- Samsung LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Micro Four Thirds
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- Gaming notebook topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz elmepocok #50 üzenetére
azt is nézd hogy a has magasságnál a legalacsonyabb pontot nézik ami gyakran a kipufogó dob és az a kerék vonalában helyezkedik el ahol az egyenetlen úton is ritkán tudja elérni a földet a kerék miatt, míg középen egyértelműen magasabb a két kerék között és elöl/hátul
Így ahol a Toyota Corollám orra leér (meredek beálló) ott a SsangYong Korandóm nem ért le.
[ Szerkesztve ]
Cuccok: https://hu.pcpartpicker.com/list/8Pb6z6
-
Snoop-y
veterán
válasz elmepocok #50 üzenetére
"kisebb a hátsó fejtér és a csomagtartó"
Marmint, hogy van olyan SUV is amire ez igaz de mondjuk a nagy csirkenek a csomagtartojara mindent lehet mondani de azt, hogy kicsi vagy kisebb mint egy sedannak olyat meg nem hallottamNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz elmepocok #154 üzenetére
mind mentek a levesbe, szépen lassan hal ki a kategória, pedig a valódi megoldást a károsanyag kibocsátásra és élhető városokra inkább ebben kellett volna meglátni.
Azért azt is kell látni, hogy ezek az autók nagyon kompromisszumosak... persze, anno a Trabanttal is lement a család a Balatonhoz nyaralni, de azért valljuk meg, senkinek sem hiányzik az a korszak. Mennyivel kényelmesebb legalább egy kompakt méret, ha már kettőnél több ember ül benne, főleg csomaggal. Az olcsó kicsi autókkal csak azt érnénk el hosszabb távon, hogy még több autó lenne a városban... ha valóban csökkenteni akarnánk a kibocsájtást és élhető várost akarunk, akkor ahhoz nem kisautó kell, hanem elérhető, komfortos, gyors és olcsó tömegközlekedés, meg autómentes zónák. -
cucka
addikt
válasz elmepocok #154 üzenetére
Kisautó alatt a B szegmenst szokás érteni, pl. Polo.
Az ennél kisebb autók valóban kikoptak. Egyszerűen nem tudják elég olcsóra megcsinálni őket úgy, hogy pénzt is keressenek vele.A törésteszt ugyanaz kisautóknál is (és senki se vesz nulla csillagos autót), a kötelező EU-s biztonsági felszerelés ugyanaz, és a co2 büntetés is ugyanaz.
Amit régen meg tudtak csinálni a gyártók, hogy olcsók legyenek ezek az autók, azt ma már nem tudják megcsinálni. -
cucka
addikt
válasz elmepocok #164 üzenetére
A törvényi szabályozás az egyik oldala a sztorinak, a vásárlói igények változása meg a másik.
Bezzegrégen egy olcsó kisautóban kurblis ablak volt, nem volt benne sem klíma, sem ABS, de még központi zár és szervokormány sem.Manapság ilyen autót nem lehet eladni.
Még Daciából sem, ott van full fapad klíma nélküli alapmodell, de lényegében csak papíron, a vevők már abból is a jobban felszereltet veszik.
#167elmepocok
Ez így nem teljesen igaz.
Tavaly európában több VW T-Roc-ot adtak el, mint Golfot.
És több Tiguant, mint Polo-t.Ott van mindegyik a szalonban, bemegy a vásárló és bármelyiket veheti. És hát ezeket veszik.
[ Szerkesztve ]
-
válasz elmepocok #167 üzenetére
Részben; az igények egy részét a gyártók teremtik és a marketing próbálja lenyomni az emberek torkán... aztán vagy sikeres lesz az adott dolog, vagy nem. Ott van pl az érintőgomb + érintőképernyő; azt is nagyon szerették volna a gyártók, de most mégis úgy tűnik, hogy van igény a fizikai gombokra és el is kezdték őket visszacsempészni.
-
veterán
válasz elmepocok #164 üzenetére
A főváros szélén sok helyen van P+R parkoló, de 350 ft-ba kerül egy napi parkolás, míg a cégautósok nagy részének a cég irodaháza alatt ingyenes a parkolás, persze, hogy beautóznak a cégautóval a városba.
Hasonló a helyzet, mint konnektoros hibridekkel, hiába ad a cég konnektoros hibrid autót a dolgozóknak, otthon nem töltik a 230V-os hálózatról, mert azt nem fizeti a cég, a tankolt benzint pedig igen
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
-
válasz elmepocok #259 üzenetére
Valóban felpuhult a Vitara, de szerintem nem a divat miatt, hanem mert a célközönségnek földútra ez is elég és így olcsóbb tud lenni. Akinek felező és hasonló kell annak meg van más alternatíva, ahogy méretben hasonló lapos hatchbacket is kínál a legtöbb gyártó.
Itt szerintem arról van szó, hogy most tömegek hirtelen rájöttek, hogy rohadtul kényelmes ám a picit magasabb autó és elkezdték venni, mint a cukrot. Ez nyilván a gyártóknak is jó. A súly és fogyasztás növekszik, de ezt némileg ellensúlyozza a fejlődő technika, szóval nem gondolnám, hogy ezzel önmagában komolyabb baj lenne. Az szomorú, hogy emiatt kiveszik pl az egyterű, bár annak azért más okai is vannak...
Aztán van az, amiről lezso beszél, hogy egyre nagyobb és erősebb autókba ülnek az emberek, (lásd a nagy városi terepjárók). Ez szerinem már egy komolyabb probléma, előbb-utóbb tenni is fognak ellene valamit, csak azzal meg azt szivatják majd szarrá, akinek valóban ilyen autóra van szüksége...
De a legnagyobb baj azzal van, hogy túl sokan autóznak, és a jelenlegi infrastruktúra már nem igazán bírja el. De erre meg nem az a megoldás, hogy akkor legyen minden autó 10 centivel rövidebb és laposabb, hanem a darabszámot kéne drasztikusan csökkenteni úgy, hogy valódi alternatívát adunk (pl tömegközlekedés, közösségi közlekedés), illetve ahol lehet, csökkenteni kell a károsanyag kibocsájtást, legalább lokálisan (pl elektromos átállás, célszeűen megújuló forrásból töltve).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen