Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cjvt3o

    aktív tag

    válasz cseppelcs #11494 üzenetére

    Igen, elég sokan ismerik ezt a Telenoros problémát (ha visszaolvassátok a fórumot, itt is van jó pár hozzászólás erről) - kivéve a Telenort.

    A cégtől eddig 3-an jelentettük be az elmúlt félévben, legutoljára jó magam (1 hónap alatt 2x), mind2 alkalommal azt a választ kaptam, hogy még senki nem jelentett ilyen problémát, valószínűleg csak nálunk tapasztalható, és egyébként is, úgy fest nem tudnak intézkedni: ezzel a hibabejelentéssel nem tudnak mit kezdeni. A 2. bejelentés kb. 1 hete történt, akkor 2 napig hívogattak a telenortól, újra és újra elmondtam, hogy mi és hogy van, azóta csend, lehet, hogy dolgoznak az ügyön, de lehet, hogy ennyiben maradtunk. Egyébként a többieknek volt SIM-kártya frissítés (nekem mind2 alkalommal csak ígérve lett), volt készülékcsere, de mit sem változott a dolog. (Nem csak 2x-eken jelentkezik, LG Optimus One-on és ZTE Blade-n is tapasztaltuk, viszont pl. Motorola V3-on soha.)

    Nem tartom lehetetlennek egyébként, hogy összefügg az utóbbi félévben megindult hálózatátépítéssel, az "okostelefonra" korlátozott észlelés ezt erősíti (viszont sima GSM kapcsolaton (is) jelentkezik).

    Amennyiben valaki tapasztalja a problémát, akkor érdemes 24 órán belül bejelenteni, minél pontosabb időpont és helyszín megadással, a diszpécser szerint ugyanis csak 3 napig őrzik meg a hívásadatokat (log). (Ezutóbbi egyébként nem igaz, viszont az lehet, hogy a policy szerint a karbantartók tényleg csak 3 napig férnek az adatokhoz.)

Új hozzászólás Aktív témák