- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Hobby elektronika
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
-
PROHARDVER!
LG G2 témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spooky
tag
válasz morneo.it #60099 üzenetére
Sziasztok.
Hiradástechnikai szervizben dolgoztam gondoltam csak hozzá szólok a fődarab témához.A kijelző fődarabnak számit a pl: lcd tv de a gar nem indul újra viszont a magyar fogyasztóvédelmi törvény szerint minden termékre ami nem szürke importos 3 év szavatosság is 'megadatik' ( mivel a gyártónak 3 évig alkatrész ellátási kötelezettsége van a törvények szerint) és fődarab hiba esetén a gyártó a fogyasztó kérésére csere köteles gar időn kivűl max munkadijjat számolhat el de anyagárat nem kell fizetni persze ennek feltétele az , hogy a fődarab ' rendeltetésszerü használat' mellett menjen tönkre. a szavatossági ügyintézéshez kötelező az eredeti számla és a garjegy. Egy neves hiradástechnikai termékeket gyártó cégnél eddig ez igy müködöt. 😉[ Szerkesztve ]
-
Spooky
tag
Amit elfelejtettem irni a garjegyen fel kell tüntetni javitás után a cserélt fődarab megnevezését munkalap sorszámát a cserélt fődarabra vállalt garancia időtartamát amit a gyártó határoz meg.Egyébként garban 3 nál többször javitott termék esetén kérésre a terméket ki is cserélik újra.
[ Szerkesztve ]
-
Spooky
tag
Pl alcatel ot-995 öt annó cseréltek le nekem mert a telemax nem volt képes megjavitani egy recsegő hangszórót 4. alakalommal sem igaz én a gyártónál reklamáltam a fogy.védelmi törvényeket felsorolva 😡 Nem fődarab volt viszont annyiszor szerelték a telót hogy semilyen illesztés nem egyezett rajta persze ezt fényképpel ilusztráltam is😋
[ Szerkesztve ]
-
.St.
tag
válasz Spooky #60104 üzenetére
Sajnos a garis ügyintézéssel nagyon szarul állunk. Én TV-vel szívtam. Mindig magától felment a hang. Kijöttek cseréltek valami vezetéket. Nem javult. Visszavittem, csináltak valamit, de összekarcolták és elrepesztették a keretet. Reklamáltam... nem ők csinálták. Persze a hang dolog sem javult meg. Papír kitölt, hogy fogyasztóvédelem stb... Erre pár nap múlva szóltak, hogy kicserélték a keretet. A hang továbbra sem jó. Mondtam kérek másik készüléket vagy adják vissza az árát. Azt már nem. Hónapokig szívtam egy qrva sufnis webes bolt miatt. A végén kicserélték a fél belét és megjavult. Na de vidékről autókáztam fel pestre többször is +szabi arra napra. Ennyit a garizásról. Akinek simán megy örüljön neki.
-= St forever =-
-
Quqesz
nagyúr
Szerencsére vannak szerencsés esetek is,nekem most javították a fűnyírót gariban(mondjuk eddig ami garis szervíz volt nekem azt megcsinálták,de ez inkább szerencse). Inkább én azzal szívok,hogy megveszek 3 dolgot,otthon kicsomagolom és 2-t viszek vissza mert xar.....
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
akooos
veterán
válasz csiziktomi #60084 üzenetére
Ez sajnos így van, nekem a cserélt kijelzőm is besárgult csere után ~9 hónappal.
-
batai15
félisten
Aza baj hogy minden gyártó arra megy lassan hogy fel évente cseréljed a telefont. Ezért vágyik úgy vele hogy mivel kinaibol is van jó sokkal olcsóbban inkább ezeket fogom preferalni.
-
akooos
veterán
Na vajon miért?
Gondolj bele, ha te gyártó lennél mit szeretnél? Hogy a hülye vásárló megvegye egy terméked X ezer forintért és használja 3 évig? Vagy inkább azt, hogy a hülye vásárló megvegye egy terméked X ezer forintért, 1 év után vegyen egy másikat X ezer forintért és ezután 1 évvel még egy másikat X ezerért? Én az utóbbit szeretném, ha gyártó lennék.
Az LG túl nagy cég ahhoz szerintem, hogy véletlenül ilyen szar fos minőségű ragasztót használjon, ami hő hatására elfolyik és besárgul a kijelzőnél..
Ahogy batai kollega írja, a kínai gyártók nem véletlenül adják olcsón a telefonjaikat. Nem prémium márkaként tekintesz egy Meizura, mégis tudja hozni azt a szintet, amit a G2.. Ha nem a G4-re várnék akkor holnap én is lehet, hogy beújítanék egy M1 Note-ot, mert rohadtul tetszik, főleg az árát tekintve. -
.St.
tag
válasz akooos #60112 üzenetére
Tök ésszerű a gyártó részéről, csak mivel nem 2-3 gyártó van, kicsit a fejükhöz kaphatnának. Tényleg az van, hogy a kínai csodák lassan beérik a mostani neves gyártókat. Erre azért kicsit figyelhetnének a nagy nevek. És ha belegondolsz egy átlag "user" messze nem használja ki a mai 100e -s telefonok kapacitását. Én is elqrtam, mert igazából 30e -t akartam max kiadni egy telefonra, aztán minél többet olvasgattam a teszteket, elvittek a sűrűbe. Most itt figyel a G2, tényleg szuperül megy meg szép meg minden, de 90%-ban telefonálásra használom amit a 10 éves buta nokiám is tudna. A következő telóra tuti nem adok ki ennyi zsét.
-= St forever =-
-
batai15
félisten
Tervezett elévülés. Ez mindenre igaz. Úgy látom sokan eggyet értenek velem. És el jutottunk oda ahol már sebességet és néhány dolgot figyelembe véve abszolút nem a flagshipek kiváltsága a rendes multi taszk meg sebesség. Már ilyen szempontból a moto g telom is jó volt.s
St. Jogos ránk is így gondolnak.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Na felhivtam a szervizt. Váci út 33 ba küldjem. Miket írjak rá? Hibák, el érthetőség, telefon jelenlegi állapota? Mi a nem kellene valami vissza jelzest küldeni nekik hogy átvette stb? Na meg fotóztam le az állapotát? Illetve futárral küldjem akkor igaz?
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
Sajnos ő messze van Pesttől ha jól emlékszem, ezért javasoltuk neki a futáros megoldást. Az is majdhogynem személyes, az LG szerviz nem Telemax szerencsére, én bátran elküldeném nekik a telefonomat dokumentálva. Bgergelyt kell kérdezni, ő küldte fel az LG-hez most. A mikéntjét biztos megosztja.
-
batai15
félisten
válasz akooos #60118 üzenetére
Hát végülis futárral tudom bizonyítani hogy fel küldtem. Képeket csinálok . szerintem amúgy nem lesz gond. Ha mégis nem vagyok szív bajos. Tudom partyt csinálni ha kell.
Irtam azért gerinek is. Majd othol meg foglamazom dokumentumot oszt majd meg osztom ott.[ Szerkesztve ]
-
.St.
tag
válasz akooos #60118 üzenetére
Persze ha messze van akkor nem marad más. De ezt amúgy sosem értettem, hogy miért nem a közelebbi városból vásárolnak az emberek ilyen dolgokat? Ha 5-10e -vel adják olcsóbban Debrecenben az adott eszközt, akkor sem onnan venném, pont az ilyen garis dolgok miatt.
Ha valami gond merül fel az ügyintézésnél, a személyes ráhatás segíthet az előrelépésben.-= St forever =-
-
goblin1983
tag
Valakinek erről vagy ilyesmiről tapasztalat?
Nyilván kamu, de mennyire? Ha csak egy nullával kevesebbet tud attól még akár jó is lehet. Meg az sem mindegy, hogy mennyit képes a napelem visszatölteni.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
válasz goblin1983 #60121 üzenetére
MICSODA? 100K MAH???? úristen ez borzasztó. Szerintem felesleges pénzt kiadni ilyenre, ez 2000 mah max. Főleg, hogy napelemes.. Nekem van egy 5000 mah kapacitású, edigitalban vettem 8 ezerért tavaly. Ez meg 100.000 és kevesebb, mint 2.000 ft
(#60124) batai15:
Mindegy milyen SW van rajta, csak gyári legyen. Ajánlom neked is figyelmedbe Droidmester TWRP-ből telepíthető gyári zipjét, a leggyorsabb és legtisztább módja a gyári állapotra állításnak.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Srácok hol kell csekkolni imei alapján milyen régiós? Kdz miatt.
-
-
Rasnac
aktív tag
Sziasztok !
Következő kérdéssel fordulnék hozzátok.
Melyik az a rom ami stabil , nem dobálja a hálozatot fixen tartja a 4G-t , akadás-bug mentes , müködik a led/dupla kopp(bár arra van kernel) , jól bánik a rammal és a kamera sem f*sodik el ?
Miui , Cloudy , CM vagy gyári KK / LP , esetleg valami más amiről nem hallottam ? a gyárit tudom nem feltétlenül kellett volna ide írni , de gondoltam hátha az is működik rendesen Szervízben van még a telóm és mivel ti tapasztalt userek vagytok így egyszerűbb mint hetekig tesztelni őketElőre is köszönöm.
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."
-
.St.
tag
válasz Rasnac #60129 üzenetére
Én maradtam a gyárinál (4.4.2), minden megy aminek kell. Az akkuidővel sincs gondom, nem fagy semmi, kamera is megfelelő. A kíváncsiság engem is hajt időnként, de olvasva egyesek bejegyzéseit a nyalókáról, maradok a csokinál. (igen, van akinek meg nincs gondja vele, tudom)
Szerintem annyival többet nem ad, hogy küzdjek a frissítéssel. (a skin-e meg kifejezetten nem tetszik)-= St forever =-
-
Laca0
addikt
Garancia:
Nem a garanciális-jótállási feltételekkel van nálunk a baj, hanem az emberekkel! Egyrészt a szerviz oldaláról, másrészt az ügyféléről!
Nem ismerik az emberek a jogaikat és amúgy is beletörődősök! Inkább morognak itt-ott, minthogy kiállnának az igazukért! Ez az élet más területére is igaz, ld. mai politika...
Nekem kellett régebben sokat gariztatnom nagykereknél számtech eszközöket. Nagyon ritka volt az az eset, amikor akadályokba ütköztem, de akkor tényleg nem volt tiszta a helyzet. Az LG és a Samsung ügyintézés volt a legegyszerűbb, cseréltek egyből mindent.Nekem kellett már LG tévét gariztatni. Gyors volt az ügyintézés, jött a szervizes 2-3 napon belül. Cserélt-mókolt, stb. Előjött megint kb ugyanaz, elvitték, visszahozták. Amikor harmadjára is probléma volt, ez is, az is, megmondtam az ügyfélszolgálatnak, hogy a harmadik hiba után kötelesek cserélni, kíméljük meg egymást attól, hogy még egy kört futunk, cseréljék ki a tévét. 2-3 nap múlva jött a szerelő, hozott egy csereigazoló papírt és elvitte a tévét.
Azóta is LG tévénk van (már van másik is), semmi bajunk nincs vele.A lényeg, hogy merjünk élni a jogainkkal és tényleg éljünk is vele, mert ha nem, akkor szinte "törvénnyé alakul" a beletörődés intézménye! Ha sokan kiállnak a jogaikért, akkor előbb-utóbb már a szervizes sem akar kapásból lepattintani, hogy "már nem garanciális", mint most, mert tudni fogja, hogy ő húzhatja a rövidebbet!
Tipp: Egy párszor már szükségem volt a "fogyasztóvédelem aduászra", mindig bejött!
Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S
-
pulguinha
aktív tag
Sziasztok,
Azok akiknek régebb óta van, mi a tapasztalatuk a telefonnal? Mennyit bír az akksija, vannak esetleg tipus hibái a készüléknek? HTC Desire X utódot keresek, és ami szóbajött G2 (60.000), M4 Aqua (45.000), Huawei P8 lite (35-40.000), G7 (45.000 bár ez szinte esélytelen hogy tudjak venni, meg nagy is az 5.5")
Előre is köszönöm -
akooos
veterán
válasz pulguinha #60135 üzenetére
Hali.
Használattól függően minimum 1 napot bír ki. Természetesen le tudod meríteni 4 óra alatt is, de átlag használattal kibír akár 2 napot is. 4-5-6 óra bekapcsolt kijelzővel.
Nagyon jó telefon, de vannak hibái: sárguló kijelző,gyenge mikrofon videózás közben (van akinek telefonálás közben is hülyéskedik) és szerintem ennyi, a többi általában user error vagy egyedi hiba.
Még a mai nap is az egyik legjobb telefon a piacon, én ajánlom! -
.St.
tag
Valószínű a normális helyről vett termékkel nincs is gond, vagy kevesebb van. A TV egy Philips volt. Felhívtam én is az ügyfélszolgálatot, jött is az ember, megnézte a garpapírt és azt mondta ez nem jó. Erre csak bolti garancia van és elment. Mint egyszerű vevő honnan rákból tudtam volna, hogy ott nem gyártói garancia van a termékre. A gond a webáruházzal volt, ők köcsögösködtek.
Nem vétlenül lehet olvasni olyan kommenteket, hogy ... ez a bolt megbízható, az a bolt megbízható?...
Ilyenekkel van tele az ország. Mindenki olcsóbban próbálja venni a terméket, de sajnos akik normál gyári garival adják a 100e Ft-os eszközt, ott 20-30e Ft -al is többe kerül. Tehát veszi az ember az olcsóbb helyről. Aztán lehet imádkozni, hogy ne legyen semmi baja.A jogaikkal meg persze, hogy nincsenek tisztába az emberek. Mert milyen dolog már az, ha venni akarok valamit képbe kell lenni a összes ide vonatkozó jogszabállyal.
-= St forever =-
-
batai15
félisten
na csak beszéltem az lg supportal.
Tőlem annyira nem messze, nyíregyházán van telefon át vevő pont. holnap viszem is.
sőt lehet még most azonnal
amint fel dobtam egy kdz-t. -
G4 bemutató ma hatkor a mobilaréna tv-n:[link]
https://gamergep.hu/
-
< CyberBob >
őstag
válasz morneo.it #60099 üzenetére
Azért egy telefonnál a kijelző a legfontosabb darab hiszen mindent azon keresztül látsz és érsz el. Ezért ha cserélik akkor a kijelzőre igen is újra kellene indulni a garanciának. Ha ezt a gyártó nem vállalja akkor vagy maszatol vagy neki filléres holmi amit 100x -os haszonnal ad el.
Ne próbáld! Tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld!
-
senior tag
válasz akooos #60118 üzenetére
- GLS CsomagPont-on adtam fel, 1300 Ft körül mozgott a dolog. 16:00-kor adtam fel, másnap délben megérkezett. A visszaszállítást az LG fizeti Nekünk, szintén GLS-en keresztül.
- 2 dokumentumot adtam nekik. Az elsőbe ezeket írtam, a másodikban (de Ti már egy lapra írhatjátok) nevem, címem (ahova visszakéred a csomagod), személyi számom, telefonszámom, e-mail címem írtam. Mellékeltem az eredeti számlát, és garjegyet. Valamint, lefényképeztem a telefonom, és kiírtam CD-re, melyet szintén mellékeltem. Annyi, hogy nem mellékeltem semmit a Telemax és a Fogyasztóvédelem leveléből, nem is célozgattam semmire.
Szerdai napon feladtam, csütin megérkezett, pénteken feladták, hétfőn megkaptam. Komplett kijelző, előlapi üveg, és keret csere lett. Most olyan, mint az újszülött csecsemő.[ Szerkesztve ]
“The only way to do great work is to love what you do.” /Steve Jobs/
-
extasymajom
tag
Szevasztok. Na ma megint mokolni kell, gyari JB romos g2 recovery nincs rajta ez szinte hihetetlen. Siman csak rootolni akarok majd twrp aztan cloudyfa de ugy nez ki megint kdz lesz belole.
Minden csak annyiért lehet eladni amennyiért megveszik
-
Quqesz
nagyúr
Ilyenkor érzem azt,hogy szerencsém van a tv-vel. Sharp full ledes,full hd,stb és most lesz 5 éves és basszus amennyit ez ment hiba nélkül! Volt kb 3 év,amikor reggel 8h be és este 10 h ki(gyerek kicsi volt,had zörögjön vmi főleg télen).....az üzemórát tonnában lehet mérni,de hiba nélkül teszi!
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
extasymajom
tag
válasz extasymajom #60145 üzenetére
Na ezt nem gondoltm volna, hogy ennyire simán és röccenésmentesen megoldódik. Már fenn is van cloudyfa.
NO KDZMinden csak annyiért lehet eladni amennyiért megveszik
Új hozzászólás Aktív témák
-Olvasd el a téma összefoglalót!
-Tilos a függetlenítés!
A függetlenítés a BTK 300 §/C bekezdése szerint törvénybe ütközik, kivételt képez ez alól, ha a szolgáltatótól kérjük a telefon hálózatfüggetlenné tételét.
-Tilos a Warez!
Fájlmegosztó és egyéb, ,,virágboltos" forrásból származó alkalmazások fellelhetőségének megbeszélését hanyagoljuk a Prohardver! lapcsalád fórumain.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest