Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz A.Winston #34 üzenetére

    Mindenki annyira odavan a "Lossless scaling'-ért, hát én is megvettem pár hónapja... hát, szerintem kicsit becsapós.
    - AMD FSR-t hirdet, holott annak épp az a lényege, hogy be kell építeni a játék futószalagjába, így postproc-ban max RSR-nek lehetne hívni - ami pozitívum, hogy nem látszik, hogy nézné milyen VGA-d van
    - NIS ugyanaz pepitában(pontosabban zöldben), csak nagyon kicsit rosszabb
    - integer scaling-et minden VGA tud driverből, tök fölösleges 3rd party appot használni rá
    - a renderelési opcióknak vajmi kevés köze van a scaling-hez, abban sem vagyok biztos, mennyire működőképesek ebben a formában(VRR, VSync, HDR, low latency, stb.)

    Emellett persze ad pár hasznos paramétert illetve játékra profilozást, cserébe 3rd party és fizetős(OK, legalább olcsó, teljes áron kb. 4 ajró), illetve kevés kivételtől(RSR nem RDNA-n, NIS nem NV-n, xBR) eltekintve nélküle is megkapod a feature-öket, csak így egy helyen vannak a beállításaik(ami kétségkívül kényelmes).
    Emellett Steam-en az értékelésenben sokan panaszkodnak stutterre és arra hogy megöli a frame-pacinget.

    Kösz, én maradok 1st party megoldásoknál - igaz, nem én vagyok a fő célcsoport az RDNA2-es VGA-mmal(és a felskálázások iránt érzett zsigeri ellenszenvemmel), de ha RX480-am lenne és küszködne FHD-n, esélyesen használnám, legalább addig amíg összeszedem a pénzt egy RTX3050-re vagy RX6600-ra...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák