Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Meteorhead #4 üzenetére

    Első körben általánosan a frustum culling és az occlusion culling IGP-n való futtatása lesz a jellemző. Ennek az az előnye, hogy nagymértékű gyorsulást lehet elérni IGP-vel, és maga az implementáció is olyan, hogy nem csak Kaveri APU-n futna jól.
    Amivel még lehet nyerni azok a rendezési algoritmusok gyorsítása és a tartalomkikódolás az IGP-n. Egyszerűen implementálható mindkettő, de kell hozzá az egységes címtér, viszont nem gond, ha nincs, mert a proci is megoldhatja relatíve jó sebességgel.
    Ezekre számíts szállított játékban.

    A konzolokon lesz ez sokkal durvább. Ott a FIFA14 komplett izomzatszimulációt csinál HSA-val, amiből az IGP számolja a játékosok mozgását. A labda CFD szimulációt kap, plusz lesz haj- és ruhaszimuláció. A közönség animációja teljesen egyedi, CPU+IGP közös munkájából számolva. Ezek mellett az AI is átkerül az IGP-re, és tanuló megoldás lesz. Nem véletlen, hogy nem jön PC-re a next-gen FIFA. Az EA 2016-ban tervezi az igazán next-gen portot, de ha akkor is kevesek lesznek hozzá a hardverek, akkor 2018-ig még fejlesztik a régi FIFA-t. Az AMD-nek van egy felvetése, hogy legyen két FIFA szállítva a PC-re, és a HSA meglététől függően indítaná a rendszer a régi vagy az új generációs motort. A modellek zömében megegyezhetnek, tehát túlzottan nem is foglalna több helyet a lemezen. A gond a multi és a matchmaking.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák