Hirdetés
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AAAgold
senior tag
Konvolúciós...
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
Robert07
aktív tag
500-600 TFLOPS az nem sok egy kicsit hangszamitashoz?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Fizikailag korrekthez ennek a fele biztosan kell. Ha sok a számítás, akkor az egész. Ez nem olyan piszmogás lesz, mint amit ma mondanak hangélménynek. Itt sugárkövetéssel lesz modellezve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bandi995
aktív tag
És ez a raytraced hang VR exkluzív dolog lesz, vagy megreformálja majd az egész videójáték hangélményt úgy ahogy van? Bár lehet ez olyan kérdés, amihez jövőbelátó csodagömb is kéne, hogy meg lehessen válaszolni.
Szerk.: Megtaláltam a kérdésemre a választ a cikkben.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
ez nekem még mindig nem kerek. az van a cikkben (igaz elég felületesen tudtam csak átfutni), hogy ehhez a TrueAudio NEXT-hez Polaris szintű kártya fog kelleni, és ezzel lehet majd jól etetni a vr hangzást. Illetve az is, hogy "Itt szerencsére nincs őrületesen sok számítás, vagyis 500-600 TFLOPS-nyi teljesítmény még a legdurvább esetekben is bőven elég lesz."
Na már most még ha csak a felére is lesz szükség általában ahogy mondtad, 250-300 TFLOPS ne lenne átkozott sok számítás? A Polarisok még ennek a félnek is a huszadára lesznek max képesek single precision-ben. A Top 500 szuperszámítógépek júniusi listáján a 10. helyezett tudott 5537 TFLOPS-ot (igaz, gondolom DP-ben). Érted, a 10. leggyorsabb szuperszámítógép a világon.
Biztos hogy nem GFLOPS akart az lenni?[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #6 üzenetére
De GFLOPS. Elbaszcsiztam.
Nem kötelező a Polaris. Ha a fejlesztő képes tényleg átgondoltan fejleszteni, és a fejlesztés végére jó marad a feladatok elosztása, akkor jó bármelyik OpenCL 1.1-es GPU. A Polaris előnye csak annyi, hogy ha a fejlesztő nem képes abszolút, de abszolút tökéletes optimalizálást írni, attól a Polaris még jó lesz úgy is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
-
Robert07
aktív tag
válasz Menthirist #8 üzenetére
Pontosan
A Vega 10 tud majd 13-14TFLOPS-ot guritani, ugyhogy valahol 1 TFLOPS alatt kell ennek maradnia, mert a grafikara is kell azert valamit hagyni.
-
olymind1
senior tag
És melyik játékok vagy motorok fogják támogatni / támogatják a true audio-t (/next-et)? Vagy mikor fogunk ebből látni/hallani valamit?
Itt is lesz kapcsoló mint pl EAX-nál volt?
Jobb hangzásért szívesen áldoznék fel egy kis teljesítményt főleg SP játékok esetén
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen