- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 3D nyomtatás
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cjvt3o
aktív tag
válasz cseppelcs #11494 üzenetére
Igen, elég sokan ismerik ezt a Telenoros problémát (ha visszaolvassátok a fórumot, itt is van jó pár hozzászólás erről) - kivéve a Telenort.
A cégtől eddig 3-an jelentettük be az elmúlt félévben, legutoljára jó magam (1 hónap alatt 2x), mind2 alkalommal azt a választ kaptam, hogy még senki nem jelentett ilyen problémát, valószínűleg csak nálunk tapasztalható, és egyébként is, úgy fest nem tudnak intézkedni: ezzel a hibabejelentéssel nem tudnak mit kezdeni. A 2. bejelentés kb. 1 hete történt, akkor 2 napig hívogattak a telenortól, újra és újra elmondtam, hogy mi és hogy van, azóta csend, lehet, hogy dolgoznak az ügyön, de lehet, hogy ennyiben maradtunk. Egyébként a többieknek volt SIM-kártya frissítés (nekem mind2 alkalommal csak ígérve lett), volt készülékcsere, de mit sem változott a dolog. (Nem csak 2x-eken jelentkezik, LG Optimus One-on és ZTE Blade-n is tapasztaltuk, viszont pl. Motorola V3-on soha.)
Nem tartom lehetetlennek egyébként, hogy összefügg az utóbbi félévben megindult hálózatátépítéssel, az "okostelefonra" korlátozott észlelés ezt erősíti (viszont sima GSM kapcsolaton (is) jelentkezik).
Amennyiben valaki tapasztalja a problémát, akkor érdemes 24 órán belül bejelenteni, minél pontosabb időpont és helyszín megadással, a diszpécser szerint ugyanis csak 3 napig őrzik meg a hívásadatokat (log). (Ezutóbbi egyébként nem igaz, viszont az lehet, hogy a policy szerint a karbantartók tényleg csak 3 napig férnek az adatokhoz.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen