Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz antikomcsi #21 üzenetére

    Ezért írtam technológiai sajátosság kifejezést. Költhetsz 1000 milliárd forintot egy vasdarabra, akkor sem lesz jó hűtő pusztán azért mert drága vót', meg nehéz, meg a vízbű' veszi ki a zoxigént'.
    Ahogy nem várod el egy ferráritól hogy kevesebb legyen az üzemanyag fogyasztása egy hibrid Leaf-nél, úgy ez az elvárásod sem életszerű.
    Egész egyszerűen maga a talpa belül olyan elrendezésű, hogy ha 1 pontban koncentrálódik a hő akkor nem bírja a terhelést elvezetni...ezért jó a TRx, mert ott a nagy felületeten több terhelési pont alakul ki a csiplet dizájn miatt, amelyek egymástól "távol" vannak.
    Ha megnézed eddig milyen léghűtők voltak TRxre, vicces hogy "méretileg" lehetett velük használni...

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák