Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hardzsi2

    aktív tag

    válasz sekli #7 üzenetére

    Pedig de. Mind az ATI/AMD, mind az nVidia driver csapatainak a Vistás driver korrektre reszelésével kell foglalkoznia, DX9, DX10 és ezek SLI támogatásával együtt. [link]

    ''Diercks példának felhozta, hogy míg a Vistához összesen hat különálló komponensből kell felépíteni a videokártya-eszközmeghajtót (külön DX9, DX10 és OpenGL modulok, illetve ezek SLI-re optimalizált változatai), addig Windows XP-hez elég volt egy DirectX és egy OpenGL vezérlőrutint elkészíteni.''

    Ha ez így van, akkor azt jelenti, hogy vannak az XP-hez való, 2 rutinból álló, csiszolt driverek mindkét részről, valamint az AMD-nek van egy Vistás 4 rutinos (DX10, DX10 SLI nélküli) WHQL-es, ám korántsem tökéletes és az nVidiának egy 6 rutinos beta, ami még kevésbé tökéletes. Minél több rutin, annál nehezebb készre formálni (és annál nagyobb a telepítő :D )

    Egyiket céget sem sajnálom, ezért kapják a fizetésüket (többek közt tőlünk, videokártya-vásárlóktól), de így érthető, hogy mi ez a bénázás a Vistás driverek körül.


    Vistát majd akkor telepítek, ha lesz V-only game, ami igényli, vagy a játékok többsége jobban futnak vistás driverrel, mint XP-n.

    flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)

Új hozzászólás Aktív témák