Hirdetés
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #1 üzenetére
[link] - Ugye alapvetően erről a rendszerről van szó, csak a Valve megvette őket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt tudni kell, hogy a Valve-ot nem különösebben érdekli, hogy melyik gyártó mit csinál. Látható, hogy a Steam Audio 2.0-ba nem csak a Phonon öröksége van benne, hanem bármit elfogadnak a gyártóktól implementációra. És tényleg nem válogatnak, van benne Intel Embree, AMD Radeon Rays és AMD TrueAudio Next.
A Valve célja a Steam Audio 2.0-val egy olyan nyílt forráskódú környezet megteremtése, ami hardvertől és platformtól függetlenül lefed minden igényt. Ez azért fontos igazából a Valve-nak, mert a Microsoft XAudio 2 eléggé korlátozza a terjeszkedési lehetőségeiket, így inkább felépítenek mellé egy nyílt forráskódú és teljesen platformfüggetlen alternatívát, még akkor is, ha nem minden komponense származik házon belülről. Utóbbi igazából addig nem gond, amíg ezek a komponensek nyílt forráskódúak, mert így megfelelően szolgálják a Valve érdekeit.A VRWorks Audio is jó lenne egyébként, még abba is belemennének szerintem, hogy külsőleg támogassák, de az NVIDIA nem igazán fejleszti. Egy szem, majdnem két éves plugin van az UE 4.15-höz, ami az újabb Unreal Engine verziókkal nem is működik hibátlanul, tehát még az Unreal Engine esetében is a C API verzióhoz kell nyúlni és egyedileg integrálni. A Valve számára pedig fejfájás, hogy a VRWorks Audio nem nyílt forráskódú, illetve nagy kérdés számukra, hogy miért rakjanak bele erőforrást, ha az NVIDIA sem költ rá lassan két éve. Emellett a TrueAudio Next, a Phonon komponensek, a Radeon Rays és az Embree eleve hardverfüggetlen. A GPU-s modulok működnek OpenCL 1.2-t támogató hardvereken, függetlenül attól, hogy mondjuk a meghajtó támogatja-e TAN GPU Utilities Library egyedi képességeit, ezen belül a különféle particionálási módokat.
A fentiek mellett a Valve sosem zárta ki semmiből az NVIDIA-t. Még anno a Half-Life 2 idején is írtak külön shadereket a GeForce FX-re, amire aztán végképp nem voltak kényszerítve, és Gaben is mondta, hogy ennek az optimalizálása ötször tovább tartott, mint a szabványos kódé, de megtették. Viszont marhára nehéz elvárni a Valve-tól, hogy rakjon egy rakás pénzt egy olyan dologba, amit még maga a kitalálója sem pénzel a bejelentése óta. Többet nyernek, ha a TrueAudio Next API-ra költik az erőforrást, mert az egyszerűen fejlődik, így megpróbálnak ezzel jobb sebességet hozni GeForce-on.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz GodGamer5 #15 üzenetére
A Steam Audio megfelelő verzióját kell támogatni. A TAN csak egy API. Azzal nem kell közvetlenül foglalkozni. Egyébként beta szintű még a Steam Audio 2.0, még nem elég biztonságos production ready szinten használni.
A TAN-t egyébként külön támogatja pár VR játék, csak így bonyolultabb, mint szimplán a Steam Audio 2.0-t integrálni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegy mit csinál a Microsoft. Ezek natívak, vagy az OpenCL-re, illetve a Vulkan API-ra építenek. Ezeket kell letiltani, hogy ne működjenek. Emiatt is építi fel így a Valve a rendszert, mert gyakorlatilag nem tud mit tenni ellene a Microsoft.
Hasonlókra képes, mint az A3D-hez, csak nyilván a sokkal nagyobb számítási teljesítmény miatt szélesebb skálán működik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Elektromos autók - motorok
- Horgász topik
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
- KFA2 GeForce RTX 3070 EX LHR OC 8GB GDDR6 256bit
- AIO Vízhűtéses NVIDIA RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak itt!! - Beszámítás: OK
- NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- MSI GeForce RTX 2070 SUPER VENTUS OC 8GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- NVIDIA GeForce RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen