- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MILC felhasználók szakmai topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- RAM topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez azért van, mert a Radeonhoz és a GeForce-hoz állandó terméktámogatás tartozik, míg az Intel mostohán bánik ezzel. Vannak olyan játékok, ahol még mindig másodperces akadást csinál az IGP L3 cache-re ható szemetelésétől. Mivel április óta nincs új driver, így ezekre a játékokra esély sincs, hogy profil legyen, ami ezt letiltja. Nyilván itt még nagyon sokat kell erre gyúrni, mert a játéktámogatós rész nagyon gyenge még mindig.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #13 üzenetére
Minden termékre havi frissítése van az AMD-nek.
Ezt egyébként csinálhatja az Intel is. Egyszerű le kell ülni és el kell dönteni, hogy milyen terméktámogatást szeretnének az adott hardverhez. Lehet kéthavonta is, vagy amolyan NV-s stílusban, amikor jónak látják. Ami most van az viszont rossz. Február óta nincs új bázisverzió, ha minden tuti lenne, akkor ok, de így nem az.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
NV-től licencek már 2006 óta vannak. Nem újdonság ez nekik. Az Intel, AMD és NV egymással számos keresztlicenc szerződést kötött. Ezek állandóan meg lesznek újítva, vagy ki lesznek egészítve.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy jó IGP tranzisztorba kerül. Ha jobb IGP-t raksz bele, akkor rosszabbra kell tervezni a proci oldalát. Az AMD a tranyóbudgetben 50-50%-ra szavaz a CPU és az IGP oldaláról, az Intel 70-30-ra a CPU javára.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy nem érdekük. Miért is mennének bele egy olyan versenybe az AMD-vel, ahol az ATI-tól érkezett GPU-tervezők 20 éves tapasztalata áll az Intel jól fizetett, de CPU fejlesztésére szakosodott mérnökeivel szemben?
Amikor a Llano megjelent, akkor az AMD elmondta, hogy más dizájn álmodtak meg, mint az Intel a Sandy Bridge mellett. Ugyanez elmondható az Ivy Bridge-nél. APU-nak APU, de designed to be different.Ebben majd az lesz a veszélyes, ha az AMD bepakol egy Radeont az egyik nextgen konzolba, vagy ha kettőbe, akkor az totális leigázása a PC-s játékpiacnak, ugyanis a konzolra is lehet FSA-val fejleszteni, és ez a kód PC-re átemelhető. Innentől kezdve az AMD FSA-t támogató lapkái 10-20x gyorsabbak lehetnek bárminél, míg az FSA-t nem támogató lapkák szenvednek az API-k korlátjaitól.
A másik veszélyes pont az okostelefonok piaca. Az ARM a webes elérést nagyon a GPU-gyorsítás felé viszi, mert sokkal kevesebb energiába kerül a feldolgozás (egy okostelefonnál ez áttörés lehet, tekintve, hogy nem éppen nagy az aksi). Ez a PC-re is kihat majd, hiszen az okostelefon is ugyanazt a webet éri el, amit egy PC.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Érdekesek egyáltalán nem lesznek az évek. Inkább szívás lesz, mert céltudatossá kell válni a vásárlásokkal.
Mondjuk úgy, hogy támogatgatják a GPU-s gyorsítást. Pont annyira, hogy nekik az ne okozzon hátrányt, de ne is legyen lényeges. Megcsinálják a kötelezőt, de semmi extra. A WebGL natív támogatását például konkrétan leszarják.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jobb megoldás is van erre a szemetelés problémára. Az Intel szemszögéből nézve az lenne a legjobb, ha mindezt a fejlesztő kontrollálná. Ennek megvan a lehetősége. Most azért jelent problémát, mert van egy rakás program, amit úgy írtak, hogy a CPU-hoz egy lassú buszon kapcsolódik a VGA, és ez nem ideális az olyan rendszereknek, mint a Sandy Bridge, vagy az Ivy Bridge. De ahogy Carmack mondta, ha a fejlesztő épít erre a fícsőrre, akkor egy direkten programozott Sandy Bridge teljesítménye nagyobb lehet a mai csúcs-VGA-knál is, párosítsd azt bármilyen processzorral.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #43 üzenetére
Pedig marha nagy igazság amit mond az öreg. Direkt programozással a texture update sebessége 10000x gyorsabb lesz, olyan szintű, amit a konzol tud. Nem kétséges, hogy ha ez a rendszer kritikus pontja, akkor akármilyen gyors is egy VGA a driveren keresztüli feldolgozás durván belassítja.
Erről pofázott az év elején az AMD-től Richard Huddy. [link] Az API annyira durván limitál, hogy érdemes gondolkodni az eldobásán. Ezért mutatta be az AMD az AFSD-n a nyílt FSA platformot. Mindenki FSA kompatibilis chipet tervezhet és akkor megírod az egységes alkalmazást OpenCL-re. A sebességelőny kézzel fogható lenne.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Külpolitika
- Diablo IV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Honda topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen