Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
én nem szeretnék egy kilencvenakárhány fokos chipet a gépemben, de ez persze gusztus dolga. ha 8800GT-t vennék, akkor az galaxy hdmi vagy gainward gs lenne - hűtést cserélni eszembe sincs
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
jaja, nem is arra gondolok - hanem arra, hogy ami háromszöget a GS előállít (márpedig sokat állít elő, mert ha keveset, akkor ennyivel a CPU is csinálhatja), azokat textúrázni, pixel shade-elni meg AA-zni kell (meg még ki tudja, mi mindent, nem vagyok shader programozó ), aztán szerencsétlen GPU azt se tudja, hova kapjon...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz Tuco Ramirez #254 üzenetére
De bizony fikázták, és megvették a P4-et meg az FX-et, max. utána pofára estek, de akkor meg már csak azért is még hangosabban fikáztak, hogy a saját csalódottságukat kompenzálják valamivel.
Érdekes módon csak akkor kaptak kritikákat (de még akkor sem olyan éleseket, amilyeneket most az AMD/ATi), mikor már piacon volt a következő generáció..."Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
gV
őstag
válasz VaniliásRönk #255 üzenetére
A P4 és GF Fx Érdekes módon csak akkor kaptak kritikákat [...] mikor már piacon volt a következő generáció...
sztem amikor csak a P4 és a GF Fx volt a piacon már akkor is kaptak kritikákat nem kellett ahoz a Core 2 v GF6
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Bundás22 #253 üzenetére
én pártatlan vagyok, szidok mindenkit.
mondjuk azt megjegyezném, hogy az Intel ellen túl sok mindent nem tudnék pont most felhozni...de ha már a hűtés szóba került, a 3850 hűtése kb. ugyanolyan ótvar, mint a 8800GT-é. sőt, a 3870-é is, a hőmérsékletek tekintetében, pedig attól többet vártam volna.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Tuco Ramirez #258 üzenetére
nem várok én semmit azt leszámítva, hogy épeszű hőmérsékletű legyen a chip ha ehhez kétslotos hűtő kell, ám legyen.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Bundás22
őstag
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
-
nagyúr
jó, de mit csinálsz velük utána? azért feszegetem ezt az egészet, mert amilyen alkalmazásokat el tudok képzelni a nagy mennyiségű streaming adathoz, azok nagy részéhez sokkal több ALU kapacitás kell, mint ami jelenleg van...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
fLeSs
nagyúr
ahogy mondod, gusztus dolga.
én a vinyót leszámítva lesz@rom, hogy mi hány fokos, amíg működik és van rá gari.szerk: ez nem azt jelenti, hogy a házamban 0 a szellőzés. 1ébként a 3850 éppen 30 fok körül van, üresjáratban.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
ALU kapacítás van bőven, azt alig használják a fejlesztők. A Stream output pedig lehetőség a gyorsabb eljárások felé. Lehet, hogy több ALU erőre van szükség, de nem vagy korlátozva a memória 70-80ns-os elérési idejétől. Márpedig ez idő alatt komoly munkát lehet elvégezni ALU szinten.
Vagy azt is meglehet tenni, hogy pár frame erejéig szarunk a geometriára egy nagy részére, betöltünk egy korábbi Stream output kimentést az objektumok helyzetét újra számoljuk és rögtön kezdődhet a raszterizálás.A lehetőségek határtalanok, most majdnem olyan erős fegyvert kaptak a fejlesztők a DX10-től, mint anno a Shader megjelenésekor.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
jól van, értem már, hová akarsz kilyukadni igazad van, viszont a működés, amit leírsz, kezd elmenni egy általános mikroprocesszor irányba. ezzel nem is lenne baj, csak ez sokkal nagyobb váltás, mint a shader volt, kíváncsi leszek, hány fejlesztő fogja tudni megugrani egy ennyire parallel környezetben, amikor CPU oldalon képesek két magra optimalizált engine-eket készíteni, ahelyett, hogy vennék a fáradságot és csinálnának egy normális multithread alapot, amihez aztán később hozzá sem kellene nyúlni...
fless: akkor körbe is értünk, én gyűlölök garanciával foglalkozni 3850 refhűtős?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nézd... Nem olyan hülye képzelgés a Ray-Tracing. Egy ekkora tőkéjű válalat még címet is tud mellé állítani. Sajnos az elkövetkezendő időkben több olyan játék lesz ami leteszi a voksot az egyik gyártó VGA karija mellett. A Crysis az nV-t választotta, a Battlefield 3 vélhetőleg marad DX10-re optimalizált, ami egyértelműen az AMD-nek kedvez. Az Intel pedig ekkora pénzmag mellett símán tud szerezni egy project-et, addig a Larrabee használható lesz a Havok FX-et támogató játékokhoz (ilyen még nincs, de ami késik az lehet, hogy soká jön, de nem múlik).
Ha figyelembe vesszük, hogy a Crysis és a Cryengine 2 fejlesztése mekkora pénzmagot követelt akkor bőven állítható, hogy mind a játék, mind a motor bukás. A játék eladásain lehet még javítani, a motor sajna jelenlegi formájában halálra van ítélve az UE3 mellett.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A FSX-el játszó cimbim szerint általánosan alkalmasabb a GF8, mert a játékidő nagyobb részében magasabb az átlag FPS a Radeonhoz viszonítva. Akkor döglik meg a GF8 amikor földközelbe érsz, ott a Stream output használat miatt a Radeon előnybe kerül, és helyenként nagyon is jól érzi magát, egyes területeken a GF8 4-5FPS-t is produkálhat. Ergo igencsak ingadozó a sebessége, míg a Radeon stabilabb. De az FSX-nél a legtöbb esetben a magasban tekerünk, ott pedig a GF8 teljesítménye a jobb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
decibel
aktív tag
Minden viszonyítás kérdése. Pc-only címnek egyáltalán nem rossz ez, wowot, meg simséket leszámítva semmi nincs a közelében az elmúlt évből. Kb 750000db kellett a nullszaldóhoz, hogy behozza a 20milló€-s fejlesztési költéget, ezt már most sikerült legalább 250k-vel túlszárnyalni. Mennél jobban terjednek a hd3870/8800gt-k annál tovább stagnálnak az eladások.
Eddig egy mmo címről tudok ami licenszelte, de mivel a költségvetésben már benne van a motorfejlesztés is, így csak az a kérdés mekkora hasznot hoz még ez pluszban.
A Cryengine sem volt túl népszerű a maga idejében, valószínűleg ezt is inkább belsős fejlesztések fogják használni.
UE3-at csak az UE4 népszerűsége fogja felűlmúlni.[ Szerkesztve ]
"you are a monkey poo-poo"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Több volt az a fejlesztési költség, 20milla elég kevésnek tűnik egy ilyen projecthez ... Bár ezeket soha sem lehet ténylegesen megtudni.
A bevétellel a fejlesztők sem elégedettek, ezért készül el a cucc konzolra is. Ráadásul a motor egyetlen teljes licensze egy egyetemtől van.
Amúgy a Cryengine 2 képességei jók, csak az alapok a gyengék. Ha beépítenék a fontosabb DX10-es eljárásokat akkor biztos többen vennék. Tipikusan probléma, hogy DX9-re támaszkodva sajna ilyen gyenge teljesítményt lehet elérni.Szvsz a következő ász motor az ID Tech 5 lesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem hiszem a Domm3 alatti ID Tech 4 is marha jó cucc, csak Carmack bácsi nem teljesen építette olyan fejlesztő barátra, mint Sweeney az UE2-őt és az UE3-at...
Az ID Tech 5 szvsz ütni fog, ettől még jó marad az UE3, de sokan fogják licencelni Carmeck cumóját, szerintem felülmúlja makd az Quake3-as ID Tech 3-at is.
Még a Frostbite Engine futhat be jó karriert, főleg az elsőrangú DX10 támogatása miatt. Az R600-hoz készült Ruby-s demóban, nagyon szépen teljesít, és ekkor még nagyon korai változat volt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
decibel
aktív tag
20millió EURÓ kurtára nem kevés, egy átlagos next-gen cím fejlesztése kerül 20millió DOLLÁRBA. Német adón volt riport a fejlesztőkkel, kétlem, hogy ebben ferdítenének.
"A bevétellel a fejlesztők sem elégedettek, ezért készül el a cucc konzolra is"
Hm forrás?ID Tech 5 nekem is szimpatikus, node hogy voksolhatsz egy dx9-es engine-re?
"you are a monkey poo-poo"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát ekkora marketing mellett 20milla nagyon kevésnek tűnik, bár az is lehet, hogy ez csak a fejlesztési költség és a marketing nincs beleszámolva lévén azt az EA állta.
Az ID Tech 5 inkább OpenGL 2.1 vagy 3 lesz.
A DX9-el semmi bajom, ha olyan grafikát írnak alá amire az API-t tervezték, a Crysis jelentősen túlnő ezen és ennek eredménye, hogy irtó szarul fut.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
decibel
aktív tag
Nézd semmi értelme ezen tovább lovagolni. Az EA a negyedéves jelentésében kiemelte, hogy a Crysis sikeres márpedig ha a kiadónak sikeres, akkor ebben benne van a marketing, a terjesztés, a fejlesztés, és az alternatív kötlségek is.
