy gyártók Intelből olcsóért sok gépre rá tudják fittyenteni, hogy ''Jeee, dual core!'', akkor ezt fogják tenni, mert a láma user harap rá. Az AMD pedig nincs abban a helyzetben, hogy volumenben versenyezzen az Intellel a dual core piacon (máshol sem igazából).Department of Redundancy Department
-
-
Basmacskin
aktív tag
nicns gyorsulás.... Hmm. CRTLaltDEL. Ott van a két proci terhelése. Megfogok valami ablakot, átthelyezgetem, azonnal felugrik a használat az 1. procinál 20%-ra, a második procinál meg 15%-ra. Úgyhogy valamit mégis csak gyorsít rajta, mert normál esetben 1 procival kb 35%-os lenne.
--- Geri vagyok ---
-
lenox
veterán
válasz Basmacskin #34 üzenetére
??? A kisebb prociterheles milyen gyorsulast jelent szerinted?
Probald ki: van egy egyszalas proggyd, ami 1 perc alatt fut le egy egycore-os gepen (100% proc terhelest okoz). Ketcore-os gepen ugyan csak 50% terhelest okoz, de ugyancsak 1 perc alatt fut le. Akkor most gyorsabb volt?
Csak annyi a kulonbseg, hogy 2 core-on 2 egyszalas proggyt lehet futtatni kb. akkora sebesseggel, mint 1 core-on 1 egyszalast. De ha csak 1 egyszalast futtatsz, akkor 1 core-on is ugyanakkora a sebesseg, mint 2 core-on. Arrol szolt a 'vita', hogy amikor az egyszalas jatekok futnak, akkor meg mas is fut altalaban a gepen, tehat elvileg szamithatna valamit a masodik core, de a vilagon sok helyen kiprobaltak, es a kulonbseg elhanyagolhato, a meresi hiban belul van, ugyhogy konkluzio az, hogy egyszalas jatekokon semmi sem gyorsit a masodik core meglete. Termeszetesen ha tobbszalas jatekot futtatsz, akkor ez nem igy van, de a jatekok 99%-a egyszalas. -
kisfurko
senior tag
Ehhe-ehhe
Az NVidia többszálú drivert ír...
Valahogy jól éreztem, hogy a driverek nem többszálúak. S a windows kernel sem preemptálható (ha a hír minden morzsája igaz).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen