- Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Továbbra is Dél-Korea uralja a tévékbe szánt OLED kijelzők piacát
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos tablet topic
- ASUS ROG Ally
- Milyen alaplapot vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiszu
senior tag
Sziasztok.
Leírnám az esetem ide,hátha szerencsét hoz
Rendeltem 3 hete egy ilyen csodás kütyüt a t-hometól.
Telefonon a meglévő internetem mellé.Az ügyintéző közben rábeszélt iptv-re,amit flottul 3 nap múlva be is kötöttek.
Mondta nagybátyám,hogy hivogassam őket a táblagép szállítása miatt,hátha elöbb hozzák.
Jelzem,amikor rendeltem,volt készleten.
Hivogattam őket az első 2 hétbe 5x. Minden alkalommal mást mondtak.
Volt aki azt mondta,hogy pár nap és szállítják,volt aki azt mondta,hogy készlethiány van,utána más egyáltalán nem említett ilyet. 1 hete alaposabban utánanéztek és valami telefonszámhibára hivatkozva ÚJRAINDÍOTTTÁK,a megrendelésem. Grrr,iszonyú mérges voltam,de azt mondta az ügyintéző csaj,hogy megsűrgeti. Ezután kb a 7. hívásnál már a szuperszervízhez kúldtek,hogy oda telefonáljak,mert az szállítja. Megtörtént ezen a héten hétfőn. Ott egy pasi azt mondta,hogy max 10 munkanap és szállítják. Gondoltam ma is rákérdezek. Ma egy újabb szuperszervizes 15!!! munkanapot mondott. Kiakadtam és mondtam,hogy ez botrány amit művelnek.
Újra a 1412 és ott kb a 9. ügyintéző azt mondta,hogy készlethiány,de március közepéig mindenki megkapja!!!!!
Nagyon szeretnék egy ilyen gépet. El is kezdetem is olvasni itt az összes hszt az elejétől. Már 2200-nál járok,de a gép csak nem akar megjönni. Nem tudom mit lehet tenni,mert nonszensz,hogy kényük kedvük szerint szórakoznak az emberrel a T-homenál. -
kiszu
senior tag
Esetleg egy magyar nyelvű levelet a T-homenak,hogy miért hazudoznak azóta kb mindenkinek amióta forgalmazzák. Miért vállalnak tarthatatlan kiszállítási határidőket és ezen miért nem tudnak változtatni fél éve kb.
-
kiszu
senior tag
Lejjebb írtam a t-s kálváriámról.
Na,ma folytatódott az ügyem.
Bent voltam a Köki terminálban,de nem ezért mentem.
Mellesleg ugrottam be,mert egy ismerősömnek múlt héten köttettem be az iptv-t,illetve csak elmentem vele,segíteni. Most csak beszaladtam egyéb dolgom mellett és elmeséltem ott az egyik ügyintézőmnek a sztorimat.
Nagyon kedves volt és írt egy panaszlevelet a rendszeren keresztül a t-nek.Melyben leírta,hogy nekem 5-napot ígértek. Állítólag ezt kicsit komolyabban veszik. Na,nagyon kíváncsi leszek -
kiszu
senior tag
Mutatnék nektek egy levelet.
Tegnap du. 3 kor küldtem el a T-home panaszcsoportnak."Tisztelt T-Home Ügyintézők!
Ezúton levélben fordulok önökhöz,melyben panasszal élnék a T-home ügyfélkiszolgálásával kapcsolatban.
Ehhez leírnék pár azonosító adatomat, hogy tudják kiről és miről van szó:
név: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
MT ügyfélazonosító: xxxxxxxxxxxxxxx
jelszó: xxxxxxxx
telefonszám: xxxxxxxxxxxxx
cím: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxAz esetem, mely alapján panaszt nyújtok be, a következő:
2011.02.11.-én telefonon megrendeltem önöktől egy HUAWEI IDEOS S7 típusú táblagépet, részletfizetéssel, meglévő internet előfizetésem mellé.
Akkor az ügyintéző kisasszony azt mondta, VAN KÉSZLETEN, pár nap a kiszállítása.
Megrendeltem, és mellesleg rábeszélt egy IPTV bekötésre, plusz opciós set up box-al.
Ennek a bekötése 3 napon belül meg is történt.
Ellenben hiába hívtam a mai napig - megközelítőleg 10 alkalommal - az ügyfélszolgálatot, a Szuper Szervizt, akinek szállítania kellene, NEM TÖRTÉNT SEMMI !!!
Ami felháborító, hogy MINDEN ügyintéző - egymásnak totálisan ellentmondó - információt mondott, és az embert folyamatosan hitegetik.
Volt aki azt mondta a megrendelésem kapcsán, hogy készlethiány van, nem tudnak szállítani, holott a megrendelésem napján volt elegendő készlet.
Miután kijelentette a harmadik ügyintéző, hogy készlethiány van, rá 1 órával később egyáltalán nem volt hiány egy másik ügyintézőnél.
Ő azt mondta, hogy 8 napon belül kell nekik kiszállítani (Szuper Szerviz). Volt aki 10, volt aki 15 napot mondott, és volt olyan is, aki március közepét.
Valamilyen oknál fogva telefonszám probléma miatt 02.19-én törölték, majd újra indították a megrendelésem. Érthetetlen, hogy egy ügyintéző ilyet hogy tehet önkényesen, de ígérete alapján megsürgette. Így került a megrendelésem a Szuper Szervizhez, akinek már szállítania kellett volna. Ennek már 9 napja.
Ilyen ügyfélkezelés - úgy gondolom - minősíthetetlen a T-home részéről egy olyan ügyfél felé, aki több mint 10 éve hűséges ügyfelük, és minden új ajánlatukban partner, azt igénybe is veszi. Amikor viszont a T-Home ígér egy - tulajdonképpen nem is ajándékot -, mert a táblagépért elkér 10.000 Ft-ot, azt már nem érzi kötelességének teljesíteni.
Egy sokak által megbízhatónak és hitelesnek tartott fórumon, a PROHARDVER-en is rengeteg panaszt írtak a hozzám hasonlóan pórul járt ügyfelek, ami nagyon rossz fényt vet a T-Home ügyfélkezelésére. Ugyanezen fórumon viszont - ritka kivételként - olyan bejegyzést is találtam, hogy pl. február 25-én, szombaton valaki megrendelte a szolgáltatást, és ehhez képest három nap múlva már a táblagépet is megkapta. Nem ellentmondás ez az én fent leírt kálváriámmal szemben?Az ügyem ott tart, hogy gyakran (1-2 naponta) telefonálok, voltam bent panaszt benyújtani személyesen is a Köki terminálban, ahol az ottani ügyintéző fel is vette a panaszom, de ennek ellenére továbbra is csak a hitegetés folyik az önök részéről, különböző ígéretekkel.
Tudomásom szerint Önök kűzdenek mindenféle eszközökkel az ügyfelek megtartásért, illetve új ügyfeleket próbálnak toborozni különféle eszközökkel, mert a mobiltelefonok térhódítása óta rohamosan csökken a vezetékes telefon-előfizetők száma. Ilyen piaci helyzetben megengedhetetlen magatartás az Önök részéről, hogy úgymond - a T-Home számára "piti" összegű - ajándékot ilyen nehezen lehet "kipréselni Önökből. Akkor mire kell ez a vevőcsalogató politika? Ezzel a hozzá állásal nemhogy új ügyfeleket nem szereznek, de a régi törzs-ügyfeleiket is BIZTOSAN el fogják veszíteni.
Remélem, hogy - a levelemben leírtak alapján - SORON KÍVÜL - orvosolják az ügyemet, és haladéktalanul megkapom a táblagépet.
Az általam reklamált táblagépet ezek után ne a saját szerelőjükkel küldjék ki részemre, hanem a már fent említett Szuper Szervízen keresztül, mivel a fórumon olyan panaszokat is olvastam, hogy ha a T-Home saját szerelője szállítja ki, azért még plusz 8.000 Ft-os szállítási költséget is felszámítanak (AMI MEGINT CSAK NONSZENSZ !!!)
Amennyiben a levelemben leírt panasz ügyében sürgősen nem intézkednek, kénytelen leszek a felettes szervükhöz fordulni jogorvoslatért.
Ezt csak azért írtam le,mert érdekes módon ma kiszállították a táblagépet.
Esetleg segítség azoknak akik még így jártak,hogy hitegetik őket.
Amúgy a szerelő át akart verni. Azt mondta,router nem jár.
Én tudtam,hogy jár. Telefonált és érdekes módon volt a kocsiban utána egy bontatlan. Vicc.
Viszont állítólag netkártya csak dec.31-ig járt. Ennek ott hirtelen nem tudtam utánajárni,mert ha jól látom mára levették az s7-et a kínálatból.
Ellenben van MediaPad.[ Szerkesztve ]
-
kiszu
senior tag
válasz napocska2 #8197 üzenetére
Akkor megnyugodtam.
Még nem írtam eddig,de 5 éve iphone és ipad tulaj vagyok/voltam és azt használtam. Minden rejtelmét,trükkjét tudom.
Android ez idő alatt csak percekig volt nálam. Szóval,nekem nagyon nagyon új világ. Az egész menürendszer és minden.
DE,lelkesen vetem bele magam és nincs semmi előítéletem.Mondjuk retina kijelző mellett (4S),szoknom kell ezt a felbontást,de kárpótol az ár és a kijelző mérete.
[ Szerkesztve ]
-
kiszu
senior tag
Csodálatos a retina kijlező,a Siri csak pár napig poén,utána már nem ,főleg Magyarországon.
Fényképezőnél egyáltalán nem jön ki a 8mp,szinte ugyanolyan jó minden kép mint a sima iphone 4-el.Én a helyedben sima iphone 4-et vennék.
Nekem mindegyik volt,most egy 4S 32gb,de sima i4 is jó lenne,csak megérte váltani. Kis csere-bere eladások és megvolt ráfizu nélkűl.Na,rootoltam a készüléket.
Honnan is szedem le a magyar ékezetes keyboardot?[ Szerkesztve ]
-
kiszu
senior tag
Sziasztok. Azt,hogy tudom elérni,hogyha a tableten ékezetes betűt akarok írni,akkor ne tegyen utána szóközt?
Anysoft keyboard letőltve+magyar -
kiszu
senior tag
Milyen micro sdhc kártyát érdemes a tabletba venni?
Class 6 is jó vagy inkább class 10 legyen?Filmekhez,alkalmazásokhoz,zenékhez.
-
kiszu
senior tag
Sziasztok,szép napot.
Személyes teszt és blog bejegyzés a Huawei Mediapadról.:
[link]
Ha van kedvetek olvassátok el. -
kiszu
senior tag
Van egy Asus Ai Charger nevű program pc-re.
Bekapcsolt tabletet is tölti
Az S7.et is.
Egy 4100mAh-s akkut (mediapad) 8 százalékról 59 százalékra tölt fel 2 óra alatt. -
kiszu
senior tag
válasz V.Stryker #9265 üzenetére
igen,de azért végülis mindennel együtt tud az lenni 75000 is a végére (családi csomagban),az s7 pedig kevesebb mint a fele.
De tény,megéri.Bakter:
bocs,ezt nem tudtam. Talán egy próbát megér.
Az biztos,hogy nem kell,hogy asus lap legyen,nehogy valakit megtévesszen.[ Szerkesztve ]
-
kiszu
senior tag
válasz Frusztréthy #9316 üzenetére
Megért 10.000 ft-ot?
Én is gondolkoztam,hogy vegyek e,csak kissé bizonytalan voltam a márkát illetően.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs