Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dozsabalint

    senior tag

    válasz dozsabalint #48 üzenetére

    Pontos infók:

    "A kimondottan a vállalati szektorban erős Dell 2011-ben még minden noteszgépét 3 év helyszíni garanciával árusította Magyarországon, azonban tavaly kénytelen volt visszatérni a konstrukciók szegmentálásához, mivel a legolcsóbb otthoni modellek nem bírták egyszerre a dollár árfolyamának változását és a helyszíni garancia költségét - tudta meg lapunk. Így az otthoni modellek most 3 év szervizgaranciával kerülnek forgalomba, az üzleti modellek (Latitude, Vostro), valamint az XPS-ek esetén pedig legalább 3 év helyszíni garanciát biztosít a gyártó. A meghibásodott lakossági kategóriás notebookot (Inspiron) a felhasználónak a kereskedőhöz, vagy a Dell ügyfélszolgálata által felsorolt szervizpartnerhez kell elszállítani, ilyenből több is van az országban, tehát itt a cég nem küld és fizet futárt."

    Tehát nem küld futárt, de több helyen is le lehet adni. Cserébe egyedülálló módon alapból ad 3 év garit.

    [ Szerkesztve ]

  • szilagyiv

    senior tag

    válasz dozsabalint #48 üzenetére

    Bíztam a Dell-ben, mint márkában, kissé azonban csalódnom kellett, miután a kezeim közé kaptam a gépet. Olcsó megoldások helyenként, behorpadó billentyűzet, alacsony betekintési szögű és vibráló kijelző. Sajnos most is (mint általában) az ár/érték arány döntött a vásárlásban - meg a márkabizalom. A munkámhoz használom (CAD/CAM), úgyhogy kell a kakaó. Már évek óta használok egy Dell 24" monitort, amivel viszont nagyon elégedett vagyok. Hát így jártam...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák