Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • To2638

    csendes tag

    Akkor most leírok egy kis történetet, amiből talán mindenki számára leszűrhető,hogy
    készül egy használhatatlan, drága készülékről pozitív hangvételű cikk.(SZERINTEM)

    Régebben egy multinacionális cégnél dolgoztam.(áramszolgáltató)
    Tapasztalataim alapján a vállalati ügyfelek, alapvetően 2 csoportba voltak sorolhatóak.
    1. csoport:
    Rendszeresen tömte a zsebemet, de leginkább a főnökeim zsebét pénzzel.
    Ők nem feledkeztek meg év-vége tájékán a kis szatyrokról sem, amik rendszerint István királyokat és drága szeszesitalokat tartalmaztak.
    Cserébe az ő ügyeik, általában a beérkezésüktől számított 1-2 órán, max .1 napon belül megoldódtak.

    2. csoport
    Ők nem fizettek!
    Ügyeik min.1-2 hét, rosszabb esetben több hónap alatt intéződtek el!

    Később, amikor más helyre mentem dolgozni, rájöttem hogy az egész ország így működik!

    Ezen az oldalon már többször megfigyeltem hogy drasztikusan változik a cikkek
    objektivitása.
    Talán valami hasonló lehet az oka.

Új hozzászólás Aktív témák