Az a helyzet, hogy ez az 1 millió 3 hónap alatt egy szolid eredménynek számít pláne annak fényében, hogy konzol fee-t sem kell perkálni. Senki nem számított rá, hogy Európa és Ázsia ennyi potenciális vásárlóval rendelkezik.Btw miért lett volna oly költséges a Crysis marketing? Egy-két kósza netes banneren kívül én semmi Crysisre utaló dolgot nem láttam eltekintve a userek által generált hype-tól. Pedig rendszeresen nézek német adókat ahol még Settlers 6 reklámokkal is találkozni. Hol van ez a Halo 3/AC/NFSprostreet globális tv reklámjaitól?
Az engine-hez pedig már jóval a játék megjelenése előtt kerestek ps3/box programozókat szó sincs a Crysisról. Az nyílt titok, hogy az engine-nel több multiplatform fejlesztés folyik párhuzamosan. Itt vannak a [licenszek].
[ Szerkesztve ]
"you are a monkey poo-poo"
-
leviske
veterán
Találgatás. Egyébként meg az annó SLIvs.CF tesztből és egy kósza alap háromdémárk eredményből vontam le...
És ha igaz a pletyka (hogy a 9600 gpu-ja lesz a GX2-n), akkor nagyon valószínű, hogy a X2 szintje alá érkezik. Még így is az a valószínű, hogy csak egy szinten lesznek.Nem vagyok szakértő, de szerintem az eddigi eredményekből kijelenthető, hogy azzal a 256sp-vel ami lesz rajta...nem fog kimondottan profitálni...hisz most lesz kb egy szinten a HD29XT-vel és HD3800-asokkal. Bár az igaz, hogy jóval magasabb órajelen fognak járni.
Mind1, nem akarok találgatni...nincs különösebb problémám azzal, ha a X2-t megelőzi a GX2. De valahogy nem érzem ugy, hogy ez történne...két héttel a megjelenése előtt a 88GT-nek már híre volt...a GX2-ről meg a nV hallgat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezekszerint maga a Cryengine 2 multiplatformnak készült?
Akkor ez a motor a jelenlegi állapotában óriási baklövés, mert ahhoz, hogy konzolon jó legyen minimum át kell írni nagy részét.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Hemi 426/RT
aktív tag
Hi!
uhh lassan várhatoak a quad kártyák is?
milyen procival lehet kihajtani ezeket a kártyákat?
ugy rendesen értem nem pedig azt hogy pistike aki teli van lével vesz mindenböl naonjót és ö az über a suliban de a tuningról fingja sincs......
de egyébként használtam egy sima 3870-et és elvoltam képedve a teljesitmény kontra ár,érték arányon!
igaz atis játékon volt a proba (hl2 deathmatch) de szépen muzsikált,a gtx emnél picit gyorsabb is volt!Csere érdekel komoly cucokra? Mik azok a Cucok?? "a cucoknak két alfaja van. Az egyik komolytalan mindenhol megtalálható. a másik alfaja a komoly(cucokusz komolyikusz) na ez van neki ez sokkal ritkább" By:5teve
-
rocket
nagyúr
válasz Hemi 426/RT #296 üzenetére
Quad proci 3.6ghz-en szepen kihajtja mar, erdekes pont a Crysis az ahol a gyorsabb CPU meg a +2 mag nem sokat er az alap core2duo e6750-hez kepest.
Miota a 8800GT-t mar lehet nagyobb szamban kapni a HD3870 a legrosszabb ar/ertek aranyu kartya 2007 4. negyedevben megjelentek kozul.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
floxet
tag
hi
szeretném megkérdezni, hogy egy x2-es ati csoda vagy 2db gts sli-be kötve e a gyorsabb.
öccsnek lesz ballagására ajándék, és szeretném a legbrutálabbat, de nem tom melyik erősebb és gyorsabb megoldás. thx a választ előre is.
G -
fLeSs
nagyúr
-
rollins
őstag
Megint felcsigázod az embert. Mi a csuda. Még is lesz csodadriver? Vistán vagy XP -n is lesz javulás? (Lehet a 3850 is gyorsulni fog?) Kicsit sok kérdés, de kíváncsi vagyok. Eddig úgy láttam a javított 7.11 catayst driver után nem sok gyorsulás volt. Hm, majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Jack Hunter: Egérragasztó
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- Jövedelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs